Slechte kwaliteit penningen

Drie honden penningen besteld en ontvangen. Woensdag 5 juli ontvangen, vrijdag 7 juli begint de verflaag al te verdwijnen van een van deze penningen. Prijs/kwaliteit verhouding is ver beneden peil. Mijn fout om niet eerst de reviews te lezen. Deze penningen zijn bij iedere Chinese webshop voor rond de 2 euro te verkrijgen. Had er daar 15 kunnen bestellen. Lees ook in de reviews dat de, met de zgn Zwitserse machine, zijn gegraveerd maar dat de teksten binnen een jaar verdwijnen. Geen echte Zwitserse precisie dus. Indien nodig kan ik een foto sturen.

Mooi en functioneel

Mooie penningen. Stevig. Goed bruikbaar

Prima en snelle service

Hele snelle en goede service ben tevreden met het resultaat

Toppie

Snelle levering en Super uitvoering

Prima kwaliteit, snelle service

Onze Guus verliest nogal eens een penning door zijn intensieve speelgedrag dus ik heb inmiddels 3 penningen besteld bij Dierenpenningen. Allen van goede kwaliteit en snel geleverd.

Snelle service en mooie penning!

Voor onze kat hebben we een penning gekocht. Mooie en stevige penning die niet zwaar is aan de hele van onze kat. Penning werd de dag na bestellen al geleverd via brievenbuspost. Zeker een aanrader voor een volgende penning.

precies wat ik bedoel.

Ik zocht een zeer kleine penning voor een kleine kat Deze is perfect van grote.

Prima winkel!

Top assortiment, nette prijzen en snelle levering.

Mooie penningen en goede service

Hondenpenning besteld en was niet helemaal cf bestelling. Na telefonisch contact nieuwe penning gehad binnen 2 dagen. Zeer netjes!

Fantastisch!!

Van bestelling tot levering gewoon top. En de penning is nog veel mooier dan op de foto. Hele goede qualiteit.

Super service vlug geleverd

Ik heb al verschillende keren penningen besteld en iedere keer zijn ze zeer vlug geleverd en mooi afgewerkt.

Hele mooie penningen van goede kwaliteit en snel geleverd! Mijn honden en ik zijn er heel blij mee!

Zeer snelle levering & penning was perfect!