Unzufrieden

Ich habe eine Tasche vor Weihnachten bestellt und noch nicht erhalten. Der Verkäufer reagiert leider nicht. Keine Empfehlung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Heel correct ook rond de feestdagen

Dikke proficiat voor de tijdige levering ook net voor kerst we zijn heel tevreden van de bestelling. Krijg ook snel antwoord als je een berichtje stuurt maar per telefoon lukt het niet?

toppie!

pakketje besteld en net voor het weekend krijg ik het toe, precies op tijd x

Betrouwbaar

Via google het horloge gevonden, heel mooi dus dacht ik probeer het eens. De bestelling is goed geregeld en veilig geleverd! Fijn dat de pakjes naar een afhaalpunt verzonden kunnen worden dan moet je niet thuis wachten.

Super tevreden, zowel over het bezorgen als de aftersale service.

Proficiat!

Hele fijne web winkel

Hele fijne web winkel. Veel keuze uit producten. Makkelijke betaling.

Niets dan lof

Ik bestel met regelmaat spulletjes op het internet en ben tevreden over ivenci. Je krijgt vlotte service en meteen de tracking gegevens. Staat dat je 1-2 weken moet wachten maar in mijn ervaring is dat minder.

Goede aanpak!

Goed afgehandeld, bestellingen komen tijdig toe volgens de afspraak. Kwaliteit zit goed. Prijzen ook.

Niet te bereiken bij kapot product

Na een maand gewacht te hebben op een waterdicht horloge, was het horloge bij de eerste keer gebruik in het water kapot. Totaal niet waterdicht. Drie weken geleden gemaild naar [email protected]; geen reactie. Twee weken geleden gemaild: geen reactie. Zojuist telefoonnummer gebeld; blijkt een antwoordapparaat dat in het Engels vertelt dat je een mail moet sturen. Kan iemand van Ivenci die dit leest, contact opnemen? David bijvoorbeeld, je reageerde eerder nog wel na twee mailtjes op de vraag wanneer het horloge geleverd zou worden. Dank alvast.

Goed, snel

Geen klachten gehad

Voldoet aan de meeste eisen

1. Kan makkelijk de gewenste producten vinden op de site 2. Betaling via paypal maakt je veilig 3. Het is goede kwaliteit 4. De winkel lijkt alle regels goed te volgen en zijn heel vriendelijk in de behandeling Alleen het enige nadeel wat ik het gemerkt: het leveren! Buiten alles vind ik dat toch heel belangrijk en heeft bij mij meer dan 3 weken geduurd. Jammer want anders had je een 9+ gekregen van me.

Indtil næste gang!

Leveringen er ikke super hurtig, men tilstrækkelig. Produkterne jeg købte er gode.

makkelijk bestellen en snel ontvangen

tevreden van de aankoop

Perfecte informatie mbt bestelling en levering

Perfect op de hoogte gebracht van eventuele status veranderingen in mijn bestelling. Was kleine vertraging maar kan ik mee leven. Ook blij van het horloge.

Escroquerie

J’ai commandé un sac à dos, Je ne l’ai jamais reçu et je n’ai plus de réponse ni par mail, ni par téléphone. A éviter!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Helemaal Top

Koop Zo Weer =)

Ben erg te spreken. Simpel, snel en goede service.

Altijd een goede service en producten op tijd geleverd ook in deze rare tijd. Geeft voor het bestellen bij de winkelwagen knop aan wat de verzendtijd van het product ongeveer is.Betaling gaat makkelijk via paypal.

Let op: je krijgt geen geld terug bij retour

Ik heb een tas besteld die heel slecht van kwaliteit was (werd ook vanuit China toegestuurd? dropshipping?). Deze heb ik in april 2022 retour gestuurd volgens de op de website vermeldde retourinstructies. Ik ben al maanden aan het mailen, maar krijg mijn geld niet retour. Kortom pas op met dit bedrijf. Ik doe hier iig nooit meer zaken...

mobielvriendelijk

alles vanaf men mobieltje bestelt kan betalen zonder pasje

Ben er erg over te spreken

Veel keus, top acties, makkelijk bestellen en betalen. En ook stipt geleverd, hoewel dat twee weken betekent. Snelheid is enige minpunt dus.

uitstekende ervaring

op tijd & kwaliteit

Voldoende.

Pakje besteld met een levertijd van 1 tot 2 weken. Helaas was het er niet zelfs een paar dagen buiten de termijn. Uiteindelijk naar de klantenservice bericht gestuurd. Was het er opeens volgende dag.

Heel aangenaam

Netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Gemakkelijke manieren van betalen. Heel blij van mijn nieuwe tasje. Kom ik sowieso nog eens terug!

IVE14201938

Supersnel alles ontvangen duurt paart daagjes

Bestelervaring - 9 | Levering - 6

Qua bestellingen plaatsen en betalen is de ervaring perfect, gewoon heel gemakkelijk. De levering is niet zo helemaal naar verwachting, heeft paar weken geduurd voor ik de bestelling aankreeg. Was ook bij de buren geleverd dus iets minder gemakkelijk.

55 Hoornzeelstraat Tervuren 3080

+32 476578556