Goed geregeld

Was een leuke wedstrijd we hadden de kaarten een week van te voren

• Bereikbaarheid

Super geregeld en mooie wedstrijd gezien vanaf de Gelbe Wand.

• Bereikbaarheid

Duidelijk en betrouwbaar. Uitstekende service.

In de jungle van premier league tickets raad ik aan om een betouwbare aanbieder te zoeken. Mijn ervaring bij voetbaltix was uitstekend. Snelle, persoonlijke communicatie en goed bereikbaar. Als je boekt weet je niet precies waar je komt te zitten, dus dat is altijd even afwachten. Wij gingen naar een wedstrijd van Liverpool, en uiteindelijk zaten we op de Kop tribune, dus dat kon niet beter. Helemaal top.

Goed,

Goede service, en makkelijke toegang.

• Bereikbaarheid

Na wat problemen met het openen van de ontvangen QR-codes een mooie ervaring gehad!

We hadden wat problemen met het openen van de QR-codes, wat wel voor wat stress zorgde, gelukkig hadden we alle hulp hierbij van Jamie en is het uiteindelijk gelukt. We hadden prachtige plaatsen en hebben genoten!

Correcte organisatie

Eerste keer met voetbaltix in aanraking geweest. Ze hebben keurig geleverd en gaven snel en correct antwoord bij tussentijdse vragen. We hadden goede plaatsen, hoewel ik had verwacht dat we voor het geld wel op een lagere ring zouden zitten. Alles bij elkaar een positieve ervaring

Helemaal TOP!

Jaimy van Voetbaltix heeft voor heel goede toegangskaarten voor dit voetbalspektakel gezorgd. Kon bijna niet beter. We zaten met z'n drietjes naast elkaar langs de rand van het veld. Voetbaltix heeft heel goed en tijdig gecommuniceerd over de aanvangstijd en de speeldag van de wedstrijd. Dat wil in Engeland nog wel eens verschuiven! Ondanks dat alles per mail is gegaan heb ik toch een persoonlijke band met Voetbaltix ervaren. De kaarten kwamen weliswaar wat laat maar toch nog tijdig binnen. Zowel als e-ticket als in PDF bruikbaar. Dat was geruststellend en prima te doen. Zoals Jaimy al had gezegd .......

Kaarten zijn geleverd

Feedback; Wij hadden niet de beste plaatsen, zaten beneden (onderste ring), op de tocht. Waren de goedkoopste kaarten en dan nog heel duur: €65,00 per ticket. Omdat tickets op naam gezet moesten worden kregen wij kaarten pas 1 dag voor de wedstrijd. Gevolg; uitprinten tickets op laatste moment (in het buitenland)

Alles in orde

De opvolging en de aflevering van de tickets gebeurden zoals beschreven in de overeenkomst. Ik kan geen opmerkingen geven, alles was naar wens.

• Bereikbaarheid

Top wedstrijd gehad via de tickets van voetbaltix.nl

Fijne website

• Bereikbaarheid

Super ervaring voor mijn zoon en mezelf

Tickets ruim op tijd ontvangen en zelfs een upgrade gekregen. Goede service.

onvergetelijke ervaring!

Had niet beter gekund met dank aan Voetbaltix.nl fantastische dag gehad.

goed geregeld

Veel en snel contact via de mail. dacht wat problemen te hebben,maar werd goed geholpen.

• Bereikbaarheid

Zorgeloos voetbal gaan kijken!

Alles netjes geregeld voor een goede prijs!

• Bereikbaarheid

Goed bereikbaar en keurig geregeld

Enige min punt is dat er (3x) extra betaald moet worden om 3 plaatsen aaneengesloten naast elkaar te hebben (=105e extra) voor de klant. Ik zou zeggen of coulanter mee omgaan of bedragen op de site vermelden. Verder alles prima verzorgd.

• Bereikbaarheid

geweldige ervaring !! en goed geregeld.

afgelopen zaterdag 1 april (geen grap) met 3 kids naar Chelsea-Aston villa geweest. kaarten kopen was snel en goed geregeld via de site. hele goede plekken in stadion precies middenlijn en 4 naast elkaar, onderste ring. Je zit dan echt dicht op het veld. Super ervaring. Kaarten kwamen 3 dagen voor de wedstrijd per mail en direct na mail een telefoontje of alles ontvangen was en er nog vragen zijn. perfecte service, een aanrader om via Voetbaltix je kaarten te kopen. bedankt voor de perfecte service!!

Was super

We hadden voor twee wedstrijden kaarten Man city-Burnley en dag erna man united-Fulham Waren bij allebei echt super plaatsen We hebben echt genoten

Schitterende ervaring weer!

Alles prima geregeld

Naar de wedstrijd Manchester United - Fulham geweest kaartjes categorie 1 vlak aan het veld

• Bereikbaarheid

Altijd goed geregeld en prima communicatie

• Bereikbaarheid

Wat een beleving daar in Manchester!

• Bereikbaarheid

Goede service, communicatie duidelijk. Tickets ruim op tijd geleverd en super plaatsen in het stadion.

• Bereikbaarheid

Alles vlot verlopen. Behulpzaam team. Alles op tijd en correct geleverd. Tickets waren wel vlak naast de bezoekende supporters er de sfeer wat drukte voor ons.

Spaarnwouderstraat 41 a

2011 AB Haarlem