Uitermate tevreden

Kwam voor het eerst in contact met Omring. Account aangemaakt, pas aangevraagd, bestelling geplaatst maar desondanks enige aanloopperikelen die ik alleen maar aan mezelf kon toerekenen. Maar dankzij de zeer goede bereikbaarheid van Omring * zowel chat als telefonisch* problemen opgelost en bestelling kunnen plaatsen. Chapeau oftewel een pluim verdiend

Mobiele telefoon besteld en betaald, maar nooit via de email een bestelbevestiging ontvangen.

De volgende dag gebeld, bleek de telefoon niet meer op voorraad te zijn. Zit nog te wachten op mijn geld. Helemaal geen correspondentie via de email gehad. Binnenkort maar weer bellen..

Versturen duur veel te lang

Er zaten 3 dagen tussen het aanmelden van het pakket bij dpd en het arriveren van het pakket bij dpd. Het gaat hier om hulpmiddelen dit essentieel zijn voor de aanschaffer. Dus snel versturen is een must. Wij zijn uiteindelijk zaterdags zelf maar naar de omring gegaan om een wandelstok aan te schaffen. Daarnaast is dpd erg slecht met het doorgeven van de tijd van bezorgen, waardoor je lang thuis moet blijven. Wij hebben het pakket maar laten afleveren bij een afgiftepunt, maar dat ligt ruim 6 km van ons huis.

duidelijke website.

Supersnelle levering

Voldoende

Ik had begrepen dat je ook online 10% korting zou krijgen met je omringpas dit bleek dus niet zo te zijn

prima geregeld

Geweldig hulpmiddel

Kan weer dingen zelf openen nu

Goed in NL, onmogelijk in België

Hoewel de firma aangeeft ook in België te leveren, is het onmogelijk om ook een bestelling te plaatsen zonder Nederlandse postcode. Er werd aanvankelijk hulp aangeboden, maar ik kreeg geen reactie meer op mijn antwoord. Daarna heb ik via een vriendin in Nederland besteld. Toen was de service erg goed. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Pas aub het online formulier aan, dan kunnen Belgen ook bestellingen plaatsen.

Na telefoontje prima en snel geholpen.

Wij wilden via de webwinkel van de Omring een bestelling doen en na een telefoontje werden we snel en accuraat geholpen.

Zoals beschreven, eenvoudig en functioneel

Alle dagen voor alle medicijnen

handig in gebruik, neemt weinig ruimte in.

Apparaat is mooi compact, fietst lekker. Wel een minpuntje, na een tijdje fietsen wordt de trapper-assen erg heet, je kunt het niet vastpakken. Opletten als er kleine kinderen in de buurt zijn

Ik heb het artikel betaald maar nog steeds niet gekregen

Het is even afwachten op de reactie van de Omring winkel. Er staat nergens een telefoonnummer dus heb nu een reactie gestuurd op de mail van de bestelling en wacht op reactie. Ik hoop dat er spoedig duidelijkheid komt.

Goede site

Goeie kwaliteit.