Zeer vlot opgestuurd

prima bedrijf

Weet niet of het veel beter kan. Zijn vriendelijk en behulpzaam.

Zeer snelle levering

Zoals ik inmiddels gewend ben: de juiste producten. Goed en snel geleverd. In één woord : top

Snelle goede service

Correcte info en snelle levering

VDES herprogrammering marifoon

Twee handmarifoons vlot aangepast aan VDES

Idem

Schnelle Lieferung

Farbe ist richtig, Verpackung war gut, Lieferung binnen zwei Tagen war gut

Donderdag besteld,tegen half vijf en Vrijdag al in huis,Prima Service!

Nog steeds Goed

Garantie

Garantie GPS goed afgewikkeld

Mooi op tijd geleverd.

Ik heb u vanmiddag nog aanbevolen

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik ben heel vriendelijk geholpen en goed advies gekregen.

Service èn prijs zijn top!

Winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Webshop gemakkelijk overzichtelijk. Prijs ook goed

Goede uitleg

Prettige medewerker, snel geleverd.

Vorige maand vraag gesteld in verband met te bestellen produkt, volgende dag reeds antwoord met juiste advies. Deze week besteld paar dagen later ontvangen. Prima service, overzichtelijke website en goede prijzen.

Netto prijzen

Ik kom er graag.Vakkundig advies

Snelle levering en goede prijs

Duidelijk informatiie op de website

Zoals altijd weer: beter kan het niet!

Vlotte deskundige hulp met bijbehorend advies. Eerlijke prijzen, en ook na aanschaf nog goede ondersteuning bij evt. vragen.

Gewoon een prima bedrijf!

Groot aanbod van boot gerelateerde artikelen en faire prijzen. Prima advies en de aftersales is ook dik in orde.

Top.!!

Zeer snelle service en een goed produkt.

¡Perfecta!

El producto que pedí es de excelente calidad y me llegó a tiempo. Muchas gracias. Cuando necesite adquirir otro life jacket. Lo haré de nuevo a través de ustedes.

• ¿Nos recomendarías?

Snel en kundig

Ook al weten ze het niet direct. Het antwoord komt echt.

Keurig op tijd geleverd

Goed assortiment tegen redelijke prijs. Op tijd geleverd

Beste Wim, ik heb naar aanleiding van uw review even gekeken naar uw order. U heeft op 8 april 's avonds laat een order geplaatst en die hebben wij de volgende dag ingepakt en verstuurd. Op 10 april is die order afgeleverd. Eigenlijk precies zoals wij beloven. Is er iets anders mis gegaan misschien? Ik zie geen andere orders is ons systeem op uw naam. vriendelijke groet, Jaap-Michel

Dag later bestelling in huis!

Uitstekend.

Perfect geen klachten

Alles ging zoals het hoort

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.