Persoonlijk contact en super plek!

Ik heb er voor de eerste keer kaarten gekocht. Dit blijft altijd spannend ook omdat ik zakenrelatie's had uitgenodigd en dan moet alles natuurlijk wel goed geregeld zijn. We hdden super plekken en ik had alles op tijd ontvangen. Verder was het fijn dat je het bedrijf ook kon bellen en dat niet alles via de email gaat.

Onvergetelijke avond bij Euro 2024

Spanje - Italië bezocht via Voetbaltix.nl en dat was een onvergetelijke ervaring. Vooraf ook alles top geregeld, ticket afhandeling en contact. De plekken in het stadion waren ook super, kortom, aanrader !!!

Mooie wedstrijd

De communicatie is wat vaag, de prijs is wat hoog, kaarten drie dagen voor de wedstrijd pas geleverd maar de kaarten waren goed.

• Bereikbaarheid

Alles perfect in orde. Zeer gorde zitplaatsen. Zeker te herdoen.

Top geregeld

Kaarten en instructies (ivm EK app) op tijd ontvangen. Kaarten zoals voorgesteld/afgesproken. Prima geregeld dus.

Top geregeld!

Alles tip top geregeld!

• Bereikbaarheid

Top ervaring, alles goed verlopen!

Top ervaring, alles goed verlopen!

Gewoon top

Alles volgens afspraak

geweldig

Als je graag nog aan een ticket wilt komen voor een wedstrijd, dan zou ik zeker aanraden om dit te doen via Voetbaltix. De tickets zijn duurder dan de normaalprijs, maar het is het zeker waard. Alles was top geregeld!

• Bereikbaarheid

Prijzen van de kaarten zijn wel erg hoog, wat ik echter top vind aan Voetbaltix is dat ze heel goed bereikbaar zijn. Bellen appen of mailen er is altijd direct een antwoord. Vooral bellen vind ik super. Ik ga zeker vaker gebruik maken van jullie diensten.

• Bereikbaarheid

Duur, maar goed geregeld en top plaatsen!

Top ervaring, werden netjes op de hoogte gehouden van alles. We kregen zelf een gratis upgrade van de kaarten, waardoor we echt premium plekken hadden in het stadion.

• Bereikbaarheid

Top ervaring met Voetbaltix!

Van de aankoop van onze voetbaltickets tot aan de wedstrijddag zelf, Voetbaltix heeft ons een onvergetelijke ervaring bezorgd. We hadden vier tickets nodig voor de spannende wedstrijd tussen Spanje en Kroatië, en hoewel het een uitdaging leek om vier aaneengesloten plaatsen te vinden, heeft Jaimy van Voetbaltix het onmogelijke mogelijk gemaakt. Dankzij zijn inzet en uitstekende communicatie konden we samen genieten van de levendige sfeer in het stadion van Berlijn. De energie was voelbaar en elke minuut van de wedstrijd was een genot om bij te wonen. Voetbaltix verdient een groot compliment voor hun klantenservice en het vermogen om boven de verwachtingen uit te stijgen. We willen Voetbaltix en in het bijzonder Jaimy hartelijk bedanken voor hun toewijding en voor het regelen van een topdag. We zouden Voetbaltix zonder twijfel aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een zorgeloze ervaring en geweldige plaatsen bij een voetbalwedstrijd. Hartstikke bedankt, Voetbaltix!

• Bereikbaarheid

Komen echt hun afspraken na

Ik heb kaarten nederland polen besteld , 1 op een andere plek en 2 ook op andere plek . Kon niet anders op de site bestellen maar heb ze toen besteld en daarna met hen gechat ( wat ze heel goed en snel doen ) En Natuurlijk kon ik 3 stoelen naast elkaar krijgen maar wel met een toeslag maar dat wist ik . En nu maar wachten op de tickets en of het goed ging ? Na 1 chat ( week voor de wedstrijd) kwamen mijn tickets in de app en naast elkaar . Super bedankt voetbaltix en super service

Top geregeld!

We zijn naar Liverpool tegen wolves geweest via voetbaltix. Goed geregeld we hadden ruim van te voren de kaartjes en een mooie plek op de anfield road stand. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Bereikbaarheid

Mooie zitplaatsen voor Manchester United - Newcastle United. Tickets prima een dag voor aanvang van de wedstrijd digitaal ontvangen. Volgende x kies ik weer voor voetbaltix

Top geregeld allemaal!

Heel blij dat we Goodison Park nog hebben kunnen zien!

• Bereikbaarheid

Perfecte service, alles goed geregeld volgens afspraak.

• Bereikbaarheid

Onverwacht konden we niet naar de wedstrijd,gebeld en zonder problemen omgeboekt naar een andere datum.

kampioensfeest bij San Siro

op zich prima kaarten alleen prijs kwaliteit was erg te hoog voor bovenste ring. kan er mee te maken hebben dat het eventuele Kampioenswedstrijd was. levering van de kaarten was 3 dagen van te voren maar weet niet hoe dat zou zijn als het wel de kaampioenswedstrijd was dus had in mijn ogen ook eerder gelukt. in iedergeval een aanrader!

• Bereikbaarheid

Prima geregeld, de 3 zitplaatsen op een rij.

1e keer via deze site kaartjes gekocht. Niet goedkoop, maar alles klopte wel. Leuke wedstrijd gezien en mooi stadion van Borussia Dortmund. Let wel op dat parkeren ver weg is en de pendelbus niet tot aan stadion rijdt. Neem er dus de tijd voor.

Helemaal top!

Wat een top bedrijf. Aardige mensen, erg behulpzaam. Toen ik m'n tickets niet kon downloaden hielpen ze me op koningsdag om het alsnog geregeld te krijgen, erg goede service! Jammer dat Manchester united zo verschrikkelijk slecht speelde, maar daar kan voetbal tix natuurlijk weinig aan doen!

• Bereikbaarheid

Zoals altijd top geregeld!

Kaarten voor Manchester United gekocht via Voetbaltix. Al meerdere malen via deze weg kaarten gekocht voor Engeland, Spanje en Duitsland. Altijd top geregeld.

• Bereikbaarheid

Ik werd heel goed geholpen en ook op mijn vraag kreeg ik snel antwoord

Perfecte en correcte service

Vatbaar voor herhaling

Goed geregeld’

Mijn ervaring met Voetbaltix is zeer positief. Goede dienstverlening, kaarten komen op tijd en de zitplekken bij Man Utd waren erg goed. Omdat de wedstrijd op de geplande dag niet doorging en verplaatst werd, waren wij niet in de mogelijkheid om van de reeds gekochte kaarten gebruik te maken. Dat was geen probleem, ik kon gewoon kaarten voor een volgende wedstrijd kiezen. Top service!

Spaarnwouderstraat 41 a

2011 AB Haarlem