AC Milan - AS Roma geweldig geregeld

Voetbaltix heeft voor mij tickets geregeld voor AC Milan - AS Roma was echt super geregeld. Tickets konden wij gewoon uit printen en een hotel in het centrum van Milaan! Volgende keer boeken we zeker weer via Voetbaltix

problemen met 2 van de 4 tickets

Van de 4 tickets werkte er maar 2 bij de scanners aan de ingang 2 waren er ongeldig. Nadat we allerlei formulieren hadden ingevuld de gegevens van de aanbieder en prijzen hadden opgegeven kregen we 2 nieuwe tickets. Volgens de mensen van Dortmund waren dit tickets van de zwarte markt. De eerste minuten van de wedstrijd hebben we helaas moeten missen.Nadat ik de melding van bovenstaande heb gedaan heeft tix.nl me meteen telefonisch benaderd en zijn ze een onderzoek gestart naar de oorzaak. We hadden hun ook ter plaatse kunnen bellen. uiteindelijk alles goed afgelopen. Wedstrijd ansich was een unieke ervaring. Communicatie tbv bestelling en levering van tickets was goed.

• Bereikbaarheid

Top dag gehad dankzij VoetbalTix!!! Ik twijfelde in het begin om hier kaarten te halen, omdat zij de goedkoopste waren en de site zag er een beetje onbetrouwbaar uit. Na wat reviews te hebben opgezocht op het internet, heb ik uiteindelijk toch besloten om hier kaarten te halen. Thank God i did. Goede kaarten en goede plekken in het stadium. Ik zou iedereen aanraden om hier kaarten te halen. De goedkoopste website van NL. Ik ga voortaan alleen maar hier mijn kaarten halen voor wedstrijden in de premier league.

• Bereikbaarheid

Goede service en correcte dienstverlening

Tickets werden keurig en tijdig per mail aangeleverd en konden probleemloos in de Wallet worden geladen. Entree was vervolgens kinderspel

• Bereikbaarheid

quick and easy tickets-purchase, but no insights into seating until late

It was very easy to purchase the tickets I was looking for, however when trying to identify the seating arrangements, that could only be done one week prior to the match, when I received the actual tickets.

betrouwbaar en goede communicatie

De communicatie met Voetbaltix was erg goed, ook hadden ze top plekken voor mij geregeld. ik ga hier zeker nog een keer kaarten bestellen!

• Bereikbaarheid

Prijzig, maar goed geregeld!

We zijn het weekend naar Arsenal geweest. Goed geregeld, dag van te voren netjes zoals aangegeven de kaartjes ontvangen. Kaartjes op de 2de ring met goed uitzicht. Kaartjes van Arsenal waren wel duur. Maar top beleving gehad!

• Bereikbaarheid

Bereikbaarheid, probleemoplossend werken, eerlijk en correct

• Bereikbaarheid

Kaarten netjes volgens afspraak geleverd en goed service.

Nadat ik een mail gestuurd heb met een vraag over de wedstrijdkaarten kreeg ik razendsnel een reactie terug. Kaarten zijn op tijd geleverd. Ook kregen we een upgrade van zitplaatsen en hotel. Zeer tevreden.

• Bereikbaarheid

Prima, alles meer dan goed geregeld !

Vanaf het bestellen van de tickets tot en met de wedstrijd is alles prima verlopen ! We hadden de tickets keurig op tijd ontvangen en zaten op mooie plaatsen in het stadion. Daarnaast heb ik ook de geboden service als zeer prettig ervaren ; Top !

• Bereikbaarheid

Een heel fijn, goed, snel en behulpzaam online bureau!!

1e keer bij deze site geboekt. Een beetje onzeker omdat het de 1e keer was om naar een wedstrijd in het buitenland te gaan. En de kaartjes kosten toch een hoop geld. Maar een paar keer gemaild en dat gaf mij alle vertrouwen dat het goed zou komen. Goede begeleiding via de mail. Het was fantastisch!

• Bereikbaarheid

'Te mooi om waar te zijn', bleek toch waar te zijn.

Voetbaltix was misschien (nog) niet helemaal gewend aan treinreizigers naar een buitenland, maar is uiteindelijk een betrouwbare organisator gebleken. Enkele initiële onhandigheidjes zijn ruimschoots goed gemaakt met een prachtig geüpgraded plekje in het Wembley stadion!

• Bereikbaarheid

Top voetbalreis Weekend, maar niet volgens afspraak

De ervaring van de wedstrijd was geweldig, voor iedereen aan te raden. vervelend vond ik dat ik de kaartjes voor de wedstrijd en het hotel voucher pas in de loop van vrijdagochtend kreeg. Dat wij met 4 personen waren en we 2 aan 2 op verschillende plaatsen in het stadion zaten en dat we een hotel in de binnenstad kozen en we een hotel 400 meter van het stadion toegewezen kregen. Niet zoals we het besteld en afgesproken hadden, jammer maar met al hebben we het goed naar ons zin gehad.

• Bereikbaarheid

Beste Han, Jammer dat u het zo ervaren hebt, onze voorwaarden staan duidelijk op de website vermeld en de klant gaat hier voor aankoop mee akkoord. Indien het maatwerk betreft of de klant specifieke wensen heeft, kijken wij altijd wat de mogelijkheden zijn. Dit overleg heeft nooit plaatsgevonden. Kaartjes dag voor de wedstrijd: Staat duidelijk op de website vermeld, alles is digitaal en wij zijn ook afhankelijk van leveranciers. 4 personen niet naast elkaar: Zie het kopje zitplaatsgarantie: bij meer dan 2 personen zit je nooit gegarandeerd gegroepeerd naast elkaar. Hotel: Het hotel is zowel 400 meter van het stadion als van de binnenstad, wij vermelden duidelijk dat je hotel boekt nabij het centrum. U heeft dus alles ontvangen wat wij vooraf gecommuniceerd hebben, en het beeld schetsen dat wij afspraken met u gemaakt hebben buiten de website voorwaarden om, is simpelweg niet waar en kunnen wij ons dus ook derhalve niet in vinden. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn.

Goed geregeld via eventix

Goeie wedstrijd gezien op een mooie plek in het stadion goeie comunicatie met de verkoper gehad en ooj nog een prima prijs Tickets ook gelijk volgende ochtend binnen gekregen

Spannend maar succesvol

Onze kaartjes voor een Liverpool thuiswedstrijd werden pas de dag voor de wedstrijd geleverd. Een beetje spannend, maar uiteindelijk ontvingen we ze ruim op tijd en waren het mooie plaatsen.

• Bereikbaarheid

De kaarten zoals omschreven 1 dag voordien in mijn mailbox en ontzettend genoten met mijn zoon van een mooi potje Engels voetbal.

• Bereikbaarheid

Een onvergetelijk mooie dag!

VoetbalTix heeft prachtige plekken voor ons geregeld op ClubLevel. We hebben een prachtige dag gehad met een mooie pot voetbal!

• Bereikbaarheid

Top. Goede communicatie en geleverd wat ze beloofd hebben en

Top. Goede communicatie en geleverd wat ze beloofs hebben. Heel erg bedankt

• Bereikbaarheid

Betrouwbare plek om te boeken!

Boeking ging soepel. Kaarten vooraf toegeappt gekregen.

• Bereikbaarheid

Van het weekend Chelsea bezocht met kaarten van voetbaltix. De plekken waren zeer goed. Als je vragen hebt reageren ze ook snel . Ze zijn ook telefonisch bereikbaar wat ook heel fijn is.

Perfecte dienstverlening én communicatie

Snelle reacties en perfecte dienstverlening.

Goed geregeld.

2 kaartjes gekocht voor een wedstrijd in de Primera Division. De kaartjes (E-tickets) werden netjes 4 dagen voor de wedstrijd via de mail gestuurd. Alles verliep probleemloos, ook geen problemen met de QR codes bij de toegangspoort.

• Bereikbaarheid

Alles heel goed geregeld en zeer goede service!

Wij zijn afgelopen weekend naar de wedstrijd van Manchester city tegen brighton geweest en dat was een mooie ervaring, mooie plaatsen en een goede wedstrijd.

Alles tip top in orde

Alles verliep op rolletjes!

• Bereikbaarheid

Een geweldige voetbalreis met een fantastisch hotel

Liverpool-Everton bijgewoond via Voetbaltix en het was geweldig. De plekken waren goed en de communicatie was duidelijk. Het hotel is twee dagen van te voren veranderd van 3 sterren naar 4 sterren en dat was fantastisch. Innside Melia Liverpool was een goed hotel met een heel goed ontbijt erbij. Kortom, de reis is zeer geslaagd!