Zoals we Kniest kennen

Korekte afspraak en levering

Eerlijke afhandeling gr.jan

Persoonlijke aandacht en contact

Omdat gewenst item (Zikh handschoenen) niet op voorraad was en deze op korte termijn (2 wkn op moment van bestellen) nodig waren is er specifiek actie ondernomen door niet te wachten op de reguliere aanvulling van de voorraden, maar alvast een aantal paren eerder te laten komen. So far so good. Waarom dan geen 5 sterren? Mij werd gevraagd om extra kosten hiervoor apart af te rekenen. Omdat ik binnen 2 weken de zee op ging ben ik hier overigens mee akkoord gegaan. Ik denk dat een klant (zonder bijbetaling van extra kosten) moet kunnen rekenen op de leveringstermijn zoals aangegeven bij de orderbevestiging.

Alles in voorraad, en goede service

Leuke winkel in muiderzand waar je alles in voorraad vindt en nog de juiste uitleg krijgt ook. ook de service naverkoop is top.

waardeloos

heb na 2 weken nog steets niks

Behulpzaam

Snelle levering, goed product tegen goede prijs!

We hebben de Meaco DDL8-ION luchtontvochtiger aangeschaft. Prima apparaat die goed ontvocht. De orderafhandeling is goed geregeld, een snelle levering van het goed verpakte product. Tevens goede communicatie tussen het moment van de bestelling en uiteindelijke aflevering.

Snelle levering voor zeer goede prijs

Snelle levering voor zeer goede prijs

pakket mooi op tijd geleverd

Prima service.

Sneller en beter kan niet.

Erg fijn dat het assortiment niet voortdurend wisselt.

Dat geeft je de gelegenheid defecte onderdelen (schakelaars, connectoren) te vervangen.

Goed en betrouwbaar

Volledig assortiment Goed en betrouwbaar advies Prettig winkelen

Spullen die ik heb besteld werken fantastisch

Top geregeld

prima voor elkaar

Al kreeg ik geen antwoord op een vraag via klantenservice over mijn bestelling , op de website werden twee feeders aangeboden, en het verschil daarin was niet te achterhalen.

Snelle en acurate levering

Het product is geweldig en een snelle levering

Snel verzonden en snel geleverd

Zeer tevreden over deze webshop / winkel. Ik ga hier vaker bestellen of langs

Snel en duidelijk

supersnel geleverd aan een TOP-prijs

We bestelden een nieuwe marifoon die aan de nieuwe VDES-regeling moet voldoen. Dit werd snel en keurig geleverd in de nieuwe VDES regeling.

vlugge afhandeling nette informatie

vlugge afhandeling

Snelle reactie bij vragen, Duidelijke omschrijving artikelen.Snelle levering.

Prima, snel geleverd!

Deskundige uitleg, snel antwoord per mail. Top service !

Enkele keren gemaild voor uitleg betreffende de nieuwe wetgeving marifoon. Steeds snel een antwoord gekregen met deskundige uitleg. Ook het programmeren van de codes is service. De bestelling en levering is vlot verlopen. Waarvoor dank. Top !

Goed en snel

Uitstekend assortiment Goede prijs Snelle levering

Zo als altijd weer top.

Zoals altijd weer prima service aan telefoon en artikel snel ontvangen.

Volgens verwachting.

Snel geleverd wat besteld is. Prijs conform maakt.

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.