Zowel de info die te vinden is op de site als de vlotheid van mijn verzending is allemaal te plaatsen onder de noemer "top". Ik kan werkelijk geen negatief punt opnoemen want ik heb er geen ervaren. Mocht er ooit was misgaan dan heb ik er nog alle vertrouwen in dat dit prima zou opgelost worden, dat merk je al aan de inzet om de site zo duidelijk te maken dat ik geen extra vragen had. Ik hou van duidelijkheid en dat kon ik hier vinden.

Leuk assortiment, goede prijzen en heel snel verzonden!

Overzichtelijke webshop. Hele leuke prijzen en aanbiedingen. Binnen een dag in huis! Ook heel attent dat er iets lekkers bij zit voor de hond, echt Top!

Deze probiotica is super

Ik kocht bio bokasi probiotica voor de 2e keer voor mijn mechelsche herder. Ze had last van grazen en haar buikje was van slag. Ik geef het nu (1e 7 dagen) als kuur wat betekend een dubbele dosis. Daarna stap ik weer over op onderhoudt dosis. Na 2 dagen was het grazen en braken al gestopt! Super tevreden dus weer over de bokasi! Tip: als je hond voor het eerst bokasi eet moet hij vaak even wennen aan de smaak. Ik heb het destijds gemengd met zalm olie. Nu eet ze het ook zonder olie op, door haar brokken heen.

Goede service en een mooie overzichtelijke website!

Je komt eerst terecht op een pagina die er overzichtelijk uitziet. Het invullen van je gegevens voor je bestelling gaat ook soepel. Twee dagen later hadden we het pakket ontvangen, wat zorgt voor een goede en snelle service! Erg tevreden!

Perfect, snelle levering en een goed product

Perfect, snelle levering en een goed product

Goede informatie van het produkt op de site, scherpe prijs en snel geleverd!

Goede, volledige informatie en uitleg op de site. Na bestelling werd het produkt de volgende dag geleverd. Scherpe prijs!

Lotte haar ootje ziet er al stukken beter uit.

Ging altijd met een rood oortje naar de dierenarts. Al veel kosten gemaakt ,voor het eerst zelf oordruppels besteld. Oordruppels trauma met colloidaal zilver helpt bij oormijt oorontstekking rode oren en jeuk. Het werkt ben er blij mee.

Prima bedrijf

Duidelijke webshop, snelle levering.

Goede communicatie over de e-mail over een pakket dat niet werd geleverd. Snel de nieuwe levering ontvangen.

Goede service en kwaliteit

Bij een vraag werd er heel snel gereageerd.. er is een groot assortiment en goede kwaliteit. Pakketje netjes aangekomen met een persoonlijke schrijven met extraatje dat zeer gewaardeerd werd door zowel hond als bazin!

Super service. Snelle verzending en top producten

Geweldige producten en SERVICE!!!

Heb al vaker besteld maar onlangs was de deksel van een product tijdens transport beschadigd. De deksel van de pot, waardoor er smurrie was uitgebroken. Direct melding gemaakt via de App. Binnen een minuut al antwoord terug en een compensatie aangeboden en ook vrijwel direct uitgevoerd! Ontzettend dank voor deze geweldige service!! Overigens zijn de artikelen ook van perfecte kwaliteit (ook niet geheel onbelangrijk ;-)

Dikke top

Super snelle bezorging maandag besteld dinsdag in huis er was een pot een beetje lek dus gelijk contact gezocht via whats app nou binnen 5 min een berichtje met een oplossing dit noem ik top service dat vind je nergens meer goed opgelost bedankt wilde wolf

Weer bestelling bij Wilde Wolf gedaan. En net zoals alle vorige bestellingen een zeer snelle levering. En altijd leuk dat er kleine traktatie voor de hond bij zit.

Prima producten

Fijn dat er voor hondjes met n eliminatie dieet bij jullie genoeg voertjes te verkrijgen zijn in 1 diersoort , zonder toevoegingen !!

Snelle en goedkope goede levering

Het product was snel geleverd en past perfect.

Snelle bezorging

Omschrijving producten zijn duidelijk beschreven en goedkoper dan bij andere webshops van dier benodigheden. Top.

Vriendelijk opgestelde mail. Snelle bezorging. Dat heb je niet vaak meer. En ook normale verzendkosten. En van Max moet ik schrijven dat er lekker snoepjes voor hem als verrassing bij de bestelling zaten.

Goede service en aardige mensen!

Supersnelle service. Persoonlijk en goed geholpen.

Zou er zo weer bestellen.

Super fijne site om gezonde hondensnacks en supplementen te bestellen! Goed verpakt , snelle levering en een lief presentje als dank voor de bestelling :)

Bestelling gedaan en volgende dag in huis

Krijg er paardesnoepjes bij als je voor de hond koopt!

Eerste bestelling en super tevreden.

Onze hond staat op dieet en krijgt nu alleen nog maar hert of ree. Hierdoor heeft hij veel minder jeuk dus we zijn op de goede weg. Snacks van ree of hert zijn minder makkelijk te krijgen zeker zonder allerlei toevoegingen. Ik ben op internet gaan zoeken en kwam jullie tegen. De levering was supersnel en erbij een leuk presentje wat ik heel attent vond.

Prima, met snelle levering

Prettig bedrijf, makkelijk besteld, snel geleverd (met kleine attentie erbij). Top!

Bedrijfsgegevens

Waatskamp 30

6035 BV Ospel

0495 84 48 29

[email protected]

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.