Er werd na een correctie in een foute bestelling keurig terug gebeld.

Professioneel watersportbedrijf

Producten op voorraad en snelle levering

Super,gevraagd voor verpakking cadotje is leuk verpakt bedankt

Fijn ,bedankt !

Makkelijk gevonden wat ik zocht, snel geleverd

steengoed

goed verpakt en vlot geleverd

Nog niet ontvangen

Ik was in de veronderstelling bij een bestelling op een werkdag de opvolgende dag bestelling te ontvangen.

Een overzichtelijke website, prima bestel- en betaalmogelijkheden. Snel en compleet verzonden.

Customer Service

Very disappointed with the final part of customer service. Where is my heater? Sent to the fictional address !!!! Before dispatch, you were given the address 2 times. So instead of fitting the heater on my 1 vacation day, I have to write a review. Try and telephone you.... ah.. closed Mondays !! Kindly advise Nick

Snelle reactie prima service

Werd snel gereageerd op mijn vraag en we konden het meteen afhandelen.

Overzichtelijke website Goede artikelomschrijving Vlotte levering.

Goede en snelle service

Na mijn vraag snel antwoord en goed verder geholpen

Snelle afhandeling

Alles gevonden wat Ik zocht

Met de juiste Prius

Snel en goede levering

Goed aanbod, overzichtelijke webshop en heel snel geleverd.

Alles zoals het moet.

Extra wens na een paar dagen alsnog meegenomen. Goede levering.

Goede en bekwame service

Vriendelijk geholpen

Altijd kundig en eerlijk advies

Zoals altijd goed geholpen bij Kniest. Ook telefonisch prima te bereiken en ook dsn nemen ze de tijd voor je om je van goed advies te voorzien. Geen chatbot maar een echt mens !!

Kennis van zaken, vriendelijk en goed geholpen

Door Jeroen goed ontvangen en op een vriendelijke en duidelijke manier uitleg gehad over de aanleg van de gehele elektra in onze expeditietruck, we hebben nu een systeem van Victron wat precies bij onze eisen past

Uiterst klantvriendelijk

Na een telefonische vraag werd ik snel teruggebeld,en kreeg ik de juiste oplossing aangedragen.

Snelle levering van bestelling

Ondanks bericht dat levering een week zou duren. Kwam de bestelling eerder dan verwacht.

Snel en proper geleverd

Foi muito boa, mas não estão 100% preparados para atender a compra de um estrangeiro

Aproveitando que a minha filha está morando em Eindhoven e fomos visitá-la e eu precisando de equipamentos para um barco que estou comprando, procurei marinas em Amsterdam e lojas. Achei vocês no Google Maps. Creio existir um mercado e sugiro ter o site em inglês e explicados os produtos que são mais restritos para Europa vs US e outros países, pois há diferenças e alguns não atendem regiões diferentes. E considerando a compra de um estrangeiro poderiam ter Tax Free que deixaria o preço mais competitivo. Tudo funcionou bem dada a prestatividade do Jaap, mas serviço somente por e-mail e com diferença de fuso horário a gente se falava a cada 24h. Deveriam pensar em um sistema mais rápido para o cliente tirar as dúvidas. Obrigado. Abcs, Rodrigo

• Você nos recomendaria? Yes

Snelle service, ook als het om garantie gaat!

Garantie, ook snel geregeld zonder omhaal van woorden. Fijn!

positief

ook positief!

Snel en netjes

Mijn bestelling kreeg ik snel en netjes in huis ook al is het zeilseizoen voor de meesten afgelopen..

Marinaweg 20

1361 AC Almere

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.