Het product was snel geleverd en past perfect.

Snelle bezorging

Omschrijving producten zijn duidelijk beschreven en goedkoper dan bij andere webshops van dier benodigheden. Top.

Vriendelijk opgestelde mail. Snelle bezorging. Dat heb je niet vaak meer. En ook normale verzendkosten. En van Max moet ik schrijven dat er lekker snoepjes voor hem als verrassing bij de bestelling zaten.

Goede service en aardige mensen!

Supersnelle service. Persoonlijk en goed geholpen.

Zou er zo weer bestellen.

Super fijne site om gezonde hondensnacks en supplementen te bestellen! Goed verpakt , snelle levering en een lief presentje als dank voor de bestelling :)

Bestelling gedaan en volgende dag in huis

Krijg er paardesnoepjes bij als je voor de hond koopt!

Eerste bestelling en super tevreden.

Onze hond staat op dieet en krijgt nu alleen nog maar hert of ree. Hierdoor heeft hij veel minder jeuk dus we zijn op de goede weg. Snacks van ree of hert zijn minder makkelijk te krijgen zeker zonder allerlei toevoegingen. Ik ben op internet gaan zoeken en kwam jullie tegen. De levering was supersnel en erbij een leuk presentje wat ik heel attent vond.

Prima, met snelle levering

Prettig bedrijf, makkelijk besteld, snel geleverd (met kleine attentie erbij). Top!

Fijne producten en top service

De koekjes van Miller vind onze Beer heerlijk!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Goede prijs, makkelijk bestellen en de volgende dag netjes geleverd. Zeer tevreden!

Veel keuze en Snelle levering.

Producten hebben een duidelijke omschrijving, website is makkelijk in gebruik. Op woensdag besteld en donderdag in huis. Keurig verpakt, met een klein presentje voor de honden. Volgende keer bestel ik hier weer

Vlotte levering en gezonde producten

Een aangename ervaring het proevertje was een fijne attentie De charcoal bites een gezonde en lekkere snack voor onze hond

Vlug en net afgeleverd. Goed verpakt, ruikt goed. Groenten bokashi en bokashi voor vleeseters. Mijn hond vindt het heerlijk!

Snelle levering voor een mooie prijs

Kauwsnack en probiotica voor mijn hond gehaald. Alles zag er goed uit. Niet duur vergeleken andere websites.

Duidelijke beschrijving en snelle service in 2 dagen binnen.

Klasse !

Snel en goed! En heel aardig met het complementaire pakketje brokjes

Correcte snelle levering

Gewoon zeer tevreden...moet nog afwachten of het product daadwerkelijk goed is...zal zich wel enkele weken na gebruik uiten .

Snelle levering, mooie producten Indien producten niet op voorraad zijn kan je e-mail achterlaten zodat je bericht krijgt als de voorraad weer is aangevuld, handig!!

Snelle en correcte afleving

Mijn bestelling was niet goed gegaan met Klarna, mail gestuurd en binnen een dag de betaling en bestelling binnen

mooie producten snelle levering

cadeautje om elk product uit te pakken en te geven aan mijn furry fellah! de probiotica en botten bouillon zijn super !

Zoals belooft de vlg dag in huis

Kwaliteit voor een redelijke prijs

De spullen die geleverd werden zijn goed verpakt en bezorging was ook binnen de gestelde tijd wat nog belangrijker was is dat mijn hond er zeer te vreden over is hij at het goed en met de kluisjes en huidjes heeft ie ook veel kauw en speel plezier

Levering snel, correct en voldeed aan verwachting

Product voldeed eveneens aan verwachting

Waatskamp 30 6035 BV Ospel

0495 84 48 29

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.