Perfecte dienstverlening én communicatie

Snelle reacties en perfecte dienstverlening.

Goed geregeld.

2 kaartjes gekocht voor een wedstrijd in de Primera Division. De kaartjes (E-tickets) werden netjes 4 dagen voor de wedstrijd via de mail gestuurd. Alles verliep probleemloos, ook geen problemen met de QR codes bij de toegangspoort.

• Bereikbaarheid

Alles heel goed geregeld en zeer goede service!

Wij zijn afgelopen weekend naar de wedstrijd van Manchester city tegen brighton geweest en dat was een mooie ervaring, mooie plaatsen en een goede wedstrijd.

Alles tip top in orde

Alles verliep op rolletjes!

• Bereikbaarheid

Een geweldige voetbalreis met een fantastisch hotel

Liverpool-Everton bijgewoond via Voetbaltix en het was geweldig. De plekken waren goed en de communicatie was duidelijk. Het hotel is twee dagen van te voren veranderd van 3 sterren naar 4 sterren en dat was fantastisch. Innside Melia Liverpool was een goed hotel met een heel goed ontbijt erbij. Kortom, de reis is zeer geslaagd!

• Bereikbaarheid

Fantastische ervaring, maar wel duur

Ik ging met 3 vrienden naar een wedstrijd van Dortmund. Kaarten gekocht via voetbaltix.nl. De service was goed, en de kaarten waren ruim op tijd binnen. De sfeer in het Signal Iduna Park was fantastisch, en we hadden mooie plaatsen met een goed overzicht van het veld. Op de tickets stond dat ze €35,- per stuk waren, terwijl wij ze bij voetbaltix.nl kochten voor €155,-. Het was een ervaring die we nooit zullen vergeten, maar het is zonde dat de prijs zo wordt opgedreven door de tussenpartijen.

• Bereikbaarheid

Voetbaltoernooi maakt waar wat ze beloven

Via Voetbaltix kaartjes gekocht voor Atletico-Feyenoord. Vooraf telefonisch contact gehad, duidelijke toelichting en uitleg gekregen wat we konden verwachten en waar we rekening mee moesten houden omdat we in een thuisvak zouden zitten. We beaamden super plaatsen het geld meer dan waard waren. Een volgende keer zou ik zeker weer via Voetbaltix kaarten kopen.

• Bereikbaarheid

Goed geregeld, snel in antwoorden

|Top

• Bereikbaarheid

Goede plaatsen in het stadion atletico madrid. En hotel dicht bij plaza mayor.

• Bereikbaarheid

Bij onduidelijkheden bijna direct uitleg en worden er oplossingen gezocht. Top.

Via de chat goed contact over de tickets en het hotel. Alleen jammer dat het hotel een verrassing is, kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet fijn vinden. Maar ze hoeven zich geen zorgen te maken want die was uitstekend.

• Bereikbaarheid

Betrouwbare service en goede communicatie

Hele prettige service. Betrouwbaar en er werd snel op vragen gereageerd. Dank voor de mooie ervaring op Old Trafford Groetjes Wouter

Super geregeld!!!

Alles super geregeld, gratis upgrade naar betere plaatsen en met z'n allen naast elkaar! Top dag gehad!

• Bereikbaarheid

Prima, Ik had een ticket gekocht voor de wedstrijd Chelsea vs Liverpool. Het werd echt op tijd geleverd. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Niet helemaal zoals beloofd

Ik had express kaarten genomen voor een van de korte zijdes maar uit eindelijk hebben we kaarten ontvangen van een duurdere categorie maar wel helemaal in de hoek van het stadion. In dit geval was duurder dus niet beter en vooral niet waar ik voor gekozen had, was toch wel een tegenvaller. Ik weet dat ze afhankelijk zijn van het vraag en aanbod en heb daarom de aanbeveling op Ja gezet maar heb er flink over getwijffeld.

• Bereikbaarheid

Beste meneer Verhoeven, Allereerst bedankt voor uw review :) Zoals u waarschijnlijk zelf gezien heeft ondergaat Anfield Road momenteel een behoorlijke renovatie. Hierdoor zijn een groot deel van onze toegewezen tickets verplaatst naar een ander gedeelte in het stadion. In onze algemene voorwaarden staat dat wij ten allen tijden het recht behouden om u zonder kennisgeving een upgrade mee te geven. Wij betreuren het om te horen dat u het zo ervaren heeft, wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor u review, wij nemen uw feedback zeker mee in de evaluatie. Met vriendelijke groeten, VoetbalTix

Goede communicatie en snelle levering van de kaarten

Afgelopen jaar 2 keer naar Engeland geweest kaarten geregeld bij Jaimy van voetbaltix. Alles prima geregeld (:(:

• Bereikbaarheid

Met mijn dochter wilde ik graag een keer naar Ajax. Super service van Voetbaltix dat ze iedere keer weer geduldig uitlegden hoe het werkt met de verkoop voor voetbaltickets. We hebben een topavond gehad.

Perfecte service.

Prima service. Ook bij het herschikken van de plaatsen zodat we allemaal samen zaten!

Alles prima geregeld

Alle bescheiden op tijd gekregen. Duidelijke communicatie. Alles wijst voor zich. Prima geregeld dus.

Efficiënte topservice

Prima ervaring met deze organisatie. Kaartjes voor real madrid besteld voor mijn zoon en ik. Vanaf het begin heldere communicatie. Kaartjes ruim op tijd via app ontvangen met daadwerkelijk contact met een medewerker . We hadden prachtige plaatsen met onbelemmerd zicht. Ik maak in de toekomst graag nog een keer gebruik van deze provider.

Prima geregeld

Gisteren naar Liverpool- Tottenham geweest buiten een geweldig sfeer en uitslag , ook nog eens prima geregeld Dank

Topwedstrijd in Liverpool

Fijn dat je contact kon op nemen over je tickets we hebben echt een topwedstrijd meegemaakt hier door. Bedankt voor de goede service!

Dapper avontuur

Het ging uiteindelijk prima. Echter, door de verassingen met de ticket: verschillende naam en de feit dat het verkeerd kunnen gaan, ben ik voor het entree erg zenuwachtig geweest. Dat was helemaal niet mijn verwachting toen ik de tickets kocht.

Goed geregeld

Was een leuke wedstrijd we hadden de kaarten een week van te voren

• Bereikbaarheid

Super geregeld en mooie wedstrijd gezien vanaf de Gelbe Wand.

• Bereikbaarheid

Duidelijk en betrouwbaar. Uitstekende service.

In de jungle van premier league tickets raad ik aan om een betouwbare aanbieder te zoeken. Mijn ervaring bij voetbaltix was uitstekend. Snelle, persoonlijke communicatie en goed bereikbaar. Als je boekt weet je niet precies waar je komt te zitten, dus dat is altijd even afwachten. Wij gingen naar een wedstrijd van Liverpool, en uiteindelijk zaten we op de Kop tribune, dus dat kon niet beter. Helemaal top.

Spaarnwouderstraat 41 2011 AB Haarlem

+31 23 3034 326