Goede service en goed advies

altijd deskundig en vriendelijk

Snel en Adequaat

Prima de luxe

Perfecte service

Zoals elke keer weer een perfecte service. Snelle levering

Mensen met kennis van zaken

Ruim assortiment en medewerkers met kennis van zaken!

Product snel geleverd

Site eenvoudig toegangkelijk

Duurde wel erg lang

Mijn 2 marifoons voor de vdes programmering waren na een maand nog niet klaar.....er was geen mail verzonden dat ze klaar waren. Inmiddels heb ik ze opgehaald.

4 accu’s besteld online volgende dag opgehaald bij de winkel werd keurig geholpen met het inladen van de accu’s

Supersnel geregeld

Bestellingen worden supersnel afgehandeld en geleverd

Snelle verzending

Juiste product volgende dag in Harlingen

Juiste product volgende dag in Harlingen

Prima geslaagd en vriendelijk geholpen.

Zoals altijd prima geslaagd met meerdere spullen die ik nodig had en vriendelijk geholpen. Zelfs even meegelopen naar de auto met een grote doos. Blijft een fijne zaak!

Fijne zaak, prettige telf hulp en snelle reactie.

Prima, top!

Perfect geholpen ook aan de telefoon !

Gebeld voor wat informatie over de pomp en netjes geholpen ,

Zeer goede service

Zeer goede service

Knappe service

De hele procedure voor het toezenden, herprogrammeren van de marifoon en de terugzending verliep vlekkeloos en perfect binnen de beloofde periode. Een perfecte service zoals hij moet zijn! Bedankt.

Netjes verpakt binnen enkele dagen geleverd.

Snelle levering en vragen snel besntwoord

Snel levering, goede kwaliteit.

Snel en betrouwbaar

Zoals altijd

zeer professioneel, erg goed geholpen

Advies over de nieuwe marifoonzenders, AIS etc. Zeer kundige en prettige medewerker, petje af. Even over nagedacht daarna met mijn broer teruggekomen en voor ons beiden de apparatuur aangeschaft en weer zeer prettig en zeer deskundig geholpen. Als dit zo blijft ga ik natuurlijk naar geen enkele andere watersportzaak meer toe

Snelle service volgens afspraak

Het programmeren van mijn StandardHorzon met de Vdes-kanalen ging probleemloos. Fijn dat mijn marifoon gewoon met pakketpost naar GK gestuurd kon worden, en 2 weken later was hij alweer terug. Fijne snelle.en betrouwbare service.

Je wordt er geweldig goed geholpen

Ze weten waar ze het over hebben En wordt vriendelijk te woord gestaan

Super service op alle punten!

Ik heb een aantal jaren geleden een Icom marifoon gekocht bij George Kniest. Nu laten aanpassen naar de nieuwe wetgeving en aanpassing Atis in verband met nieuw schip. De marifoon opgestuurd, binnen 2 weken aangepast weer terug voor een hele nette prijs! Informatie goed, betaling makkelijk, klasse!

Betrouwbaar

Fijn dat ik mijn niet gebuikte anti fouling kan retourneren. De terugbetaling was er ook snel!

Marinaweg 20 1361 AC Almere

Over George Kniest

George Kniest Boat Equipment is begonnen in 1964 in Arnhem. Sinds die tijd bekend in heel Nederland door de eigen catalogus. Tegenwoordig heeft George Kniest een grote watersportwinkel op Marina Muiderzand van 1500 M2 met alles wat de watersporter nodig heeft. Veel keuze en deskundige hulpvaardige medewerkers. De webshop is de vervanger van de oude catalogus en heeft nog veel meer producten dan de winkel. Meer dan 15000 artikelen online en dat aantal groeit nog dagelijks.