Zeer tevreden met goede service

Zeer tevreden met goede en snelle afhandeling.

Prima hout

Mooie steigerplanken en vriendelijke hulp tijdens ophalen.

Beste Hans, Ontzettend bedankt voor de mooie review. Het was leuk je te ontmoeten en we staan de volgende keer weer voor je klaar. Veel plezier met het hout! Maaike

Behulpzaam, flexibel en snelle levering van goed hout.

Behulpzaam, flexibel en snelle levering van goed hout. En dat alles voor een mooie prijs. Mijn zoontje is heel blij met z’n nieuwe bed.

Hoi Patrick, Wat leuk om te horen dat de ervaring bij Houtt goed is bevallen en dat het hout helemaal naar wens is. Wij zijn extra blij dat we jouw zoontje zo blij hebben kunnen maken met zijn nieuwe bed! Groeten, Maaike

Mooi waaierscherm

Blij met het waaierscherm. De communicatie verliep een tikje chaotisch wegens ziekte, maar werd alsnog goed en vriendelijk opgepakt.

Beste Erika, Bedankt voor de review en het begrip voor de enigszins stroeve communicatie ivm ziekte. In het vervolg zullen we voor je klaar staan om jouw bestelervaring vlekkeloos te laten verlopen :-) Geniet van het waaierscherm! Groeten, Maaike

Snelle bezorging

Ruime keus aan tuinhout. Na vele websites bezocht te hebben naar wat wij wij nodig hadden, bleek Houtt 1 van de goedkoopste te zijn! Het geleverde hout ziet er goed uit. Wel jammer dat er bij 1 van de balken een zaagsnede zit die er niet thuishoort.

Hoi S. J. Thorn, Bedankt voor de mooie recensie. Wij zijn blij te horen dat de ervaring bij Houtt goed is bevallen. Jammer van de zaagsnede, mocht dit een probleem veroorzaken voor de constructie neem dan vooral even contact met ons op om te kijken naar een oplossing. Geniet van het hout en we staan in de toekomst weer voor u klaar! Team Houtt

Zeer goede kwaliteit hout voor een scherpe prijs

Ik ben heel blij met het geleverde hardhout. Ik moest een damwand maken bij een dam over een sloot. Dankzij het goede advies van Houtt en het snel geleverde hardhout kon ik deze binnen 24 uur maken. Ik raad anderen zeker aan om hout bij jullie te bestellen.

Hoi Tom, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te horen dat vanwege onze service je direct al kon beginnen aan de damwand klus. De resultaat foto's die je ons hebt gestuurd zien er fantastisch uit, goed werk! Tot een volgende klus, Maaike

Heel vriendelijk en behulpzaam, top klantenservice

Het bleek dat een deel van mijn bestelling niet meer meteen leverbaar was. Naar mij daarover direct per telefoon te informeren waren ze ook super behulpzaam om een oplossing te vinden en alsnog het hele material binnen een week te krijgen. Super blij met deze top service!

Hoi Kristina, Ontzettend bedankt voor je positieve beoordeling. Ik ben blij dat ik je alsnog volledig heb kunnen voorzien van alle materialen. Veel succes met de constructie en tot wellicht een volgende klus! Maaike

Tevreden over de goede kwaliteit

Op zich prima gegaan, alleen de aflevering was iets minder. De houten paaltjes lagen opeens voor de poort op openbaar terrein, terwijl er een briefje hing dat er iemand binnen was. De aflevering had beter op een andere plek gelost kunnen worden, nu moesten onze medewerkers alles weer in de handen nemen en vervoeren met de tractor. 500 m . Jammer van de tijd en energie. ;)

Beste Maloe, Bedankt voor de recensie. Vervelend om te horen dat bij afleveren de bestelling op een ongunstige plek is gelost, inderdaad zonde van tijd en energie. We hebben contact opgenomen met het transportbedrijf en namens hun en namens ons van Houtt willen wij onze excuses aanbieden voor dit ongemak. We zullen hier in het vervolg nog beter op letten. Veel plezier met het hout en we staan klaar om je in de toekomst weer te assisteren. Groeten, Maaike

Goed product snelle bezorging

Goed product snelle bezorging

Hoi Ruben, Bedankt voor de beoordeling! Wij zijn blij te zien dat onze producten en service goed zijn bevallen. Wij staan de volgende keer ook weer voor je klaar :-) Geniet van je producten! Groeten, Maaike

Prima snelle service

Prima service Snel geleverd Telefonisch contact mbt levering was ook keurig

Beste Jan, Bedankt voor de mooie recensie. Wij zijn blij dat de service en levering goed zijn bevallen en dat je nu kan genieten van je nieuwe producten. Mocht je in de toekomst nog eens hout producten nodig hebben dan staan we weer voor je klaar! Groeten, Maaike

Erg tevreden

Ondanks dat ik geen producten van Houtt heb afgenomen bleef Maaike moeite doen om mij voorruit te helpen en zelfs doorverwezen. Top.

Hoi Pierre, Ontzettend bedankt voor je positieve feedback. Ik ben blij dat ik je heb kunnen ondersteunen in de zoektocht naar de juiste onderdelen. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen sta ik weer voor je klaar! Groeten, Maaike

Niet duur en precies op tijd geleverd

Hallo Olga, Bedankt voor je hoge beoordeling en positieve feedback. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen staan we voor je klaar! Veel plezier met jouw aankoop :-) Groeten, Maaike

Goed spul, snel en veilig geleverd

Bestel maar

Hallo Sanne, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen staat ons team van specialisten voor je klaar! Groet, Maaike

Prettige en snelle levering

Alles liep als een trein de afgesproken levering, vervolgens verplaatsen naar de tuin. De plaatsing verliep ook soepel en snel. Goed overleg daar waar nodig was.

Hallo W van der Kroon, Bedankt voor jullie beoordeling en positieve feedback. Kwaliteit, service en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, fijn om te horen dat jullie dat kunnen waarderen. Onze tuinbezorgers en bouwteam vonden het ook prettig werken bij jullie! Het is een mooi geheel geworden. Geniet van jullie tuin! Groet, Maaike

Het bestellen van onze overkapping was een fluitje van een cent. De extra leverings service van Houtt, namelijk "bezorgen in de tuin", was voor ons een geweldig handige extra. Alle materialen werden keurig op ons lastig te bereiken terrein gebracht en met de nodige aandacht gesorteerd en opgestapeld. Het bouwteam had hierdoor veel minder uitzoek werk. Enige minpuntje: we zitten nu alleen nog maar in de tuin onder onze prachtige overkapping!

Hallo Cheryl, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Service is waar wij ons in onderscheiden en door jouw tuinproject krijgen wij alleen maar meer energie. Het is inderdaad een prachtige overkapping geworden met de glazen zijwand en geïntrigeerde opbergkast. Nog bedankt voor het delen van de foto's. Geniet van je tuin! Groet, Michiel

Service en producten geweldig

Mijn ervaring is dat dit bedrijf voor de klanten staan en je met alles helpen en oplossingen zoeken voor er iets mis gaat voorbeeld mijn palen en schuttingen stonden klaar voor levering op vrijdag kwamen ze alleen met palen gelijk houdt gebeld en die hebben ervoor gezorgd dat schuttingen zaterdag werden geleverd ipv dinsdag wat vervoersbedrijf voorstelden was hun fout en niet van houtt goeie service

Hallo Rene, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben we samen een passende oplossing kunnen vinden voor de nalevering van jouw schutting materiaal. Het eindresultaat mag er wezen, wat is het prachtig geworden. Nog bedankt voor het delen van de foto’s van jouw project. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Top geregeld

Alles verliep op rolletjes Prima bedrijf

Hallo Erik, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Service is waar wij ons in onderscheiden en door jouw tuinproject krijgen wij alleen maar meer energie. Wat heb je een prachtige overkapping gemaakt met behoud van het oude schuurtje, zeer praktische oplossing. Nog bedankt voor het delen van de foto’s van jouw project. Geniet van je tuin! Groet, Michiel

Het is meteen vertrouwd communiceren

Al vanaf het eerste contact voelde het goed. Dat vertrouwen groeide alleen maar. De kennis en de hulp was erg fijn. Dank jullie wel!

Hallo Daphne, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Kwaliteit, service en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, fijn om te horen dat je dat kan waarderen. Gelukkig hebben wij je kunnen assisteren met videobellen bij het maken van de juiste keuzes. Zo zijn we samen tot een mooi geheel gekomen en heeft jouw achtertuin nu de allure die je zocht. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Wat een goede service, lang geleden dat ik dat heb mee gemaakt.

Nadat ik alles besteld heb netjes een bevestiging gekregen en direct daarna informatie die ik nodig had om alles thuis goed in te plannen. Alles is exact zoals beloofd geleverd en de kwaliteit is top, ik zeg dikke aanrader. Bijna jammer dat ik niet nog eens wat nodig heb bij zo’n bedrijf. Met vriendelijke groet, Wesley

Hallo Wesley, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel, fijn om te horen dat je dat kan waarderen. Geniet van je dakterras! Groet, Michiel

Mooie overzichtelijke site,kon snel mijn bestelling plaatsen. Ben niet echt van het op internet kopen van wat grotere orders maar overtrof mijn verwachtingen. Prima bedrijf,zeer prettige medewerkers. Bedankt.

Hallo Dicky, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben we samen, met één op één contact, alle twijfel van de internetaankoop voor je kunnen wegnemen. Uitgaven aan tuinhout kunnen best in de papieren lopen dus we begrepen jouw bezorgdheid. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt dan weet je onze klantenservice te vinden. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Helemaal top

Ik heb een hele prettige ervaring met Houtt. Onze bestelling was niet alledaags en we wisten dat er schaarste is momenteel, desondanks hebben ze dit perfect opgepakt, heel pro actief zodat we snel onze spullen geleverd kregen!

Hallo Jeroen, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Gelukkig hebben wij je kunnen assisteren met videobellen bij het maken van de juiste keuzes. Zo zijn we samen tot een bevredigend geheel gekomen en kan je alsnog genieten van een prachtige overkapping. Geniet van je tuin! Groet, Michiel

Bestellen bij Houtt is een uitermate fijne en zorgeloze ervaring.

Bij Houtt vond ik terras en schutting artikelen voor mijn tuin van hoge kwaliteit voor een mooie prijs. Ook de service, want ik had nogal wat vragen, was bijzonder goed. Alles werd keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. Houtt is een aanrader, prachtig hoogstaand assortiment en top service.

Hallo Pascale, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Service is waar wij ons in onderscheiden en door jouw tuinproject krijgen wij alleen maar meer energie. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Geweldige ervaring met dit bedrijf!

Maaike van de klantenservice heeft mij erg goed geholpen tijdens mijn aankoopproces van een schutting. Ik twijfelde tussen diverse schuttingen voor mijn tuin en ben uiteindelijk voor hout met beton gegaan. Levering door de bezorgers in de tuin was eveneens een leuk extraatje, dit scheelde mij een hoop sjouw werk. Het resultaat is erg mooi geworden en kan Houtt strek aanbevelen!

Hallo Patrick, Bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. Leuk om te horen dat het eindresultaat zo mooi is geworden. Geniet van je tuin! Groet, Maaike

Rijshoutweg 22 1505 HL Zaandam

085 400 70 70

Over Houtt

Dé online leverancier van hoge kwaliteit tuinhout. Op zoek naar de beste artikelen voor je droomtuin? Bestel dan gemakkelijk en zorgeloos bij Houtt voor jouw toekomstige plek van rust en ontspanning.