Bestelervaring - 9 | Levering - 6

Qua bestellingen plaatsen en betalen is de ervaring perfect, gewoon heel gemakkelijk. De levering is niet zo helemaal naar verwachting, heeft paar weken geduurd voor ik de bestelling aankreeg. Was ook bij de buren geleverd dus iets minder gemakkelijk.

Goede dienst

CorreCte levering voor geen verzendkosten. Mooie schoudertas.

Duurt een tijd voor je antwoord krijgt op mailtjes maar ik ben uiteindelijk heel tevreden van de ontvangen tasjes en het horloge. Het bestellen verloopt best makkelijk zeker als je een paypal hebt dan moet er helemaal niks meer gebeuren na dat je hebt gekozen. Merci!

Outdoor gym bag

Vandaag voor de eerste keer naar de sporthal ermee. Is gewoon een goede tas die doet wat het moet. Makkelijk te dragen.

Gewoon perfect aangepakt.

Het is helemaal top.

5 Sterne

Bis jetzt habe ich immer alles zurückgeben können ohne irgendwelche Probleme. Auch Monate nach dem Kauf hat sich IVENCI um eine Erstattung gekümmert. Super freundlicher hilfsbereiter und zuverlässiger Kundenservice.

Zeer duidelijke webwinkel

Gemakkelijk van thuis af bestellen. Moet je ook niet thuis voor zijn kan geleved worden in afhaalpunt als je er niet bent. Geen negatieve ervaringen gehad.

Leveringen worden telkens correct bezorgd ! Maar niet altijd even snel.

Leveringen worden telkens correct bezorgd ! Maar niet altijd even snel. Je krijgt op tijd meldingen als er vertraging is en je kan alles volgen maar zou toch leuk zijn als die gewoon op tijd kwam. Je krijgt gelukkig scherpe prijzen vergeleken met de markt. Het aanbod laat wat aan de wensen over maar wel immer veel keus tussen kleuren. Laatst iets retour gedaan en paar dagen later was het al terugbetaald dus dat word ook correct behandelt !

Fiets rugzak

Super goed vandaag ermee gaan fietsen !

snel besteld

goed. enkel is een deel van de bestelling later gekomen.

Livraison et prix au top !

Toujours top et si probleme rencontrée. Choix d'articles important, à prix réduits et livraison rapide.

Algemeen goed

Ik heb het grotendeels als goed ervaren. De bestelling was helemaal in orde geleverd in een schitterende verpakking die er heel professioneel uitziet. Bij contact heb je kordaat antwoord op je vragen. Jammer dat de levertermijn zo lang is maar dat heb ik je al verteld. Grtjs Kristel

Expectations met

I got exactly what I expected. They have a large assortment with a clear website and fast service which is all i need!! Will recommend in the future!

Geweldig professioneel

Duidelijke website met goede en de juiste info. Word goed op de hoogte gehouden van alles over hetgene wat je besteld hebt.

Gewoon goed

Service helpt, bestelling op tijd. Wat wil je meer.

Puike dienst en vervolg

Ik had afgelopen maand een bestelling geplaatst voor een tasje die ik tot vorige week niet had ontvangen. Dat komt uit op bijna een volledige maand vertraging. De mensen deden hun best om me te helpen maar leek toch vanalles mis te gaan met de zending. Uiteindelijk om het goed te maken hebben ze een nieuwe zending naar me toegestuurd die ik ontvangen heb. Ook een korting gekregen op de email dus het is nog goed opgepakt.

goede organisatie maar wel ff kijken voor je koopt

overzcihtelijke site maar sommige dingen zijn echt duur moet je hier niet kopen voor de rest vind ik t goed

Toujours efficace

Délais tenus, marchandise conforme

Meestal goed

Meestal is het goed. Enkele keer onduidelijkheid gehad i.v.m. levering maar dat was na een mailtje opgelost.

Je n'ai jamais été déçue

Parfait..facile d'utilisation. Nombreuses commandes passées et jamais eu de soucis c'est appréciable. Envoi rapide et on trouve tout ce qu'on veut. Je recommanderai sans problème.

Ruilen is heel makkelijk

Het tasje was helaas niet naar tevredenheid dus ik wou het inruilen voor een andere en dat ging direct zonder gedoe. De zending teruggestuurd volgens de instructies die ze me gaven en weekje later de nieuwe al binnen. Heerlijk!

Goed en snel afgehandeld

Tevredenheid

Service eenvoudig om in contact mee te komen

Had een tijdje tgerug per ongeluk 2x dezelfde rugzak besteld werd zonder problemen het geld terug overgemaakt.

Fiets tas

Het is een goed produkt. Koop hier nog is.

Helaas later dit keer

Aantal keer besteld en nooit een probleem gehad met de levering. Helaas bij de laatste bestelling ging dit mis. Na de termijn van maximaal 2 weken afgewacht te hebben contact opgenomen met bpost. Zij zeggen dat ik de winkel moet contacteren want ik kan geen info opvragen over de zending. Goed, contact opgenomen met de winkel en zij zeggen wacht er nog een week op. Uiteindelijk heb ik het wel maar toch jammer.

55 Hoornzeelstraat 1

Tervuren 3080