Snel geleverd en hoge kwaliteit

Snelle service en goede producten

Het olijfhout werd snel geleverd. Onze hond is er helemaal wild van. Heel attent dat er een klein zakje snoepjes voor de hond bij zaten.

Snel vriendelijk persoonlijk en kwaliteit

Mooi product en snelle persoonlijke service

Top service!

Bestelling heel snel verstuurd, duidelijk mail contact. Helaas is het pakketje niet aangekomen maar dat probleem was na één telefoontje opgelost. Heel erg vriendelijk geholpen aan de telefoon! Hoop zeker vaker hier te bestellen

Snel geleverd en heel goed verpakt. Webshop is overzichtelijk en voorzien van duidelijke informatie.

Mooie site, snelle levering en leuke verrassing

Heel tevreden over mijn bestelling bij Wilde Wolf. Bestelling was snel binnen en netjes verpakt. Ook leuk dat er een verrassing bij zat.

Snel geleverd.

Snelle service en goede producten

Mijn bestelling werd direct verstuurd, volgende dag ontvangen. Als service zat er nog een persoonlijk kaartje bij met wat koekjes voor de hond. Producten op natuurlijke basis. Heel tevreden, ik ga hier vaker bestellen!

Bestelling accuraat en snel ver/bezorgd

Allereerst hoef ik geen cadeaubon! Ik kende Wilde Wolf niet. Omdat dit de eerste (van de 3) kooiker is die zomaar in het bos verdwijnt na het opnemen van een geur, ben ik gaan zoeken naar een fluitje, in de hoop dat ik haar terug kan fluiten met bijbehorende hoge beloning. Ik hoop haar daardoor weer los te kunnen laten lopen waar dat is toegestaan. Daarbij kwam ik bij jullie terecht. Omdat je zo snel mogelijk wilt beginnen was het erg fijn de ene dag de bestelling te plaatsen en die de volgende dag in de bus te vinden. Attent om er een zakje voertjes bij te doe, waarvoor dank!.

Snel geleverd goede kwaliteit

Snel geleverd geen issues. Snoepjes voor de hond erbij gedaan die goed in de smaak vielen

Super snelle levering!

Ik ben blij met een snelle levering. Soms moet je snel starten met een product en dan wil iets bestellen en het ook snel hebben. Top

Snelle levering, extraatje voor de hond, prima verzorgd

De producten voloen helemaal aan de verwachting. Snel geleverd, zoals aangegeven op de website. Nog een extraatje voor de hond om uit te proberen. Ik ben tevreden.

Zeer snelle service!

Duidelijke website, snel verstuurd, zelfs in drukke kerst tijd

Snelle en goede aflevering van het product

Mijn hond zet helaas niet de tanden in de olijfboom stokken

Alles netjes en op tijd geleverd

Betaalbare kwaliteit

Snelle levering van kwalitatief hoogwaardige producten . En ik weet niet of ik het mag verklappen ,we kregen er een leuk presentje bij de bestelling . Ik wil bij deze wilde wolf aan iedereen aanbevelen.

Vlotte service!

Besteld en vlotte levering. Wilde Wolf doet wat ie moet doen. Prima dus :)

Correcte aflevering.

Goede service. Ik had een beetje moeite met bestellen omdat er blijkbaar een vinkje was ingevuld. hierover heb ik telefonisch contact gehad en werd al snel terug gebeld met de oplossing! Product is naar wens!

Mooie producten, snelle verzending en top service! Er was een smoothiedog flesje gesneuveld tijdens verzenden, fijn contact en geweldig opgelost.

Direct antwoord en een passende oplossing bij een missend onderdeel. Binnen 2 dagen alles compleet

Super goed

Na bestelling gedaan in het bestelproces ,dit ging heel goed zonder problemen.

Ruime keuze, goed verpakt, snel verzonden

Mijn hond is niet zo lekker in orde en ik wilde haar weerstand verhogen op een natuurlijker manier dan pillen. Wilde wolf heeft een ruim assirtiment producten, duidelijk beschreven waar elk product goed voor is. Het is snel en goed verpakt verzonden (eea zit in glazen potten dus altijd risico). Voor de lekker nog wat gezonde snacks die een mooie aanvulling vormen op t gezonde. Fijne, heldere website.

prima en snelle service

Het pakketje was goed opgevuld en leuk dat er een bedankje en een geschenkje bij zat. Ik had een flesje eerste hulp van Lila loves you besteld, echter lekte dit.

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.