De koekjes van Miller vind onze Beer heerlijk!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Goede prijs, makkelijk bestellen en de volgende dag netjes geleverd. Zeer tevreden!

Veel keuze en Snelle levering.

Producten hebben een duidelijke omschrijving, website is makkelijk in gebruik. Op woensdag besteld en donderdag in huis. Keurig verpakt, met een klein presentje voor de honden. Volgende keer bestel ik hier weer

Vlotte levering en gezonde producten

Een aangename ervaring het proevertje was een fijne attentie De charcoal bites een gezonde en lekkere snack voor onze hond

Vlug en net afgeleverd. Goed verpakt, ruikt goed. Groenten bokashi en bokashi voor vleeseters. Mijn hond vindt het heerlijk!

Snelle levering voor een mooie prijs

Kauwsnack en probiotica voor mijn hond gehaald. Alles zag er goed uit. Niet duur vergeleken andere websites.

Duidelijke beschrijving en snelle service in 2 dagen binnen.

Klasse !

Snel en goed! En heel aardig met het complementaire pakketje brokjes

Correcte snelle levering

Gewoon zeer tevreden...moet nog afwachten of het product daadwerkelijk goed is...zal zich wel enkele weken na gebruik uiten .

Snelle levering, mooie producten Indien producten niet op voorraad zijn kan je e-mail achterlaten zodat je bericht krijgt als de voorraad weer is aangevuld, handig!!

Snelle en correcte afleving

Mijn bestelling was niet goed gegaan met Klarna, mail gestuurd en binnen een dag de betaling en bestelling binnen

mooie producten snelle levering

cadeautje om elk product uit te pakken en te geven aan mijn furry fellah! de probiotica en botten bouillon zijn super !

Zoals belooft de vlg dag in huis

Kwaliteit voor een redelijke prijs

De spullen die geleverd werden zijn goed verpakt en bezorging was ook binnen de gestelde tijd wat nog belangrijker was is dat mijn hond er zeer te vreden over is hij at het goed en met de kluisjes en huidjes heeft ie ook veel kauw en speel plezier

Levering snel, correct en voldeed aan verwachting

Product voldeed eveneens aan verwachting

Snelle levering van bestelling

De eerste keer een bestelling geplaatst bij Wilde Wolf, maar dit is zeker niet de laatste keer! Alle bestelde producten zeer snel in huis met een kleine handgeschreven attentie voor onze hond.

Voor het eerst hier producten besteld die ik voorheen ergens anders besteld had. Maar daar was de levertijd niet altijd prettig dus ik ging opzoek naar een andere webshop. Ontvangst pakket: snel , netjes ontvangen en alle producten zeer goed verpakt. Helaas had ik een foute bestelling geplaatst van 1 product en besloot een mailtje te sturen ondanks dat het retourneren heel gemakkelijk is. (Retourlabel had ik inmiddels al in bezit) Ik heb in de mail mijn fout uitgelegd en de reactie was ontzettend vriendelijk en er werd geen probleem van gemaakt! Pakket retourneren zeer gemakkelijk gegaan en de juiste bestelling is snel in orde gemaakt met wijziging in de factuur. Dit zijn kleine dingetjes waardoor een winkel van mij heel “groot “ mag worden. Dikke 10 + en nogmaals bedankt. Uiteraard blijf ik graag bij jullie bestellen.

uitstekend

Ik voer al jarenlang Carnivoer, vers vlees. Carnivoer is ontwikkeld door Erwin van Geitenbeek, dierenarts . Zijn praktijk "Any Animal" is gevestigd in Heiloo. Ik ben in contact met hem gekomen, in verband met het feit, dat mijn cairn terriër een intolerantie voor brokken had. Ik vul dit voer aan met gekookte groenten en fruit. Bij uw bedrijf heb ik producten gevonden, die goed aansluiten.

Wilde Wolf doet wat hij belooft. De zending was volgens afspraak geleverd en keurig verpakt.

Snelle levering, product goed verpakt. Er zitten lekker snoepjes bij voor de hond als cadeautje voor het bestellen.

geweldig

er was wat mis gegaan met 1 bot , een bericht gedaan en er werd gelijk op gereageerd. met het spijt ons hoe kunnen wij het oplossen,, en dat werd gelijk gedaan zonder aarzelen.TOP site Daar kunnen menige sites een puntje aan zuigen.

Keurig

Post.nl heeft maar liefst tot 3 keer toe de bezorgtijd bijgesteld maar vandaag dan eindelijk mijn bestelling binnen ! Ga er gelijk mee aan de slag vandaag en nu maar hopen dat die vreselijke teken wegblijven ! Zal dit iig podten op FB

Mooie producten en top service

Gemakkelijke bestelprocedure en fijn dat er voor een eerste contact de mogelijkheid is om achteraf te betalen. Service is van hoog niveau. Direct persoonlijk contact bij een vraag over een product en daarna snelle en correcte afhandeling. Fijn assortiment producten. Ik kom zeker terug.

Snelle service; overzichtelijk wat er met het pakketje gebeurt; prima website met geluid van de hondenfluitjes, waardoor het makkelijk kiezen was. Dat er bij het pakketje ook nog wat honden snoepjes zaten vond ik heel erg leuk. Er wordt duidelijk aandacht besteed aan dat wat verkocht wordt.

Als altijd weer top

Regelmatig bestel ik bij Wilde Wolf, meestal om de voorraad snacks voor mijn Ridgeback-vriendinnetje aan te vullen. Voor mij is het belangrijk dat de snacks verantwoord, zuiver en met zorg geproduceerd zijn. Bij mijn hond gaat het natuurlijk vooral over smaak & textuur.... Wat ons allebei betreft staat Wilde Wolf aan de top!

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.