Fijne producten, snelle levering

Ben tevreden met mijn aankoop en de snelheid waarmee hij geleverd werd.

Mooie jurk, snelle levering

Fijne kledij, goede service

Ben tevreden met de kwaliteit. Kleren waren de volgende dag binnen.

Leuke jurk

De jurk Querential Maternity Midi met ruitjesprint is erg mooi en comfortabel. Super tevreden met de snelle levering ! En de jurk zit perfect en zo zacht ! Ik ben helemaal verliefd !

Top boutique

Goede kwaliteit speelgoed en baby spullen. Éven puzzelen om ze In elkaar te zetten. Eindelijk had ik ook plezier met het knutselen.

mooie kleren

mooie, goede kwaliteit kleren. pasvorm is vleiend

Retour is snel afgehandeld

Ik heb ne in gedachten veranserd en heb de bestelde kleren geretourneerd. Snelle afhandeling en terugbetaling.

Top webwinkel

Snelle levering, mooie kleren. Tevreden

deskundig advies

Ik wist niet wat ik wilde, twee keer mijn winkelwagen verlaten. Toen kreeg ik een bericht van Mammie's waardoor ik toch met meer zelfvertrouwen kleding kon uitzoeken. Twee dagen heb ik mijn kleren binnen gehad met wat een kleine verrassing en kortingsbon. Super lief!

Goede kwaliteit producten met persoonlijke service!

Mammie's is een bedrijf met een breed assortiment voor moeder en kind. Ze hebben mooie, kwalitatief goede producten die ik zeker aanraad! Daarnaast staat Mammie's altijd voor je klaar als je vragen of opmerkingen hebt over een product, dat stel ik erg op prijs!

Top geholpen

Heel vriendelijke Klantenservice die alleen in oplossingen denkt! Ik heb me laten overtuigen om twee maten te bestellen en meerdere modellen en dit naar tevredenheid. Super blij daarmee wat ik behouden heb. Retour werd in snel afgehandeld en ik moet ér alleen voor betalen dat ik behoud. Bedankt Mammie’s. Sandra, eerste keer zwanger

Prima producten, snelle dienst

Snelle afhandeling van vragen, flexibel en snel. Met smaak en liefde gedaan! Producten zijn mooi en van goede kwaliteit! Een aanrader dus.

Prima ervaring leuke spullen besteld.

Prima ervaring leuke spullen besteld. Echt gericht op mama's. Leuk!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Makkelijk bestellen, volgende dag binnen. Maar past perfect, product precies als op de foto’s!

Supper service

Bestelling snel aangekomen, ruilen ging soepel! Heel snel afgehandel. Super tevreden met mijn aankoop!

Keurig! Snel, mooi, elegantie

Snel geleverd (volgende dag binnen), in een mooie paarsw verpakking, met veel aandacht en klantvriendelijk afgehandeld. Ben super tevreden.

Zeker een aanrader!

Hele ruime keuze. Keuze is makkelijk gemaakt door de maat verwijzing. Snelle levering en nog een cadeautje erbij :-)

Quick & Lovely

My order got quickly delivered. The dress I ordered was neat giftwrapped and I received some sweets and a voucher as well! How thoughtful!

Super service, snelle levering, met zorg verpakt

Ik ben zeer tevreden over de correcte, snelle service van Mammie’s. Ook de kwaliteit en pasvorm van het bestelde kleedje waren perfect! Leuke verrassing en kortingsbon in de doos ook :) Echt een aanrader!

Snelle levering, mooie producten

Sales artikelen besteld en die waren allemaal in orde, ingepakt in vloeipapier. Ben erg tevreden met mijn inkoop: mooie producten tegen een scherpe prijs.

Over Mammie’s

Zwangerschapsmode webwinkel. Bij ons kun je makkelijk bestellen en advies vragen. Onze collectie is gebaseerd op goede en duurzame kwaliteit producten om het milieu besparen. Het grootste deel van onze kleding is geschikt ook na de zwangerschap zodat een kleding stuk niet alleen maar voor een paar maanden moet worden ingekocht.