Mooie kwaliteit en vlotte verzending.

Snel en goede producten

Super snel en handige webshop

Heb bokasi en veendrenkstof besteld ,volgende dag al geleverd ,zat een klein cadeautje bij als dank voor de bestelling altijd leuk om te krijgen Ik bestel hier zeker weer ze zijn ook iets goedkoper dan andere webshops

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Goede gezonde producten!

betrouwbaar en deskundig

Snelle levering en goede kwaliteitsproducten. De productomschrijvingen zijn duidelijk, waardoor je precies weet wat je koopt. Goed en betrouwbaar. Erg fijn.

Een goed adres waar biologisch ijslands zeewier te koop is. Heel tevreden.

Snelle levering en goede prijs

Ik heb Bokashi besteld en het product is de dag na het bestellen geleverd! Ook was de prijs het voordeligst van alle webshops die ik heb bekeken. Verder een vriendelijk briefje en wat proefsnoepjes erbij! Wat wil je nog meer?

Gewoon goed

Al een paar keer een bestelling geplaatst. De hond is altijd erg tevreden met het kauw materiaal. Cadeautjes zijn ook altijd leuk.

Mijn bestelling is vlot verwerkt en werd de volgende dag al geleverd. Wolde Wolf werkt snel en vriendelijk, met verantwoord voer. Bij de bestelling waren een paar graanvrije koekjes voor de hond gevoegd, die door de honden dankbaar aanvaard werden.

Betrouwbaar

Mijn bestellingen zijn vaak de volgende dag al binnen met altijd een leuke gratis verrassing erbij. En met gratis dingen ben ik als Nederlandse blij :)

Top producten en dienstverlening

Je vindt hier voeding en supplementen die je in de standaarddierenwinkel niet tegenkomt. De levering van mijn bestelling dreigde mis te lopen, maar dat werd hier vriendelijk en snel opgelost.

Goed product, vriendelijke service!

Werd snel geleverd, m'n honden vinden het lekker.

Netjes verpakt snelle levering

De honden vinden het lekker, product ziet er goed uit en ruikt fris.

Zeer verzorgde en supersnelle levering!

Vragen worden ook zeer vlug beantwoord! Helemaal Top!

Mijn hondje is allergisch voor van alles en nog wat. Hij zit op anallergene voeding van RC en daarnaast koop ik alleen nog wat lekkers bij Wilde Wolf. Ik houd het voorlopig eerst bij konijn, want er lopen nog onderzoeken bij de dierenarts. Misschien tzt uitbreiden naar wat andere lekkernijen die Wilde Wolf aanbiedt. Laatst ging er iets fout, en kreeg ik kalkoen ipv konijn. Eén telefoontje was genoeg en het werd gelijk opgelost en een dag later had ik het juiste product in huis. Ik ben zeer tevreden.

Goede en snelle levering Producten uitstekend

Prima webshop! Met natuurlijke producten Snelle levering, keurig verpakt en er zat wat lekkers bij voor de hond. Goede producten, mis alleen nog voer dat is niet verkrijgbaar.

Snelle en goed verpakte service

Voor het eerst besteld bij Wilde Wolf en ik ben zeer tevreden. Ik had de producten snel in huis en het was super goed verpakt om een kapotte verpakking te voorkomen. Ik zal hier zeker weer bestellen!

Vlotte en nette levering

Vlotte persoonlijke levering en duidelijke communicatie na bestelling. Ook altijd een extra als bedankje voor de bestelling.

Supersnelle levering

Het product dat ik zocht was tegen een goede prijs verkrijgbaar. Daarbij de volgende dag geleverd. Goede ervaring!

Goede snelle service

Bestelling geplaatst, zeer snel daarna de mail dat het pakket verzonden was, volgende dag binnen. Echt top! Spullen waren goed verpakt en nog klein bedankje hand geschreven ontzettend attent

Niet verwacht!

Niet gedacht dat er na een weekje al resultaat zou zijn!

Wondercreme

Mijn teckel had al weken bultjes en krasjes in haar okseltjes en op haar blote buikje. Het ging maar niet weg. Maar met de Traumapet huidcrème zie ik na 2 dagen dat het al bijna geheel is weggetrokken! Fantastisch!

Helemaal top

Helemaal top

Goede service, doet wat ze zeggen. Altijd een extraatje. Ik kan Wilde Wolf aanbevelen

Waatskamp 30

6035 BV Ospel

0495 84 48 29

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.