Perfecte en correcte service

Vatbaar voor herhaling

Goed geregeld’

Mijn ervaring met Voetbaltix is zeer positief. Goede dienstverlening, kaarten komen op tijd en de zitplekken bij Man Utd waren erg goed. Omdat de wedstrijd op de geplande dag niet doorging en verplaatst werd, waren wij niet in de mogelijkheid om van de reeds gekochte kaarten gebruik te maken. Dat was geen probleem, ik kon gewoon kaarten voor een volgende wedstrijd kiezen. Top service!

• Bereikbaarheid

Perfecte service ….(maar wel zeer duur)

Perfecte service, maar wel zeer dure tickets (Real Madrid)

Super ervaring

Top service!! Top plaatsen!!

Mooie belevenis

Wedstrijd Real- Ath Bilbao: alles rond ticket was prima geregeld. Ook als lid van Real was het niet mogelijk om via real zelf kaarten te kopen zodat je bent genoodzaakt zaken te doen met een derde partij. En dat kost flink wat geld: voor een kaartje die bij de club zelf 90 euro kost betaalde ik nu 345 euro, en dat voelt wel wat wrang. En als je 50 euro meer betaald in de hoop betere kaarten te krijgen: zit je dan wel op de lange zijde maar wel op de een na hoogste rij en dus 45 meter boven het veld. Maar eerlijk gezegd is de wedstrijd op die hoogte prima te volgen en viel het zicht me erg mee. Overall: prima ervaring voor wel erg veel geld. Zou fijner zijn als dit soort zaken via de club zelf geregeld zou kunnen worden, zoals je bij sommige Engelse club wel zo kan regelen.

• Bereikbaarheid

Fantastisch weekend liverpool met de goede service van voetbaltix.nl

Goede service en een onverwachte upgrade. Bedankt voetbaltix.nl!

Geweldige beleving!

Super ervaring om samen met mijn zoon een wedstrijd van Chelsea te bezoeken. Kaarten ruim op tijd ontvangen en prima plaatsen met goed zicht.

• Bereikbaarheid

Super mooie kaarten voor Tottenham Hotspur!

• Bereikbaarheid

Altijd iemand bereikbaar per mail of telefoon. Duidelijke communicatie. Tickets via de app gekregen, was prima. Verder alles goed geregeld.

• Bereikbaarheid

Super Service super, prijs kaartjes fors

Dank voor de service en klantgerichtheid. Erg goed ! De prijs van de kaartjes is erg fors: 450 euro voor twee zitplaatsen achter het doel (cham league Dortmund-PSV). Dortmund fans naast mij betalen 80 euro voor twee kaartjes. Verschil van 370 euro..... Nogmaals bedankt voor de service Leon

• Bereikbaarheid

Prettige, snelle en professionele afhandeling; super!

Snelle response van Voetbaltix na mijn bestelling, en daarna goed en duidelijk op de hoogte gehouden van status en te volgen stappen. Mooie plek in stadion met goed zicht op veld, helemaal prima.

Hele goede service

Duidelijk en betrouwbaar

Tickets Dortmund-PSV Bestellen en betalen van de tickets was duidelijk en makkelijk te doen. Direct een bevestigingsmail ontvangen. Tickets op tijd ontvangen met duidelijke uitleg omdat we in het Duitse vak zaten.

Uitstekende ervaring

De locatie en sfeer

• Bereikbaarheid

Snelle reactie en top zitplaatsen in het stadion!

De kaartjes waren niet goedkoop, maar we kregen wel waar voor ons geld. Met z'n 5en naast elkaar op rij 7, top zitplaatsen!

• Bereikbaarheid

Goede service, maar wel een kanttekening

De communicatie met Voetbaltix verliep prima en snel. Ik had tevoren wat vragen over de wedstrijd en de kaartjes en daarover heb ik toen met Jaimy gebeld, die mij goed kon helpen. De kaarten kwamen ook ruim op tijd in mijn mailbox aan. Het vervelende was wel dat we zitplaatsen bleken te hebben vanwaar we echt erg slecht zicht hadden op het veld (vlak achter een railing). Dit is niet de fout van Voetbaltix want de organiserende club bepaalt welke kaarten er worden verkocht. Maar Voetbaltix was het er wel over eens dat deze kaarten nooit verkocht hadden mogen worden en zij hebben dan ook de kaarten gedeeltelijk terugbetaald. Met die oplossing was ik tevreden. Ik hoop (en verwacht) dat Voetbaltix ervoor zal zorgen dat dit soort kaarten niet nogmaals via hen in de verkoop kunnen komen. Alles bij elkaar zou ik Voetbaltix aanraden voor wie een keer een wedstrijd wil bezoeken.

• Bereikbaarheid

Dit doen we nog een keer

Ik vond het heel spannend of de kaartjes het zouden doen en wat voor plek we kregen maar het was geweldig

• Bereikbaarheid

Top geregeld, maar erg duur.

Communicatie is top, tickets worden geregeld, en op tijd afgeleverd. Alleen je betaalt het dubbele van de originele prijs. Aanbeveling: zelf kijken of je het geld kan missen.

Goede plaatsen

• Bereikbaarheid

Ik had tickets besteld voor Liverpool en Manchester City, voor de eerste match kregen we zelfs een mooie upgrade met hospitality tickets. Heel goed geregeld. Communicatie verloopt ook vlot en snel.

• Bereikbaarheid

Geweldig en onvergetelijke TOP ervaring met voetbaltix!!!

We zijn afgelopen weekend naar Manchester United-West Ham United (3-0) geweest. Wat een geweldige beleving weer zo’n Engelse wedstrijd! We gaan al jaren met een groepje mannen op voetbalweekend, maar we hebben nog nooit zulke goede plaatsen gehad als deze!!! We waren dit keer met 8 man. Van het reserveren tot de levering van kaartjes, super goede communicatie. Onwijs bedankt Jaimy en tot de volgende keer!!!

Super weekend!

Super weekend naar Dortmund gehad. Vooraf goede hulp van voetbaltix. Er moest het een en ander worden aangepast en dat was ook geen probleem.

• Bereikbaarheid

Alle goed verlopen, mooie wedstrijd gezien. Jullie hebben er een klant bij Gr Johny

Good company

Have used this company every time i visit holland.

• Bereikbaarheid

Leuke wedstrijd en veel doelpunten

Samen met mijn neefje naar Ajax geweest. De kleine man vond het helemaal geweldig. Veel doelpunten gezien en zeer duidelijke en goede communicatie met voetbaltix.