Alles is soepel gegaan

Bestelling geplaats, betaald en de volgende dag heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Super goed gedaan. Kleren mooi ingepakt in paars vloeipapier of originele zakken. Ben erg tevreden met mijn inkoop. Bedankt Mammie's, tot misschien mijn volgende zwangerschap!

Great products and excellent customer service

I have purchased a maternity dress and a top from Mammie's. The quality is great, soft and feels so good to wear, besides this they look gorgeous and can be used after pregnancy. Thank you Mammie's!

Afhaal service & product zijn prima

Een mooie jurk voor vriendin besteld met afhalen. Ik heb de jurk op zaterdag ochtemd afgehaald. Jurk was netjes ingepakt. Vriendin blij gemaakt! Dank je wel Mammie’s

Super mooie kleren

Ik heb twee stukken besteld en de maat paste bij mij perfect. Een Tiffany Rose model en een wrap voor de koelere dagen. Super goed keuze! Pakket is netjes aangeleverd op tijd.

Brouwersgracht 269 3910 TL Veenendaal

Over Mammie’s

Zwangerschapsmode webwinkel. Bij ons kun je makkelijk bestellen en advies vragen. Onze collectie is gebaseerd op goede en duurzame kwaliteit producten om het milieu besparen. Het grootste deel van onze kleding is geschikt ook na de zwangerschap zodat een kleding stuk niet alleen maar voor een paar maanden moet worden ingekocht.