Service en producten geweldig

Mijn ervaring is dat dit bedrijf voor de klanten staan en je met alles helpen en oplossingen zoeken voor er iets mis gaat voorbeeld mijn palen en schuttingen stonden klaar voor levering op vrijdag kwamen ze alleen met palen gelijk houdt gebeld en die hebben ervoor gezorgd dat schuttingen zaterdag werden geleverd ipv dinsdag wat vervoersbedrijf voorstelden was hun fout en niet van houtt goeie service

Hallo Rene, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben we samen een passende oplossing kunnen vinden voor de nalevering van jouw schutting materiaal. Het eindresultaat mag er wezen, wat is het prachtig geworden. Nog bedankt voor het delen van de foto’s van jouw project. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Top geregeld

Alles verliep op rolletjes Prima bedrijf

Hallo Erik, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Service is waar wij ons in onderscheiden en door jouw tuinproject krijgen wij alleen maar meer energie. Wat heb je een prachtige overkapping gemaakt met behoud van het oude schuurtje, zeer praktische oplossing. Nog bedankt voor het delen van de foto’s van jouw project. Geniet van je tuin! Groet, Michiel

Het is meteen vertrouwd communiceren

Al vanaf het eerste contact voelde het goed. Dat vertrouwen groeide alleen maar. De kennis en de hulp was erg fijn. Dank jullie wel!

Hallo Daphne, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Kwaliteit, service en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, fijn om te horen dat je dat kan waarderen. Gelukkig hebben wij je kunnen assisteren met videobellen bij het maken van de juiste keuzes. Zo zijn we samen tot een mooi geheel gekomen en heeft jouw achtertuin nu de allure die je zocht. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Wat een goede service, lang geleden dat ik dat heb mee gemaakt.

Nadat ik alles besteld heb netjes een bevestiging gekregen en direct daarna informatie die ik nodig had om alles thuis goed in te plannen. Alles is exact zoals beloofd geleverd en de kwaliteit is top, ik zeg dikke aanrader. Bijna jammer dat ik niet nog eens wat nodig heb bij zo’n bedrijf. Met vriendelijke groet, Wesley

Hallo Wesley, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel, fijn om te horen dat je dat kan waarderen. Geniet van je dakterras! Groet, Michiel

Mooie overzichtelijke site,kon snel mijn bestelling plaatsen. Ben niet echt van het op internet kopen van wat grotere orders maar overtrof mijn verwachtingen. Prima bedrijf,zeer prettige medewerkers. Bedankt.

Hallo Dicky, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben we samen, met één op één contact, alle twijfel van de internetaankoop voor je kunnen wegnemen. Uitgaven aan tuinhout kunnen best in de papieren lopen dus we begrepen jouw bezorgdheid. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt dan weet je onze klantenservice te vinden. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Helemaal top

Ik heb een hele prettige ervaring met Houtt. Onze bestelling was niet alledaags en we wisten dat er schaarste is momenteel, desondanks hebben ze dit perfect opgepakt, heel pro actief zodat we snel onze spullen geleverd kregen!

Hallo Jeroen, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben wij je kunnen assisteren met videobellen bij het maken van de juiste keuzes. Zo zijn we samen tot een bevredigend geheel gekomen en kan je alsnog genieten van een prachtige overkapping. Geniet van je tuin! Groet, Michiel

Bestellen bij Houtt is een uitermate fijne en zorgeloze ervaring.

Bij Houtt vond ik terras en schutting artikelen voor mijn tuin van hoge kwaliteit voor een mooie prijs. Ook de service, want ik had nogal wat vragen, was bijzonder goed. Alles werd keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. Houtt is een aanrader, prachtig hoogstaand assortiment en top service.

Hallo Pascale, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Service is waar wij ons in onderscheiden en door jouw tuinproject krijgen wij alleen maar meer energie. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Geweldige ervaring met dit bedrijf!

Maaike van de klantenservice heeft mij erg goed geholpen tijdens mijn aankoopproces van een schutting. Ik twijfelde tussen diverse schuttingen voor mijn tuin en ben uiteindelijk voor hout met beton gegaan. Levering door de bezorgers in de tuin was eveneens een leuk extraatje, dit scheelde mij een hoop sjouw werk. Het resultaat is erg mooi geworden en kan Houtt strek aanbevelen!

Hallo Patrick, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Leuk om te horen dat het eindresultaat zo mooi is geworden. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Over Houtt

Dé online leverancier van hoge kwaliteit tuinhout. Op zoek naar de beste artikelen voor je droomtuin? Bestel dan gemakkelijk en zorgeloos bij Houtt voor jouw toekomstige plek van rust en ontspanning.