Supergoed bedrijf!

Ik voel mij comfortabel als ik binnenkom. Wanneer nodig, word ik ook prima geholpen. Hoeveel vragen ik ook stel, de verkopers blijven met volle enthousiasme helpen. Ook heel veel soorten waar ik uit kan kiezen. Supertof!

Zeer tevreden!

Ik ben de afgelopen maanden door de verbouwingen in mijn huis een aantal keer geweest in de showroom van Afium. De medewerkers waren erg klantvriendelijk en stonden gelijk klaar om mij te helpen. Ik heb ook deskundig advies gekregen door de medewerkers ivm een oud ondervloer die ik had liggen. Ik ben persoonlijk erg tevreden en zal zeker terug keren!

Veel keuze en kwaliteit

Afium biedt veel keuze, goede kwaliteit en snelle service. Een aanrader.

Zeer goede service

Goeie kwaliteit voor een goeie prijs

Zeker perfeckt

Bedankt voor afium mijn droom huis

Geweldig!!

Top service bij de Balie, goede advies gekregen heb er prachtige tegels gehaald en ook laminaat. Ben ook bij de Magazijn zeer vriendelijk geholpen en snel. Wat een service.

Laminaat en tegels gekocht binnen afgesproken tijdstip geleverd top service zeer blij met mijn tegel

Ik raad iedereen om een kijkje te nemen bij Afium het ene tegel is mooier dan het andere ruime assortiment

perfect

Goed opgeleide personeel, exclusieve aanbod ev goede service. Top

Schitterende tegels

Mooie winkel met exclusieve tegels en sanitair. Wij zijn hier 100% geslaagd

Ik heb hier tegels en visgraat pvc gehaald. Zeer tevreden met de kwaliteit en levering.

Wat een prachtige bedrijf. Top geholpen. Netjes afgeleverd.

Ik heb een meerdere keer aankoop gedaan bij Afium. Iedere keer koop kwaliteit voor een mooie prijs. Goed organiseert en altijd klan vriendelijk. AANRADER

Geweldige ervaring!

Voor mijn nieuwe huis was ik opzoek naar kwalitatief goede laminaat. Ik kwam bij Afium terecht, ze hebben mij heel goed geholpen. Ik ben zo tevreden dat ik nu ook mijn badkamer via Afium ga renoveren! Ga zo door!!

Mega veel keus en goede service.

Ik koop al jaren bij Afium, ze nemen altijd veel tijd voor je en hebben verstand van zaken. Geen lange levertijden en het wordt altijd netjes afgeleverd.

Kinderdijkstraat 71

3076 JH Rotterdam