Netjes

Al vaak besteld, zelden een probleem.

Prima in alle opzichten

Snelle betrouwbare levering van producten. Groot assortiment met feedback op de producten dat maakt alles veel makkelijker om te kiezen. Klantenservice staat paraat als je vragen hebt over de bestelling. Stel ik erg op prijs!

goede winkel

90% op tijd geleverd heel weinig klachten

Mijn ervaring bij IVENCI

Betrouwbare leveringen, alleen soms is de communicatie niet geheel duidelijk over wanneer je bestelling komt. Voor de rest een prima ervaring. Er is verder niets fout gelopen. Tot volgende keer!

Top webshop!

Geen gezeur, perfecte service en ook bij problemen altijd oplossingsgericht. We hebben alle producten die we besteld hebben netjes ontvangen en alles is naar behoren afgehandeld. Je vindt er veelal vanalles terug.

Doe zo verder !

Ruim aanbod Goedkoop Op tijd zonder uitzondering Geen klachten !

Snel ter plekke en gemakkelijk!

Top! Heb de spulletjes snel in huis en voor de rest is alles ook heel gemakkelijk om te bestellen!

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Altijd snelle levering en correct

Fijne webshop met leuke aanbiedingen en goede service!

Fijne webshop met leuke aanbiedingen Goede service Ga zo door Heb er geen klachten over

Zeer slechte service

Als er wat mis is met je bestelling krijg je amper contact en alleen maar getraineer en geen geld terug. Kapot product teruggestuurd. Verzendbewijs en afleverbewijs gemaild naar Ivenci. Vervolgens komen er reacties als: we kunnen het pakketje niet vinden, wanneer is het verstuurd. Is het wel naar het goede adres gestuurd? Na alle vragen nogmaals beantwoord te hebben, blijft het stil. Geld is nog steeds niet teruggestort. Echt slechte service, je wordt totaal niet serieus genomen.

Zonnebril

Top snel de bestelling ontvangen

Naar onze verwachtingen !

Vind een heel aantal mooie dingen op de site . Bestellingen in goede staat ontvangen . Retouren is heel makkelijk en de terugbetalingen gebeuren meestal snel en correct , bestel er nog

IVENC is ons nog nooit tegengevallen

Blij van de service. Niet alleen omdat ze gewoon leveren wat je bestelt, maar ook omdat je alle informatie van de bestelling direct op je email krijgt. Op elk moment duidelijk wanneer het pakket komt. Bij mislukkingen krijg je al snel een oplossing.

Altijd op tijd geleverd Goede prijs

op en top

bestelling netjes bezorgt en snel. goede info voor bestellen.

Je recommande ce shop

Des personnes fiables, clairement, facilement accessibles si nécessaire, suffisamment d'informations sur les produits. Bon site également avec beaucoup de choix et une commande facile. L'inconvénient est que la livraison est plus longue que dans la plupart des magasins. Vous devez attendre quelques semaines pour tout. Et parfois, le livreur n'essaie pas de le livrer une fois que vous devez le récupérer.

Goed bericht

Mijn bestelling is correct geleverd op tijd en met alle nodige info

Heel attent!

Bestel regematig. Leuke website om te winkelen. Laatste pakketje was ik niet thuis maar het pakje is veilig achteraan gezet heel attent!!

Altijd snel binnen

Tot nu toe altijd correcte levering van de bestelde produkten. Makkelijk om te vinden wat je zoekt en veel keus. Een mindere situatie was wanneer ik iets retour deed, pas nadat ik hen een berichtje had gestuurd kwam er beweging in. Zou beter vanzelf gaan toch?

bon service

très grand choix - tout est clairement classé - commande facile

Prima product

Prima product. Snelle levering en op tijd.

Gewoon helemaal perfect!

Een ruim assortiment met duidelijke levertijden. Na de bestelling wordt je direct gemeld wanneer jehet kan volgens en wat het aanspreekpunt is voor vragen. Pakjes zijn verder zorgvuldig verpakt en correct geleverd, je kan ook aangeven of je thuis levering wil of op een pakketpunt. Ideaal!

De boekentas is gisteren bij ons geleverd

Zelf geen slechte ervaring gehad. Een boekentas besteld voor onze dochter en op tijd ontvangen netjes aan de deur. Ze vind het een heel mooie.

Waardeloze service

Bestel hier niet! Ivenci (en Stuff Enough) leveren veelal traag en leveren geen enkele service als er iets mis. Telefoonnummer is een antwoordapparaat. Op mail wordt niet, of vaag, gereageerd. Ondeugelijk product teruggestuurd, wacht al maanden op mijn geld. Waardeloos. Wat heb je aan hun leveringsvoorwaarden? Niets.

Unzufrieden

Ich habe eine Tasche vor Weihnachten bestellt und noch nicht erhalten. Der Verkäufer reagiert leider nicht. Keine Empfehlung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Avis sur Kiyoh