Snel verzonden, alles intact en een lief cadeautje erbij :)

Superproducten

Snelle verzending en superproducten van goede kwaliteit.

Snelle verzending en persoonlijke touch

Zo leuk dat je bij Aveta een klein cadeautje erbij krijgt (cordring) en ze er een handgeschreven kaartje bij doen speciaal voor jou.

Fijn

Snelle levering en fijn contact per mail!

Super snel bezorgd

Het was heel snel en goed verpakt binnen

Snel geleverd en naar verwachting

Zelfs met een persoonlijke boodschap:)

Ik had producten besteld icm thuisbevalling. De producten werden heel snel gekeverd en er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij. Heel leuk. Ik had uiteindelijk een medische bevalling en kon de spullen niet gebruiken, maar heb er iemand anders blij mee kunnen maken.

Geweldige shop en snelle levering!

Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord

Over Aveta-shop.nl

Aveta - Geboortebaden en meer… Moeders zijn ervoor gemaakt een baby te baren en je baby is ervoor gemaakt om geboren te worden. Maar dat gaat - op z’n zachtsts gezegd - niet vanzelf. Je kunt dus wel wat hulp gebruiken om die bevalling wat aangenamer te maken. Onze geboortebaden en birth balls bieden je extra comfort en helpen je beter met de weeën om te gaan, zodat je ondertussen ook stiekem nog een beetje kunt genieten van dat allermooiste momenten.