Voor het eerst hier producten besteld die ik voorheen ergens anders besteld had. Maar daar was de levertijd niet altijd prettig dus ik ging opzoek naar een andere webshop. Ontvangst pakket: snel , netjes ontvangen en alle producten zeer goed verpakt. Helaas had ik een foute bestelling geplaatst van 1 product en besloot een mailtje te sturen ondanks dat het retourneren heel gemakkelijk is. (Retourlabel had ik inmiddels al in bezit) Ik heb in de mail mijn fout uitgelegd en de reactie was ontzettend vriendelijk en er werd geen probleem van gemaakt! Pakket retourneren zeer gemakkelijk gegaan en de juiste bestelling is snel in orde gemaakt met wijziging in de factuur. Dit zijn kleine dingetjes waardoor een winkel van mij heel “groot “ mag worden. Dikke 10 + en nogmaals bedankt. Uiteraard blijf ik graag bij jullie bestellen.

uitstekend

Ik voer al jarenlang Carnivoer, vers vlees. Carnivoer is ontwikkeld door Erwin van Geitenbeek, dierenarts . Zijn praktijk "Any Animal" is gevestigd in Heiloo. Ik ben in contact met hem gekomen, in verband met het feit, dat mijn cairn terriër een intolerantie voor brokken had. Ik vul dit voer aan met gekookte groenten en fruit. Bij uw bedrijf heb ik producten gevonden, die goed aansluiten.

Wilde Wolf doet wat hij belooft. De zending was volgens afspraak geleverd en keurig verpakt.

Snelle levering, product goed verpakt. Er zitten lekker snoepjes bij voor de hond als cadeautje voor het bestellen.

geweldig

er was wat mis gegaan met 1 bot , een bericht gedaan en er werd gelijk op gereageerd. met het spijt ons hoe kunnen wij het oplossen,, en dat werd gelijk gedaan zonder aarzelen.TOP site Daar kunnen menige sites een puntje aan zuigen.

Keurig

Post.nl heeft maar liefst tot 3 keer toe de bezorgtijd bijgesteld maar vandaag dan eindelijk mijn bestelling binnen ! Ga er gelijk mee aan de slag vandaag en nu maar hopen dat die vreselijke teken wegblijven ! Zal dit iig podten op FB

Mooie producten en top service

Gemakkelijke bestelprocedure en fijn dat er voor een eerste contact de mogelijkheid is om achteraf te betalen. Service is van hoog niveau. Direct persoonlijk contact bij een vraag over een product en daarna snelle en correcte afhandeling. Fijn assortiment producten. Ik kom zeker terug.

Snelle service; overzichtelijk wat er met het pakketje gebeurt; prima website met geluid van de hondenfluitjes, waardoor het makkelijk kiezen was. Dat er bij het pakketje ook nog wat honden snoepjes zaten vond ik heel erg leuk. Er wordt duidelijk aandacht besteed aan dat wat verkocht wordt.

Als altijd weer top

Regelmatig bestel ik bij Wilde Wolf, meestal om de voorraad snacks voor mijn Ridgeback-vriendinnetje aan te vullen. Voor mij is het belangrijk dat de snacks verantwoord, zuiver en met zorg geproduceerd zijn. Bij mijn hond gaat het natuurlijk vooral over smaak & textuur.... Wat ons allebei betreft staat Wilde Wolf aan de top!

Snel geleverd. Eindelijk vond ik hier hypo allergene kauw botten voor mijn hond waarvan zij ook echt niet ziek wordt. Zij vindt het erg lekker en haar gebit is schoner.

Voor de eerste keer iets besteld en alles is goed verlopen, juiste product en op tijd geleverd! Ik ben blij en mijn viervoeter nog meer :-)

Snel geleverd en mooie producten waar de hond van geniet!

Zibu vind het heerlijk om te knagen maar niet alles is even geliefd.. hier zat om uit te kiezen en eens wat te proberen..

Heel goede service

Heel goed service en klachtenbehanding, Ondanks dat er bij het verzenden door post NL fouten zijn heeft Wilde Woef alle problemen snel en goed opgelost. Zeer goede persoonlijke communicatie. Gewoon TOP. Een aanrader voor iedereen

Ronduit prima

Heel snel geleverd. Wat ik ook fijn vind is dat je de mogelijkheid krijgt het pakket bij een pakketpunt te laten afleveren. Groot assortiment met natuurlijke producten. En ook het bestelde zelf ziet er prima uit.

Mooie producten en super snel geleverd

Onze Rottweiler had buikpijn, als baasje wil je dat die pijn zo snel mogelijk verholpen is. Na wat inlezen kwam ik uit bij de producten van Bio-Ron via Wilde Wolf. De levering was super snel, er zat een leuk cadeautje bij (snoepjes voor de hond) en de producten werken super. Onze hond heeft geen buikpijn meer! Hond blij, baasje blij. Bedankt Wilde Wolf! Lieve groetjes!

Prima volgens afspraak en goed verpakt

Geen klachten toppy

Eerste ervaring

Wij kregen het advies iets voor onze hond te bestellen bij Wilde Wolf. 2 zakjes van 500 gr. van het een of ander in een doosje doen en versturen, is niet moeilijk en daarmee kun je je ook niet onderscheiden. Wel door constructief en persoonlijk te communiceren, en dat doen ze hier. Toen een vraag had over het geleverde product heb ik gebeld en ook nu werd ik op een zeer klantvriendelijke wijze behandeld. Complimenten! Wij komen zeker terug en jullie mogen zelfs iets duurder zijn dan de concurrentie, ook wat de verzendkosten betreft.

Duidelijke website en snel geleverd

Ik kan de benodigde artikelen en de uitgebreide product informatie makkelijk vinden. Wat fijn is dat je meteen ziet of. Artikelen op voorraad zijn. Zodat je niet onverwacht voor verassingen komt te staan. Prima bedrijf.

Nette vlotte levering

Netjes verpakt en vlot bezorgd. Mooie producten

Gedroogde pens in poedervorm besteld en de honden zijn er dol op. Klein zakje met wat “snoepjes” erbij als attentie en werd met smaak gegeten.

Mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling uitstekende service

Goed, snel geleverd

Duidelijke website, veel informatie, duidelijke foto's, snelle levering.

Je bestelling zit mooi en stevig ingepakt. Onze hond Lilo was erg blij met de smoothies die binnen kwamen ze vind ze heerlijk. Bedankt voor de snelle levering.

Leuk bedrijf, goeie service, fijne producten

Goeie snacks van merk Akyra, lekker niet teveel vetten, andere fijne producten van Bio-Ron of Wortelsoep voor honden.

Snelle levering goed product

Ik had hertshoorn XXL besteld. Waren goed aan gewicht, zelfs boven het gestelde gewicht. Levering was snel met extra knabbeltje voor de hond. Fijn dat ze met volledige natuurproducten werken.

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.