De totale levering klopte niet

3 radiatoren geleverd waarvan 2 beschadigd, bevestigingsbeugels waren niet meegeleverd. Contact opgenomen, dit kon onmogelijk zijn zeiden ze, nochtans met foto's van de schade erbij. Na herhaaldelijk bellen, heel onvriendelijke mensen, zal ik waarschijnlijk weken mogen wachten op de retour. Kortom we kunnen geen enkele radiator installeren omdat ze of beschadigd zijn, of onderdelen tekort geleverd werden.

Prima winkel met ruime voorraad.

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. En vanwege de zeer ruime voorraad kon de radiator gelijk mee met afhaalkorting. Top.

Goeie service, snelle levering

Ik had 6 grote radiatoren besteld, type 33. Deze werden keurig op het aangegeven moment afgeleverd. Bij afleveren vond ik deze te groot, en heb ik besloten deze om te ruilen voor kleinere. Ik heb nieuwe gekocht en betaald. De grote radiatoren heb ik zelf weer teruggebracht (helaas hebben ze geen ophaal service) en afgeleverd in Rotterdam. Daar heb ik direct de nieuwe meegenomen. Was snel en goed geregeld. Ik heb door een misverstand even moeten wachten op het geld van de geretourneerde radiatoren, maar toen ik daarover belde stond het alsnog met 1 uur op m’n rekening. Goed bedrijf!

Deskundig geholpen

Vlot en kundig advies

Keuze in overvloed en supersnelle service

Via een handige filterpagina wordt je naar jouw zoekgebied genavigeerd. Daar is de keuze snel gemaakt! Vervolgens kies je nog de aansluitmogelijkheid en bestellen maar. S'avonds online besteld en de volgende ochtend opgehaald... hoe snel wil je t hebben? Topservice

Geweldige service en goede producten. Snel geleverd en veel kennis van de producten! Heel tevreden, bedankt!

Zeer klantvriendelijk

Op een druilerige zaterdag naar de winkel van Radiator Outlet gegaan. Vriendelijk en meedenkend geholpen. Radiatoren direct leverbaar. Service is top, er wordt zelfs meegeholpen om de radiatoren in de auto te krijgen.

Uitstekende service!

Een ruim aanbod, goede kwaliteit en kundig vriendelijk personeel. Een aanrader als je opzoek bent naar design radiatoren.

Uitstekende ervaring de eerste keer

We hadden een radiator besteld voor het eerst bij radiator-outlet. We dachten het de volgende dag te krijgen, alleen werkt de vervoerder per regio, en was onze bestelling net te laat. Maar het werd keurig geleverd alleen hadden we de radiator helaas niet meer nodig, doordat we met spoed een andere moesten hebben. De retourverwerking ging soepel en een dag later van ontvangst, woensdag ontvangst, vrijdag bericht dat de retour verwerkt was en dat ik het dezelfde dag op de rekening terug zou hebben. Er werd daarop netjes contact opgenomen dat het voor hen de eerste keer was dat ze met in3 werkten. Ik zou gebeld worden wanneer ze meer wisten over de uitbetaling. Nog geen uur later werd ik gebeld voor radiator-outlet door een hele vriendelijke medewerkster dat de uitbetaling gedaan werd door in3. Al met al top service en ik zou zeker bij een radiator bij hen bestellen!

Super tevreden!

Makkelijk een bestelling gedaan op een zeer overzichtelijke site en nadat ik de bestelling heb gedaan werd ik, na het stellen van een hulpvraag, snel en correct geholpen. Een dikke 10!

Uitstekend!

Vriendelijk personeel! Snelle service. Radiatoren moet je echt bij dit bedrijf kopen!!

Vandaag besteld, morgen in huis. Super snelle service!

Heb heel wat Radiatoren gekocht bij radiatorenoutlet.nl Kortom, geweldig! Super blij en tevreden.

Uitstekent!

Goed en snel geholpen, super producten!

Vakkundig en behulpzaam, ik kom hier zeker weer

Ik had een verticale paneelradiator op het oog en snel kwam ik al op de website terecht. Via de chat heb ik antwoord op al mijn vragen gehad en de volgende dag kreeg ik de radiatoren en toebehoren geleverd aan huis. Heb voor een zwarte radiator gekozen en deze is mooier dan op de afbeelding. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Ruime voorraad

Na lang zoeken eindelijk een betaalbaar zwart radiatoren gevonden. Uitstekende service en zeer vriendelijke personeel top

Spotprijzen

Mooie radiatoren, heel veel soorten voor een prachtig prijs. EN SNEL GELEVERD ! Super communicatie echt!

Snel en compleet geleverd!

Vorige week meerdere radiatoren besteld en binnen de aangegeven termijn netjes geleverd. Ze zijn gisteren gemonteerd en werken prima.

Stolwijkstraat 86 3079 DN Rotterdam