Een geweldige dag om niet te vergeten!

Een geweldige, spontane fotoshoot gehad met het gezin voor ons mam. Chelsey gaf aan het fijn te vinden om de shoot zo spontaan mogelijk te houden zonder het echte poseren. Dit maakte het voor ons enorm ontspannen. De foto's zijn van geweldige kwaliteit en hebben het plezier dat wij die dag hadden super vast gelegd. Wij komen voor een shoot zeker terug bij CG-Fotodesign. Chelsey bedankt!!

• Beveel je CG-Fotodesign aan?

Via CG-Fotodesign een shoot gehad met mijn partner. Samen een super leuke, gezellige shoot gehad waar ook veel mooie foto's uit zijn gekomen. Super!

Een aanrader!

Chelsey zorgt tijdens het fotograferen dat je je volledig op je gemak voelt en dit zie je terug op de foto's. Ze gaat professioneel te werk en ze weet waar ze het over heeft. Ze heeft een creatieve kijk en goede ideeën, waardoor ik echt heel blij ben met eindresultaat. Ik zou haar zeker aanraden!

• Beveel je CG-Fotodesign aan?

Professioneel en fijn om samen mee te werken!

Chelsey heeft van mij en mijn vriend mooie portret foto’s gemaakt. Mooi en professioneel werk geleverd, wij zijn super tevreden! Echt een aanrader. De volgende keer komen wij weer terug bij Chelsey, lief, creatief en prachtige foto’s!

Top fotoshoot

Leuke ontspannen fotoshoot. We hebben veel plezier gehad tijdens het maken. We hebben een serie mooie foto-s. en een fijne herinnering aan deze ochtend

Gezinsshoot

Een fotoshoot gehad met mn vriend en onze toen 6 weken oude zoontje. De foto's zijn prachtig geworden, heel erg spontaan, niks ziet er geforceerd uit en tijdens de foto's maken was er ook geen enkel moment dat we ons ongemakkelijk voelde! Heel fijn gedaan en met veel geduld omdat die kleine er in het begin niet zo'n zin in had haha! Wat ook echt te zien was, was het plezier dat ze erin had om de foto's te maken! Echt een aanrader dus!!

Top foto's

Al twee keer eerder heb ik een fotoschoot laten doen bij Chelsey. De resultaten waren erg mooi. Chelsey stelt je op je gemak en laat je vergeten dat je eigenlijk gefotografeerd wordt, waardoor je de camera na een tijdje niet eens meer opmerkt! Verder is de prijs-kwaliteit verhouding prima.

Korte Maatstraat 8 6922 JR Duiven

06 13462392

Over CG-Fotodesign

CG-Fotodesign Het vastleggen van waardevolle, oprechte en bijzondere momenten ♡ bruidsfotografie ♡ • loveshoot • gezin • newborn • zakelijk • afscheid Chelsey Goldewijk, enthousiaste fotograaf uit Westervoort (bij Arnhem)