Ik heb de bestelling makkelijk kunnen plaatsen op de webshop en het pakket werd daarna snel verzonden.

Bestelling en levering geheel zoals gewenst zonder poespas. Kleine suggestie voor verdere verbetering: niet de factuur zenden vanaf een non-descript email alias: "billing" (de alias bij alle andere e-mails bevat wel direct herkenbaar: "Bredemeijer".

Beste Frans, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en dat je ons met een 9 aanbeveelt. Ook dank voor de waardvolle feedback betreffende het verzenden van de factuur van de zendingen vanuit "billing". Ik zal dit doorgeven aan onze afdeling boekhouding. Wij zullen het proberen zo herkenbaar mogelijk te maken. Wij wensen je heel veel plezier met het aangeschafte artikel toe en zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Uitstekend!

Goed verzorgd en snel en een prachtig product. Klassieke theepot. De vorige was na 20 jaar door een ongelukje gebroken. Fijn dat Bredemeijer dit fraaie type in voorraad heeft!

Beste Leontien, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en aanbeveling, Leontien! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met de klassieke theepot uit ons assortiment en dat wij je een vervanger konden aanbieden. Wij wensen je weer heel veel "thee" plezier toe met de aanschafte nieuwe theepot. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Perfecte service

Mooie producten. Goede service. Snelle levering. Kwaliteit.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de service die wij bieden. Fijn dat de levering snel was en dat u de ervaring met ons als goed heeft ervaren en ons ook met 10 aanbeveelt. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Uitstekend en correct behandeld. Vlotte levering. Top!

Uitstekend en correct behandeld. Vlotte levering. Top!

Beste Gerrit, Hartelijke dank voor uw enthousiaste beoordeling over ons bedrijf en dat u ons met een 10 aanbeveelt. Heel leuk en fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend en correct heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier toe met het aangeschafte artikel. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Directe en uitstekende service

Na foute aankoop snelle en coulante oplossing

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw positieve review en dat u ons met een 9 beoordeelt hebt. Wat leuk om te lezen dat u onze directe en uitstekende service zo waardeert. Vanzelfsprekend zoeken wij bij een foute aankoop naar een coulante oplossing dus fijn dat het allemaal voor u snel weer in orde gemaakt is. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Snel en accuraat

Snelle levering Duidelijke communicatie Product geheel volgens verwachting Én heel goed werkend

Beste Beat, Hartelijk dank voor je positieve feedback en ook dat je ons met een 9 aanbeveelt. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelle levering, duidelijke communicatie en het goed werkende product. Wij wensen je heel veel plezier met het aangeschafte product toe en zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Mooie producten

De kwaliteit van de theepot en kopjes is supergoed. Solide en mooi vormgegeven. Levering was prima.

Beste Francesca, Hartelijk dank voor je positieve feedback en dat je ons met een 10 beoordeeld hebt. Wat leuk en fijn om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze theepot en kopjes en dat de levering prima was. Wij wensen je heel veel "thee" plezier met de theepot en kopjes toe. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Snelle levering!

Super kwaliteit en zeer duurzaam!

Beste Marga, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 9 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor, Marga. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Heerlijk schenken

De pot schenkt goed, zeef voor het trekken van thee werd gratis erbij geleverd. Prima.

Beste Elly, Hartelijk dank voor je positieve review, Elly. Leuk en fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de dubbelwandige theepot van Bredemeijer. Dit jaar hebben wij idd een mooie actie, bij de aanschaf van onze dubbelwandige theepotten worden er gratis een theefilter aan de bestelling toegevoegd. Zo kun je nog meer genieten van jouw favoriete thee :-) Wij wensen je veel "thee" plezier en gezellige momenten met de theepot toe. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Ouderwetsche kwaliteit

Ik heb een nieuw deksel besteld voor onze warmhoud theepot en die is voor een normale prijs snel geleverd. We zetten onze ontbijt thee altijd in de Bredemeijer, lekker onder een ouderwetse theemuts met leuke print. Prima betrouwbaar spul waar wat mij betreft niet te veel aan hoeft te veranderen.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor uw positieve review en dat u ons ook met een 10 beoordeeld heeft. Gelukkig verkopen wij, in het kader van duurzaamheid, van veel van onze theepotten losse onderdelen zo ook van uw theepot. En erg leuk om te lezen dat u nog zo geniet van uw Bredemeijer theepot en de bijbehorende ouderwetse theemuts die wij destijds verkochten. Fijn dat sommige dingen gewoon onveranderd blijven 😊 Wij wensen u weer veel "thee" plezier en gezellige momenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Goede ervaring met aankoop. Maar verpakking was drie keer groter dat de bestelde theepot. Zonde voor het milieu! Ondanks al dat vermalen karon als opvulling.

Beste Evert, Allereerst hartelijk dank voor je positieve review en dat je ons met een 10 aanbeveelt. Onze excuses voor de onnodig grote verpakking , we begrijpen hoe belangrijk duurzaamheid is en dat is iets wat wij als bedrijf ook zeer serieus nemen, dus dank voor deze waardevolle feedback. We zullen uw opmerking zeker doorgeven aan ons magazijn, zodat we voor dit soort aankopen kleinere verzenddozen kunnen gebruiken. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Verkeerde levering; opgelost

Theepot- beslag besteld, zwart (handvat en pootjes). Kreeg chroomkleur geleverd. Vriendelijke reactie aan de telefoon (stuur even een foto) en volgende dag bevestiging dat nu de juiste set onderweg is. En die Chroom-versie moest ik maar houden, kon ik eens afwisselen. Keurig opgelost.

Geachte heer Bentinck, Dank voor uw review. Zojuist heb ik u telefonisch al laten weten dat we wel degelijk hebben gereageerd. Onze e-mail is helaas in uw spamfilter terecht gekomen. Vandaag wordt nl. het juiste onderdeel verzonden vanuit ons magazijn. Fijn dat alles weer opgehelderd is en wij wensen u nog veel gezellige "thee" momenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

nalevering zonder terugkoppeling - maar wel netjes opgelost

Ik bestelde een theepot en warmhoud theelicht. Zonder enige communicatie ontving ik de theepot pas een week later dan het theelicht. Ik had daar graag over geïnformeerd willen worden, het was een cadeau en nu kwam het te laat. Bovendien belde ik de ochtend nadat ik (in de avond) besteld had om nog wat aan mijn bestelling te wijzigen, maar dat kon niet meer, omdat de bestelling in het magazijn was. Als ik toen had geweten dat mijn theepot nog helemaal niet verstuurd werd, had ik het liefst alles geannuleerd. - Na het plaatsen van mijn review is er contact met mij opgenomen en werd mij verzekerd dat dit niet de normale gang van zaken is. dat er normaal altijd contact wordt opgenomen als er iets niet leverbaar is. Dat is nu mis gegaan. Hiervoor kreeg is excuses en werden er twee bij de theepot passende kopjes opgestuurd. Mijn cadeau was nog steeds te laat, maar het is uiteindelijk wel netjes opgelost.

Beste Petra, Allereerst dank voor je feedback en excuses voor het ongemak welke je hebt ondervonden bij de levering van je bestelling. Fijn dat we elkaar zojuist ook telefonisch gesproken hebben om één en uit te leggen over wat er mis is gegaan bij de uitlevering van deze order in 2 delen. Maar ik begrijp zeker dat dit frustrerend kan zijn, vooral omdat het om een cadeau gaat en ons systeem hierover geen melding heeft gegeven dat er 2e levering kwam. Onze excuses daarvoor. Jouw feedback zal ik ook zeker doorgeven aan onze afdeling die de webshop beheert zodat wij dit proces kunnen verbeteren. Wat betreft de prijzen: wij hanteren de winkelverkoopprijzen, maar we begrijpen dat andere aanbieders soms lagere prijzen kunnen hanteren. Helaas hebben we geen directe invloed op de prijzen die andere webshops hanteren. We streven er echter altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te kunnen bieden. Wij wensen je veel plezier met het cadeau. We hopen dat het in de smaak valt. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Beste Hannie, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 8 aanbeveelt. Dank daarvoor, Hannie. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Heel goed ervaring

Ik had het verkeerde artikel besteld. De medewerker heeft dit op een heel prettige manier opgelost

Geachte mevrouw Van Brakel, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling bij ons in de webshop en dat we u snel hebben kunnen helpen met het oplossen d.m.v. het toesturen van de juiste maat deksel. Wij wensen u nog veel "thee" plezier met uw theepot toe. Graag zien we u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Opgelost

Het was fijn een enkele deksel te kunnen bestellen. Helaas blijkt mijn model theepot verouderd. Dus de deksel paste niet. Na overleg kon ik mijn deksel retourneren en krijg ik mijn geld terug. Snel antwoord en goede service. Nu maar over gaan op een hele nieuwe pot.

Beste Annemiek, Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben en de gelegenheid hebben gehad om dit misverstand op te helderen. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als er geen reactie op een e-mail van ons zou zijn gekomen. Graag willen we verduidelijken dat het telefoonnummer nog steeds in gebruik is (behalve in het weekend, want dan zijn we gesloten) en dat we uw e-mail wel degelijk hebben beantwoord en opgelost is maar dat deze in uw SPAM e-mail terecht is gekomen. Mocht u verder nog verdere vragen hebben over onze artikelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen tijdens kantooruren op tel. 088-7302900 of via [email protected] Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Geweldig.

Snel en een goede service!

Beste Marian, Bedankt voor je positieve review, Marian Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Er was wat gedoe, maar dat is goedgekomen :-)

Het was niet zo eenvoudig om het juiste zeefje te vinden voor de 0,9 kiter Cosy theepot, maar dat is na enige hulp van de vriendelijke mevrouw van de klantenservice allemaal goedgekomen. Dank!

Bestelling en levering verliepen vlot

Op de website was onderdeel makkelijke te vinden en binnen 3 dagen lag het onderdeel van de theepot in de brievenbus

uitstekende service, kwaliteitsproducten!

snelle en veilige bezorging, stijlvolle producten

Beste Tonia, Hartelijk dank voor je positieve review, Tonia Fijn te lezen dat je ons aanbeveelt en zo tevreden bent over de bestelling en de snelle levering van het aangeschafte artikel. En ook bedankt voor je compliment over onze producten, heel leuk om te lezen! Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Theepot weer veilig.

Handvat van onze theepot gebarsten en dus onveilig. Handvat als onderdeel besteld via de website en de volgende dag geleverd als complete set incl. schroef. Snel gemonteerd en theepot is weer veilig vast te pakken. Toppie.

Uitstekende klantenservice

Ik had iets verkeerds besteld maar dat werd prima opgelost door de klantenservice.

Beste Edwin, Dank voor je positieve review, Edwin. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en ons ook met een 10 aanbeveelt. Uiteraard doen wij hier met z'n allen ons best voor want klantgerichtheid en servicegerichtheid naar onze klanten toe vinden wij zeer belangrijk. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst en graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Eenvoudig en snel

Het is geweldig wanneer een bedrijf reserve onderdelen aanbiedt. Het bestellen ging eenvoudig en was snel geleverd.

Snel en accuraat!

Het theefilter van onze theepot moest worden vervangen. Het voorradig hebben van dit soort ‘reserve onderdelen’ is fantastische service. Volgende dag al in huis.

Savannahweg 59

3542 AW Utrecht