Nette vlotte levering

Netjes verpakt en vlot bezorgd. Mooie producten

Gedroogde pens in poedervorm besteld en de honden zijn er dol op. Klein zakje met wat “snoepjes” erbij als attentie en werd met smaak gegeten.

Mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling uitstekende service

Goed, snel geleverd

Duidelijke website, veel informatie, duidelijke foto's, snelle levering.

Je bestelling zit mooi en stevig ingepakt. Onze hond Lilo was erg blij met de smoothies die binnen kwamen ze vind ze heerlijk. Bedankt voor de snelle levering.

Leuk bedrijf, goeie service, fijne producten

Goeie snacks van merk Akyra, lekker niet teveel vetten, andere fijne producten van Bio-Ron of Wortelsoep voor honden.

Snelle levering goed product

Ik had hertshoorn XXL besteld. Waren goed aan gewicht, zelfs boven het gestelde gewicht. Levering was snel met extra knabbeltje voor de hond. Fijn dat ze met volledige natuurproducten werken.

Prima product met prijs kwaliteit verhouding.

Mooie artikelen en snel heel snel

Bij Wilde Wolf gevonden wat ik zocht. Snel in huis en netjes verpakt. Dank

Uitstekend!

Wilde Wolf is een uitstekende webwinkel. Duidelijke website, razendsnelle verzending, correcte artikelen en een eerlijke prijs. Ga vooral zo door!

Zeer snelle levering met (h)eerlijke producten voor onze viervoeter

De enige !!!

Hoe fijn , als je een giga hond hebt en daar zijn kauw platen voor !! Super dat onze kangal ook eens lekker kan smikkelen van een grote kopplaat . De enige webshop die deze platen verkoopt !! Chapeau, jullie hebben er een trouwe klant bij !!

Duidelijke informatie, snelle levering

Duidelijke informatie bij de producten. Je weet precies wat je koopt en waar het goed voor is. De verzending is snel en netje gegaan. Leuk klein proef dingetje bij de bestelling!

Zorgvuldige keuze van producten met goede informatie

Mooie producten met prima prijzen. Maar het belangrijkste: veel informatie en toelichting! Dat de verzending snel is is top. En eventueel retourneren (gratis) is geen probleem. Fijn!

Prima producten en snel geleverd

Prima producten, precies wat ik zocht en snel geleverd. De kleine verrassing was een leuk en welkom extraatje

Geweldige producten

Wilde wolf heeft mooie snacks voor mijn toller. De zakken. Zijn zeer goed gevuld. Alls ziet er zeer verzorgd uit. En mijn hond en haar vrienden zijn er dol op. Ook is de sortering groot. Vele soorten aan diverse verse producten. Ik blijf bij Wilde Wolf

De site is netjes en overzichtelijk, kon er alles bestellen wat ik nodig had tegen niet al te hoge prijzen. En er werd snel geleverd. Ik zou zeker nog es bestellen

super snelle levering

Besteld en zoals aangegeven volgende dag geleverd. Top!

Snelle levering en altijd een extraatje voor de hond, een klein cadeautje!

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering en altijd een kleine attentie.

Snelle levering en precies zoals vermeld. Ga hier zeker vaker bestellen!

Fijne, overzichtelijke webshop

Ik zocht een hondenfluit zodat ik mijn hond hopelijk kan leren direct naar mij toe te komen als ik fluit. Mijn stem draagt namelijk niet zover. Besteld en de volgende dag in de brievenbus met een lekker presentje voor mijn hond Ik heb er sowieso nog een nodig en ik zie nog veel meer handige tools en lekkere snacks om mee te bestellen dus tot de volgende bestelling Wilde Wolf.

Fantastisch assortiment hondenspullen van hoge kwaliteit

Wilde Wolf is met recht een hondenSPECIAALzaak. Hun assortiment bestaat uit mooie, bijzondere producten van hoge kwaliteit waar jij en je hond blij van worden. Ze hebben alles op het gebied van verzorging en training van je hondenmaatje, erg leuk speelgoed (waaronder geweldige snuffelmatten) en verantwoorde, puur-natuur snacks (en zelfs drankjes). De klantenservice is bovendien heel vriendelijk en persoonlijk, de levering supersnel. Echt een aanrader dus, deze fijne hondenwebshop!

Bestelling werd snel en keurig ingepakt geleverd

Snelle , goed verpakte levering.

Heel tevreden en zeer goede producten.

Over Wilde Wolf

Je wilt het beste voor je hond. Je hond is immers niet zomaar een huisdier maar een volwaardig familielid. Daarom is Wilde Wolf niet zomaar een dierenspeciaalzaak. Wilde Wolf hondenspeciaalzaak heeft een assortiment speciaal voor honden. Je vindt als hondenliefhebber alles wat je nodig hebt in onze online webshop. Van hondensnacks en hondenspeeltjes tot speciale middelen tegen vlooien en teken. Ons assortiment bevat kwalitatieve producten, met een speciale focus op duurzame en biologische producten, het liefst dichtbij geproduceerd.