Alles prima in orde

Goede artikelen, ook goedkoper dan andere website’s en snelle bezorging!

Goede prijs, snelle levering

Beste prijzen op het web. Snel verzonden , prettige ervaring.

Heel fijn dat je de bij Wilde Wolf specialistische producten kan krijgen.

Top. Supersnel geleverd, kleine attentie erbij, netjes verpakt. Ook bij kleinere bestelling. Ik bestelde de gedehydrateerde bouillon en de vloeibare bouillon, mijn hondjes smullen ervan. De gedehydrateerde bouillon ruikt erg sterk, de vloeibare die ik bestelde is van wilde eland en die had zo goed als geen geur. Afhankelijk van de voorkeur van je hondje kan je zo de beste kiezen. De mijne eten alles ;).

Heerlijke snacks voor de hond

Een volle doos met heerlijke snacks voor de hond ontvangen. Netjes verpakt, snel bezorgd met een kleine tractatie erbij. Alleen de prijs is nog wat hoog om het heel vaak te kopen.

Betrouwbare winkel voor dieren

Al meerdere bestellingen geplaatst, alles op tijd geleverd en ik heb geen klachten.

Onze hond lust het niet

Ik heb penspoeder gekocht omdat ik hoopte dat Sjors, onze golden retriever van 10 jaar, nu wel zijn speciaal voorgeschreven Hill's hondenbrokken zou gaan eten, maar helaas.... Sjors heeft een dikkedarm ontsteking, krijgt medicatie en brokken die hij niet wil eten, tenzij ik ze "opleuk" met jus en aardappelen. Het is altijd al een kieskeurige eter geweest, maar nu wordt het wel een beetje een probleem

Altijd keurig netjes op tijd bezorgd.

Goede producten, snel besteld en ook snel bezorgd.

Ik had een lepel besteld voor biocon bokashi, wat wij hier ook besteld hadden! Supersnelle levering en nog een proefzakje wat onze hond ook erg lekker vond.

Veel keus

Fijne winkel, veel keuze en vriendelijke, snelle verzending!

Supersnacks

Snelle levering, eerste klas producten. Het allerbeste voor je hond. Ik heb een doodleuke van 14 alive and kicking en mijn andere doodle is bijna 16 geworden

Goede producten prima prijs

Bokashi en veendrenkstof heeft niet iedereen. Daarnaast keuze uit verschillende verpakkingseenheden. Dan nog eens het milde verzend tarief en helemaal gratis boven de 59€. En levering was ook direct. Dus volledige score !

Overzichtelijk. Duidelijk.

Duidelijke omschrijvingen bij de producten zodat je een goede keuze kan maken. Wat ik wel vreemd vond is dat ik een mail in het engels ontving terwijl de website gewoon in het nederlands is.

Hoi Karin, ik heb even gekeken, we hebben je twee emails verstuurd, een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Beiden zijn in het Nederlands. Sterker nog, we hebben helemaal geen engelstalige mails in ons systeem. Misschien heb je deze bestelling verward met een bestelling bij een andere webshop?

Fijn assortiment en supersnelle verzending

Naast dat ik hier de producten van Bio-Ron kan bestellen, is het ook goed kiezen uit andere gezonde snacks voor mijn honden. En het wordt ook nog snel verzonden ook. Ben dik tevreden!

toppie

Ik heb een hondenfluit besteld van hertengewei en dat bevalt uitstekend. De hond luistert hier goed naar. Ook heb ik een hondenborstel voor kortharige hond besteld en is een hele goede borstel. Alle twee zijn het top produkten.

Wilde Wolf is ok

Heb besteld bij Wilde Wolf omdat ik zag dat de Bokashi en Veendrenk wel goed geprijsd waren . Het bezorgen ging ook perfect , goed verpakt en denken aan het mileu .. Super wannerr het op is bestel.ik weer . En het wordt door Post Nl gebracht .

Persoonlijke service

Keurig heel snel antwoord op mijn vraag en snel verzonden. Prima geregeld en een aanrader!!

Snelle levering en top producten

Goed product levering top

Bioron IJslands zeewier besteld. Uitstekend product, prima prijs, heel snelle levering. Hond doet het er goed op. Zelfs nog wat extra hypoallergene koekjes als extraatje. Prima webshop.

Snelle service en goede producten

Onze hond is superdol op de kauwbotten van hertenhuid. Zijn staart hield maar niet op met kwispelen die dag. Ik had gehoopt dat hij er wat langer mee zou doen, dus op zoek naar kauwbotten waar onze hond langer mee kan doen. De kwaliteit van de kauwbotten is top!

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle afwikkeling maar post.nl duurde 3 dagen

Snelle service! Post.nl maakt er een potje van helaas

Goed verzorgde, snelle levering.

Omdat ik het gekochte product pas net aan het gebruiken ben, kan ik nog niet beoordelen of het voor mijn hond de gewenste werking gaat hebben.

Snelle verwerking en verzending van de producten en aardige klantenservice

Snelle levering En goede kwalitijd

Waatskamp 30

6035 BV Ospel

0495 84 48 29

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.