Ruim assortiment en duidelijke informatie en snel verzonden.

Al een paar keer besteld en ook deze keer weer volgende dag binnen.

Geweldig!!

Mooie dierensnacks en een super vriendelijke services van mensen die vanuit kennis en hun hart werken.

Makkelijk bestellen en snel geleverd op een afhaalpunt naar keus.

Kreeg vlak na het bestellen bericht dat 1 artikel niet op voorraad was door een leverings fout. Ondanks dat werd de rest gewoon verstuurd en het missende artikel komt later, maar geld terug werd ook aangeboden. Tot service.

Snelle levering, en de honden zijn blij met de producten

Goede service. Snelle reactie via app.

Razendsnel en goed

Op dinsdagmiddag bestelde ik een hondenfluitje, woensdagochtend lag het in de brievenbus. Mét een lief zakje hondensnoepjes! Top! Ik ben meteen gaan oefenen met de honden.

Fijne webshop, goed assortiment!

Voor het eerst iets besteld en goede ervaring. Mooi assortiment en snel geleverd! 1 tip: zet op het cadeauzakje met snoepjes van welk dier het afkomstig is ivm allergie van hond. Tot de volgende keer!

Snelheid, levering en product een dikke duim!

Op aanraden van de trainer een clicker aangeschaft via Wilde Wolf. Een topproduct en verpakt in goed deugdelijk materiaal en keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Zeer goed geluid en wij zijn er al een paar dagen hard mee aan het oefenen, tot groot plezier van onze hond. Een klein aandachtspuntje, het plaatje aan de achterkant van de clicker is vrij scherp. Misschien dat daar nog iets aan gedaan kan worden.

Betrouwbaar en scherpe prijzen

Vriendelijke stem aan de telefoon en goede informatie gekregen over Veendrenkstof en Bokashi. Scherpe prijzen in vergelijking met andere websites. Via mail op de hoogte gehouden van bestelling en zeer snel geleverd

Mooi en degelijk

Goede clichés met een hard geluid, handig voor in een grote stad

Prima webshop en producten

Ik vond deze webshop op zoek naar zeewier voor honden. Toen kwam ik erachter dat ze nog vele andere lekkere producten hebben voor mijn honden. Veelal biologisch en duurzaam. Ik ben erg blij mee.

Snel geleverd kwaliteit hoog ,mijn hind heeft bonus maanden gekregen sinds hij botten boulain van wilde wolf bij zijn voer krijgt

Met aandacht verzonden

Wat leuk dat er zakje met hondensnakjes bij zat met een berichtje erop.

Prima geregeld duidelijke site snel geleverd

Prima geregeld en snel geleverd

Fluit

deze fluit is beter dan de plastic uitvoering

Prachtig product,veel inhoud voor een schappelijke prijs.

Vlug en netjes

Geweldig en keurig geleverd

Vlotte levering

Product besteld en werd vlot geleverd. Tussen bestelling en levering werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering.

Snel en goede prijs.

Snelle levering van producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Weet nog niet of de producten gaan werken.

Mooi product snel besteld en snel in huis, top!

Supersnel verzonden

Goed product ( bokashi voor vleeseters) en supersnel verzonden naar België.Milieu bewust verpakt.

supersnel

Supersnelle levering en de laagste prijs voor de bestelde producten in vergelijk met andere aanbieders.

Meestal beloven ze van alles voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis. Nou en inderdaad. De bestelling was de volgende dag binnen. Daar kun je nog op vertrouwen.

super

snelle service en prima producten, TOP

Waatskamp 30

6035 BV Ospel

0495 84 48 29

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.