Snel en goede levering

Er was een leuke attentie meegestuurd omdat ik voor het eerst besteld had.

Snelle levering, tof product

Snelle levering. Super product

Ruim assortiment

Website werkt goed

Met een griffel

Erg goede eerste ervaring,duidelijke uitleg over artikelen,wat heel fijn is,goed ,vriendelijk en snel mail contact,attent,snelle verzending en goed verpakt

Snelle levering, echt top

Zo leuk de popcorn voor de hond bij de eerste bestelling. En hij vond het lekker.

Snelle levering, lekkere traktatie voor de hond omdat het mijn 1e bestelling was

Zie boven

Snelle service en alles goed verpakt

Op zaterdag besteld en op maandag al binnen. Dat vind ik echt netjes. Had het pas dinsdag verwacht.

Supersnelle levering, goed verpakt!

snelle levering, duidelijke info

snelle levering, duidelijke info

Heel persoonlijk en snelle levering

Heel persoonlijk en snelle levering.

Snel verzonden en goed verpakt met leuke attentie

Snelle levering en daarbij nog iets lekkers voor de hond met een persoonlijk briefje . Superleuk

Prima service, mooie winkel

Prima service, mooie winkel

Maar voor mijn vrouw te zwaar

Vlotte verzending

Snel levering en goede producten!

Snel levering en goede producten!

Wat een leuke site. Geen klachten. Alles keurig verpakt.

Top site makkelijk navigeren en snelgeleverd

Een mooie keuze aan ook wat luxere producten. Want niets is natuurlijk te goed voor mijn trouwe viervoeter. De site navigeert erg prettig en het is eenvoudig om te bestellen.

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.