Mooie kwaliteit en prijs

Ben fan van dit merk en de shirts gaan lang mee

Bestelling niet compleet

Ik heb 2 dagen achter elkaar een shirt besteld en betaald. De ene heb ik ontvangen, de andere nog niet. Heeft u enig idee wat er mis is gegaan?

Kwaliteitskleding voor de langere man!

De kwaliteit is altijd hoog, verder is de pasvorm afgestemd op de Nederlandse, dus langere man. Ik ben 2.04 m en 3xl past gewoon altijd goed, dit waardeer ik zeer!

TOP!!!

Gek op de kwaliteit van Twinlife en altijd geweest. Snelle levering en service!

Prima afhandeling!

Het blijft een mooi en zeer goed merk! Pure kwaliteit!

perfect

prima service

prima service

Snelle verzending.

Prima kwaliteit.

Snelle levering, mooie prijs

Ging super goed, past perfect!

Snelle levering en kwaliteit van Twinlife.

Snelle levering en zoals gewoonlijk kwaliteit van Twinlife

Komen leverafspraken niet na

Voor 23.30 uur besteld volgende werkdag in huis , aldus de site. Kan altijd gebeuren een dag later . Maar ik heb mijn bestelling woensdag gedaan en vandaag op zaterdag weet niemand nog wanneer t pakketje geleverd gaat worden.

Slecht

Kon in geen geval een retour formulier printen

Hoody Blues

Was mijn eerste bestelling bij twinlife en kan niet anders zeggen dat het niet de laatste zal zijn. Heerlijk zachte hoody en mooie afwerking!

Goed, mooie kleding.

Wel jammer dat er veel producten op de site staan welke uitverkocht zijn.

Goede levering

Het was goed geregeld en volgens levering gebracht.

Makkelijk,veel keuze

Mooie overhemden van goede kwaliteit en een goede pasvorm voor mensen met een lange rug.

Prima service en goede kwaliteit

Al jaren tevreden klant. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er via DHL geleverd wordt. Die nemen het niet zo nauw met bezorgtijd en service. Zelfs 1x gehad dat het artikel en de verpakking los in de kapotte verzendverpakking zaten. Dus ik denk dat er iemand ook een Twinlife shirt wilde passen bij DHL. :)

Mwaaa

Nog niks binnen ?????

Als er staat voor 23.59 besteld volgende dag geleverd verwacht ik ook dat ik het de volgende dag kni

Matig wat er staat klopt niet s'middags wat besteld en pas 2 dagen later geleverd ipv de volgende dag

Snelle service goede kwaliteit

Ben erg tevreden over de producten van Twinlife..

Makkelijk te bestellen, volgende dag geleverd. Super. Mooie shirts. Maat precies goed. De echte maat, dus niet 1 kleiner besteld zoals het advies.

Gewoon mooi en goeie polo

Snel bezorgd goed en mooie polo