Snelle levering en correcte prijzen.

Snelle levering en correcte prijzen

Zeer goede hulp bij bestellen en snelle levering

Ik kreeg zeer deskundige hulp bij het bestellen en alles was op voorraad en werd de volgende dag geleverd !

zeer goed very good

good products, good prices and above all good advice.

Snelle service ruim assortiment

Bestelling keurig uitgevoerd. Tevreden klant

Prettig met aandacht en goede adviezen

Idem

Een negen

Goede ervaring betrouwbaar

Pakket niet ontvangen

Pakket nooit ontvangen. Nog geen reactie op klacht ontvangen

Beste Sjoerd, je pakket ligt al een paar dagen bij de Poiesz in Leeuwarden zo te zien. Staat dat niet in de app van PostNL? vriendelijke groet, Jaap-Michel

Prima, zoals altijd

Ik had wel een dag vertraging omdat het inlog systeem voor klanten even buiten bedrijf was. In dit geval geen groot probleem.

Geweldig bedrijf

Snelle verzending

Goede informatie op de website om tussen de alternatieven te kiezen. Keurig op tijd geleverd door Post-NL. Houd het bij dat pakketjesbezorgbedrijf; ervaringen met andere bezorgers zijn vaak teleurstellend.

ok

ok

Snelle levering, bestelling als op de website aangegeven.

Goed en snelle levering

Zeer vriendelijke diensterverlening, zonder gedoe.

Ik had een windmeter gekocht. Wilde achteraf toch liever een ander type. Heb gebruik gemaakt van de 60 dagen bedenktijd die wordt gehanteerd. Heb het andere type besteld en de oude teruggebracht. Ben door al het personeel zeer vriendelijk behandeld en het bedrag van de oude werd terug gestort op mijn bankrekening zonder gedoe.

Was top

Deskundig, vriendelijk.

Prima bedrijf. Goed assortiment, deskundige vriendelijk mensen. Snelle levering.

Tot nu toe prima

Klantvriendelijk en snelle service

Professioneel

Behulpzaam en professioneel. Op sommige dagen / momenten beetje weinig personeel, dus langer wachten.

Snel en betaalbaar.

De volgende dag al binnen.

Snel geleverd en duidelijke commissie

Altijd goed bij Kniest

Altijd goed bij Kniest

Altijd vriendelijk en correct

Goed assortiment en steeds goed geholpen. Ook wanneer ik een extra vraag heb.

Al jaren bestel ik bij ze. Nooit geen problemen gehad. Goede prijzen voor goed produkt. 1 keer is een bestelling kwijt geraakt. Werd zonder dat het aantoonbaar was dat het hun fout was bijna onmiddellijk nieuw toegestuurd. Uiteindelijk op verkeerd adres bezorgd. Ze feliciteerde mij, dat ik nu een dubbel stel heb. Prachtig toch. Klant voor het leven.

Prijzen zijn Ok

Prijzen zijn OK en snelle verzending.

Marinaweg 20 1361 AC Almere

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.