Top !!

Ondanks mijn ongeduldigheid qua levering, heeft men zig steeds ingezet om mijn pakket tijdig bij mij te krijgen. Dat noem ik klantgericht en dus TOP .! Bedankt, Paul.

Goede voorraad en snelle correcte levering

Product is goed Alleen de levering is wat minder Was niet thuis maar product stond gewoon voor de deur Beetje raar en gevaarlijk met zo duur product

Optijd gekregen

Gewoon in één woord super, snelle levering nooit problemen. Als er iets retour moet is dit nooit een probleem.

Professioneel en snel.

Al meerdere keren naar tevredenheid iets online besteld. Leveringen verliepen heel vlot. Bij vragen via mail of telefoon professioneel te woord gestaan. Vakkundige medewerkers die goed meedenken. Jammer dat de laatste bestelling (Blue Formance luikhoes) in verband met leveringsproblemen (komt blijkbaar uit China) moest worden terugedraaid. Bedrag snel retour ontvangen.

Gewoon prima

Gewoon goed zoals het hoort

Zeer snelle levering

In de afgelopen paar maanden twee bestellingen geplaatst en beide keren na 1 werkdag netjes op tijd geleverd.

Flexibel en snel

Ik had een verkeerde kleur geselecteerd. Eerst gebeld maar dat werd niet beantwoord. op zaterdag is het altijd druk in de winkel dus alle begrip. Een mailtje erachteraan gestuurd met devraag De kleur van de kussens aan te passen. Maandag e-mail terug met bevestiging en dinsdag alles geleverd. Prima service!

Goede service, ook als je de apparatuur al een tijdje hebt

Goede service en kennis.

Heel groot assortiment met kwekiteitsmateriaal.

Verwachting is waargemaakt

Heb twee kaarten voor de vakantie op zondagavond besteld en dinsdag in huis gekregen.

Top advies gekregen en zeer snel geleverd!

Top advies gekregen en zeer snel geleverd!

Snel geleverd, product volgens verwachting

Hendeltje voor easy lock mini besteld, binnen 2 dagen netjes bezorgd…

Goede prijs, enorm assortiment op voorraad, snelle reactie en levering.

Na langere tijd niets te hebben gekocht, verliepen alle stappen bij mijn recente aankoop perfect: - Mijn account was "ingeslapen" en werd meteen opgelost. - Ik had een iets zeldzame Victron omvormer nodig. Deze was op voorraad tegen een scherpe prijs. - Bij de bestelling kon ik meteen aangeven dat ik het op een PostNL-punt wilde afhalen. Dat scheelt een dag tov pas aangeven als je de track&trace ontvangen hebt. - Iets na 17 uur besteld en toch de volgende dag al geleverd. - Geen verzendkosten omdat het een duurder artikel betrof. => Hier word je blij van.

Je wordt gewoon top geholpen.

De terugkoppeling als je iets besteld, als er iets binnen is wat je besteld hebt, de hulp in de winkel en dan nog scherp in prijs ook. De beste winkel die ik ken!

Info bezorging onprettig

Helaas bleek het artikel niet op voorraad en kwam het pas dagen later. Op zich meestal niet heel erg, maar toe ik telefonisch informatie probeerde te krijgen kreeg ik een medewerkster aan de lijn die ik gewoon onaardig vond. Haar toon en de manier waarop zij antwoordde was ongeïnteresseerd. Ze toonde totaal geen inlevingsvermogen. Blijkbaar niet haar probleem en het artikel komt wanneer het komt. Weet niet of ik de volgende bestelling weer hier doe.

Toppers zijn het

Toppers zijn het bin kniest goede service en afhandeling

De levering kwam een week later dan beloofd

Helaas bleek de voorraad nirt te kloppen en moest mijn product eerst besteld worden voordat het kon worden geleverd. Dat kostte een week extra

De bestelling is altijd snel geleverd

Je wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen

Mooie aanbieding

Ik ben bij George Kniest gekomen vanwege een mooie aabueding voor een parasol van blue performance. Het leveren duurde wat langer maar dit kwam niet door George. Ik wilde het artikel in een kluisje laten bezorgen. Maar er zijn slechts een paar van de grotere kluisjes beschikbaar bij postnl. Dus het postnl busje heeft een week rondgereden met mijn pakketje totdat er een kluisje beschikbaar was. Volgende keer laat ik iets met een wat grotere afmeting bij een afhaalpunt bezorgen. We hadden geen haast met de levering want het was alleen maar kl*te weer. Geen blaam voor george. En we hebben het artikel uiteindelijk netjes (en voordelig) ontvangen

Op tijd geleverd in goede conditie

De materialen waren netjes verpakt en op tijd geleverd. Heel fijn dat jullie met PostNL werken, die bezorgen netjes aan huis.

Een zeer goede ervaring !

Topklasse, als klant voel je dat er met je wordt samengewerkt

Goede informatie gekregen bij de aanschaf van Victron apparatuur, alles keurig op tijd ontvangen.

Marinaweg 20

1361 AC Almere

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.