Het hout is nooit geleverd

Wacht nu al half jaar op levering. Emails worden niet beantwoord Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar.

Snelle afronding van bestelling

Beste Martin, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met de nieuwe producten. We staan graag weer voor u klaar bij een volgende bouwklus. Vriendelijke groet, Team Houtt

Het hout werd op de juiste dag en tijd keurig geleverd, al het hout was in prima conditie. Exact de juiste maten. Makkelijk besteld, betaald en geleverd.

Beste Marlien, Bedankt voor de positieve feedback. Ik ben blij te horen dat onze producten en service goed zijn bevallen. Heel veel plezier met het nieuwe hout en bij een volgende klus staan we weer voor u klaar! Groeten, Maaike

Misschien is het handiger om wat meer afmetingen van onderdelen te vermelden op jullie website. Bijv. de hoh-maat van de spijlen in een spijlenhek en de houtmaten van het hek zelf. Bestelling ging vlot, afhalen in Aalsmeer was ook geen probleem.

Beste Pieter, Bedankt voor de feedback. Mede dankzij uw feedback hebben we ervoor gezorgd dat de extra afmetingen toegevoegd zijn aan de hekken in ons assortiment. Veel plezier met de nieuwe producten! Groeten, Team Houtt

Everything on track

They kept their commitments through the entire process. They delivered everything on time. I definitely recommend them.

Dear Tomas, Thank you very much for your positive feedback. We always do our ultimate best to deliver this level of service :-) Enjoy your new products and we are happy to assist you again in the future! Kind regards, Maaike

Hout dat raakt

Mooi geleverd bouwpakket van goede kwaliteit en snel geleverd !

Hoi Ger, Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het geleverde bouwpakket en de service. Veel plezier met het hout en de klus. Groeten, Maaike

Prima steigerhout voor goede prijs

Vlotte en vriendelijke afhandeling, tevreden over kwaliteit van het steigerhout en veel goedkoper dan bouwmarkt. Ga daar zeker weer bestellen!

Hoi Dick bedankt voor de positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en diensten. Wie zien je graag nog eens tegemoet en staan ook dan weer voor je klaar :-) Groeten, Team Houtt

snel geleverd en goed hout

Levering was snel en goed. Hout was prima in orde. Eigenlijk geen punt van kritiek kunenn vinden.

Beste Arnold, Ontzettend bedankt voor je positieve beoordeling. Wij zijn blij te horen dat de ervaring bij Houtt goed is bevallen. Wij staan weer voor je klaar bij een volgende klus. Veel houtplezier! Maaike

Prima.

Een vriendelijke en behulpzame bezorger, het materiaal was goed verpakt en op tijd bezorgd.

Beste Anita, ontzettend bedankt voor de positieve feedback. Wij zijn blij te horen dat de service naar wens is, daar doen we het voor. Heel veel plezier met de nieuwe producten! Groeten, Team Houtt

Mooi materiaal, vlot geleverd

goede kwaliteit hout en betrekkelijk snel geleverd.

Bedankt voor de beoordeling Trudi. Wij zijn blij om te horen dat de kwaliteit van het hout en de service goed zijn bevallen. Veel plezier met de nieuwe producten! Groeten Maaike

Klantvriendelijk, klein assortiment

Zeer vriendelijke mensen en meedenkend. Assortiment keuze is nog erg klein maar zijn net gestart en dit ook al aan het uitbreiden. Goede kwaliteit materiaal.

Hoi Erick bedankt voor de beoordeling. Wat goed om te horen dat de service is bevallen. Wat betreft assortiment zijn we vorige week alweer iets verruimd en deze week volgt er nog een lading aan nieuwe producten. Wellicht zit hier in de toekomst iets tussen wat je nodig hebt :-) Succes met het bouwen van de buitenkeuken! Groeten Maaike

Geweldig in één woord!

We werden Top geholpen, en voor we het wisten lag de bestelling al in de aanhangwagen. Leuk boek/folder gehad, super mooie dingen staan er in. Als we nog eens wat nodig hebben gaan we zeker bij jullie kijken.

Hoi Frank, want ontzettend blij worden we van het lezen van jouw beoordeling. Dit is helemaal waarvoor we het doen. Je bent altijd welkom om je ideeën over een nieuwe klus met ons te bespreken, ook dan staan we weer voor je klaar! Geniet van de nieuwe producten. Groeten, Maaike

Super bedrijf, ga zo door jongens:)

Snel geholpen, kon de artikelen al volgende dag ophalen heel veel op voorraad bij hun.

Hoi Arsen bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Wij zijn blij en tevreden dat we jou hebben kunnen helpen bij de zoektocht naar de juiste hout en beton schutting. Veel plezier met je mooie tuin! Maaike

Levering slecht. Matige kwaliteit hout.

Levering drama. Transporteur loog over levering. Daarna levering na het weekend

Beste, wat vervelend om te horen dat jouw ervaring niet soepel is verlopen. Na miscommunicatie met de aangewezen transporteur hebben we samen besloten om het toch te laten leveren, maar dan met onze vaste vertrouwde transporteur die transparant communiceert. Helaas een paar dagen later dan verwacht, nogmaals onze oprechte excuses daarvoor. Mocht u met ons willen spreken over de kwaliteit van onze producten of service dan kunt u ons altijd bellen op 0854007070 of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Maaike

Perfekt

Online besteld en in winkel opgehaald, het lag netjes klaar

Hoi Luuk bedankt voor de positieve feedback. Hier doen we het voor :-) Veel plezier met je nieuwe producten en een volgende keer staan we weer voor je klaar! Groeten, Maaike

Goede service en contact

Betrokken met hetgeen wat besteld, en ook geleverd is

Bedankt voor de positieve feedback Eric! Een volgende keer staan we weer net zo voor je klaar. Veel plezier met de nieuwe producten! Groeten, Maaike

Een fijne manier om hout te bestellen.

Duidelijke site, hulpvaardige medewerkers, transparante communicatie. Heel fijn!

Hoi Sarah, bedankt voor de positieve feedback. Wij zijn blij dat jouw ervaring bij ons zo positief was. Een volgende keer staan we weer net zo voor je klaar. Geniet van de nieuwe producten! Groeten, Maaike

Hoge kwaliteit producten en super service!

Het douglas constructiehout dat wij hebben besteld voor onze overkapping is van mooie kwaliteit, niks op aan te merken. De levering was snel en volgens afspraak. Hele fijne en goede service vanuit Houtt, zeker een aanrader!

Hoi Jan, goed te horen dat de producten en de service zijn bevallen. Geniet van jullie nieuwe overkapping deze zomer! Groeten, Maaike

deskundig en snel

De website werkt prettig. De helpdesk is deskundig, snel en eerlijk. De levering was 2x sneller dan beloofd, wat ons erg aansprak.

Hoi Gerben, bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij om te horen dat de service zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Veel plezier met de nieuwe producten! Groeten, Maaike

We moesten afspraken maken over het ophalen. Dat ging prima, goed bereikbaar, dachten met ons mee. Wij zijn heel tevreden.

Ik hebben geschaafde waaierscherm ontvangen , t was aan 1 zijde maar toch vind ik t lelijk

Telefonisch zijn jullie heel vriendelijk en behulpzaam en snelle levering alleen jammer dat mn waaierscherm is beschadigd

Beste Rosita, wat vervelend om te horen dat het waaierscherm niet aan jouw verwachting voldoet. Onze klantenservice is goed bereikbaar voor dit soort feedback en die denken graag met klanten mee. Als je ons een foto stuurt van het mankement aan het scherm zullen wij alsnog contact opnemen en samen zoeken naar een oplossing. Groeten, Michiel

perfect

hout is van goede kwaliteit service en levertijd prima geregeld we zijn er erg blij mee en gaan genieten deze zomer van onze mooie tuin

Bedankt voor de positieve beoordeling John! Ik ben blij dat de producten en service bevallen. geniet van je mooie tuin! Groeten, team Houtt

Prima geregeld

Alles is prima geregeld

top geregeld, geheel volgens afspraak

Bij andere leveranciers hadden we te maken met levertijden, na telefoontje aan Houtt bleken ze het gevraagde product gelijk te kunnen leveren.

Prima geregeld, snelle levering

Alles was snel geregeld. Hout uitkiezen, laten bezorgen 2 dagen later in huis. Fatsoenlijk net hout mooi recht en vlak. Één min-puntje er zat in één van de steigerplanken een barst, gelukkig had ik genoeg besteld dus dat stuk niet nodig gehad.

Over Houtt

Dé online leverancier van hoge kwaliteit tuinhout. Op zoek naar de beste artikelen voor je droomtuin? Bestel dan gemakkelijk en zorgeloos bij Houtt voor jouw toekomstige plek van rust en ontspanning.