Heldere website, mooie producten tegen een goede prijs

De website is snel en overzichtelijk en binnen een paar klikken heb je het aanbod gefilterd tot hetgeen je zoekt. Overzichtelijke pagina's met een duidelijke prijsstelling. Geen extra kosten en ook geen verzendkosten. Ik heb de bestelling de volgende dag ontvangen, keurig verpakt. Het pakketje bevatte niet alleen de bril, maar ook extra's zoals een schoonmaaksetje en een handig etui.

Goede kwaliteit leesbril

Goede service.

Blauwe bril besteld krijg een zwarte

Blauwe bril besteld, krijg een zwarte!!

nvt

Kan hier nog niet op antwoorden, heb nog niets ontvangen en wel betaald. Wacht dus nu af en hoop mijn 2 brillen spoedig te ontvangen

Doen wat ze beloven

Alles klopt, de mails, de verzending, de levering. Dat is fijn, daar kun je van op aan. Top!

Een mooie waardevolle zonnebril

Snel besteld en heel gauw ontvangen. Alleen werd er melding gemaakt dat het een brievenbuspakje zou zijn maar dat klopt niet. Dus kreeg ik een kaart in de bus dat DHL mij gemist had en kon ik het pakje ophalen bij een afhaalpunt bij ons in het dorp

Fijne leesbrillen in leuke modellen

Fijne leesbrillen in leuke modellen

De bestelling keurig behandeld en op tijd bezorgde

De bestelling keurig behandeld en op tijd bezorgd

Prachtig model en goed donker zicht als je de zon loopt/fietst in

Mooi model. Zit prima. En ials je in de zon fietst of in de auto, heb je behoorlijk goed zicht. En dat is aat ik zoek. Echt fijn. De bezorging was ook lekker snel

Ben heel erg goed geholpen iz bestelling Dank jullie

Goede ervaring en top service

Snelle levering en prima product.

Producten voldoen volledig aan mijn verwachting.

Fijne leesbrillen!

Heel erg blij met deze leesbrillen. Leuke monturen en ik gebruik ze zelfs achter mijn computer. Dat kan met veel leesbrillen niet. prijs/kwaliteit is prima! Ik heb er nu 3 en mijn man ook. Het kan zijn dat er nog wat bijkomen. Je hebt er nooit genoeg.

Mooie zonnebrillen, top concept, goede service

Prachtige duurzame zonnebrillen gekocht via Five2One. Snel verzonden, handig doosje met mooie accessoires. Met het online passen kon ik goed kijken welke modellen wel en niet goed bij mijn gezicht pasten. Bij aankomst bleken de zonnebrillen toch een slagje te groot (hoewel de vorm erg mooi was) en heb ik ze toch zonder problemen terug kunnen sturen.

leuke brillen, in goeie kleuren

Volgende dag geleverd, blij met mijn nieuwe brillen, eerste complimentjes al binnen

Mooie brillen leuk verpakt, helaas te klein montuur

2 leesbrillen en 2 lees/zonnebrillen besteld. De brillen kwamen de volgende dag binnen. Leuk en netjes verpakt, en zien er goed en mooi uit. Kwaliteit lijkt prima!! Helaas voor mij (N) (grote) hoofd waren de monturen te klein.

Leuke brillen!

Handige om brillen te combineren met extra korting! :-) ook leuk om ze digitaal te passen

super

was heel gemakkelijk en de nodige info

Fijne webshop, snelle levering en geweldig product!

Ik zocht naar een duurzame zonnebril en gelukkig kwam ik al snel terecht bij Five2One. Ik twijfelde nog over welk model het ging worden, maar daar hielp de online pashulp me bij. Bestd en een dag later was de zonnebril al binnen. Hij zit geweldig en mijn ogen zijn weer beschermd tijdens zonnige dagen.

Heerlijk dragend lichtgewicht

Aan te bevelen als leesbril lichtgewicht

Fokkerstraat 16

3833 LD Leusden