Prima. Echter; Aflevering door SGL? echter op onduidelijke plek geplast waar het ook nat kon worden. Vervangende deksel besteld vanwege breuk, deksel nl te strak. Tip: in gebruiksaanwijzing vermelden dat deksel bij te stellen is. Niet allen bij FAQ. Ik dacht nl dat het een “ maandag” product was vanwege prijs € 43 en met ING punten.

Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review, Maria. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent en ons ook aanbeveelt. Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vervoeren onze pakketten met de GLS dus wij zullen uw opmerking betreffende uw levering doorgeven aan het hoofdkantoor van de GLS. Helaas hebben wij geen invloed op de uitlevering van onze pakketten door de diverse chauffeurs van de GLS maar het is zeker goed om dit aan ons door te geven zodat wij dit kunnen melden bij de GLS. En voor wat betreft uw opmerking betreffende het stellen van de deksel, dank voor deze tip. Ik heb deze informatie doorgegeven aan onze afdeling die de gebruiksaanwijzing voor onze theepotten maakt. Wij wensen u veel leuke en gezellige thee momenten met uw aangeschafte theepot toe. Wij zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Item kapot

Ik heb een email gestuurd met foto's van de gebroken item en ik heb nog geen antwoord gekregen..

Goedemorgen Luca, Er is reeds een los vervangend filter naar u verzonden. Ik verwacht dat deze vandaag bij u wordt afgeleverd. Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben en dat het hierbij opgelost is. Vanzelfsprekend hebben wij het gebroken filter voor u vervangen. Voor verdere vragen of inlichtingen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Ik wens u veel thee plezier met uw theepot toe. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V. Tel. 088-7302900

Gewoon goed

Beste Fred, Bedankt voor uw perfecte score en dat u ons aanbeveelt! We doen hier met z'n allen ons best voor. Wij wensen u heel veel plezier met het aangeschafte artikel en zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Prima om losse theepotdeksels te verkopen. Spaart het milieu!

Hartelijk dank voor je mooie review, Marijke, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze theepotten losse onderdelen. Fijn dat wij d.m.v. een losse deksel je theepot weer compleet hebben kunnen maken. Wij wensen je nog veel gezellige thee momenten met je theepot toe. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Ik heb een deksel gekocht helaas die past niet op de theepot. Het omhulsel gaat kan niet sluiten. De reden is dat ik nog steeds de theepot van mijn ouders gebruik en die is heel oud maar nog wel goed. De huidige theepotten zijn van een andere fabriek. Die van ons is van sfinx dus wel erg oud maar nog goed. Dat zegt toch iets van de kwaliteit van Bredemeijer.

Beste Christiaan, Bedankt voor je positieve score, Christiaan. Fijn dat je ons aanbeveelt. Mijn collega heeft ook al contact met u opgenomen of wij u verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, maar begreep dat het verder opgelost is. Voor verdere vragen horen wij graag van u of als wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard ook graag van u. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas

N.v.t.

Beste Gijsbert, Bedankt voor uw perfecte score en dat u ons aanbeveelt! We doen hier met z'n allen ons best voor. Wij wensen u heel veel plezier met het aangeschafte artikel en zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Na dat onze bestelde glazen filter het transport met DPL niet had overleefd, één telefoontje en een nieuwe werd opgestuurd, keurig aangekomen. Prima service dus.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Vanzelfsprekend hebben wij het filter gelijk vervangen die gebroken aangekomen was. Dat is iets wat wij uiteraard heel vervelend vinden en daarom hebben wij het gebroken filter ook gelijk vervangen. Wij wensen u nog veel gezellige theemomenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Niets op aan te merken. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Fijn dat ik een los onderdeel kon bestellen. In dit geval een deksel van de theepot. Heel fijn

Beste Annemieke, Hartelijk dank voor je mooie en positieve review, Annemieke. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze theepotten losse onderdelen. Fijn dat wij d.m.v. een losse deksel je theepot weer compleet hebben kunnen maken. Wij wensen je nog veel gezellige thee momenten met je theepot toe. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Makkelijk bestellen, vlot geleverd!

Beste Daniel, Dank voor je review en de mooie score, Daniel. Wij vinden het fijn om te horen dat het artikel makkelijk te bestellen was en dat het snel geleverd is. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

Accuraat en betrokken

De zending was gebroken aangekomen en een dag later had ik al een nieuwe. Geen probleem. Heel fijn. Thanks

pakket in goede staat ontvangen

Wel een dag later als aangegeven. Maar dat komt door de transporteur.

Geachte heer Simon, Wat vervelend dat het pakket niet op 26 maart ontvangen is. U heeft bij ons op 22 maart jl. uw bestelling geplaatst die ook direct door ons verzonden is op maandag 25 maart jl. Wij versturen onze pakketten per GLS en deze is ook op maandag 25 maart bij ons direct opgehaald door GLS. Ik heb het voor u nagevraagd bij de GLS en het pakket heeft helaas 1 dag vertraging opgelopen, dit is iets waar wij GEEN invloed op hebben. GLS heeft aangegeven dat het pakket vandaag bij u afgeleverd wordt. Indien u vragen over leveringen of andere vragen heeft, kunt u beter eerst een e-mail sturen naar [email protected] zodat wij het direct voor u kunnen nakijken in plaats van op deze manier uw ongenoegen te uiten. Mocht u verder nog vragen hebben over uw levering dan horen wij dit graag van u. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Makkelijk om t juiste product te vinden en te bestellen. Levering was snel en goed verpakt.

Beste Maaike, Bedankt voor uw perfecte score! We doen hier met ze allen ons best voor! Fijn dat u uw benodigde deksel goed te vinden was en de levering snel was. Wij wensen u nog vele jaren veel thee plezier toe met deze mooie Bredemeijer Theepot! Met vriendelijke groet, Wessel Hessing

Prima afhandeling

Duidelijk en vriendelijk!

Beste Rob, Dank voor uw review, wij vinden het fijn dat het het voor u duidelijk en vriendelijk was! Voor verdere vragen horen wij graag van u. We zien u graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Levering zeer snel

Helaas was het heel moeilijk om het onderdeel te vinden. Er zijn verschillende websites. Gelukkig na enkele weken zoeken kwam ik bij de Bredemeijer group aan, die heb ik gebeld en zij konden mij precies vertellen om welk artikel nummer het ging en waar ik dat kon bestellen. Inmiddels had ik al een nieuwe theepot aangeschaft want zonder handvat kon ik niks, maar het is dus wel goed gekomen. Nu heb ik twee theepotten.

Beste heer/mevrouw van Bakel, Bedankt voor uw review. De Bredemeijer Group is de groothandel producent. De meeste onderdelen kunt u ook alleen bestellen via onze webshop. www.bredemeijer.nl Vervelend dat u geen mail terug heeft gekregen van 2 andere verkooppartners van ons. Dat zijn separate bedrijven daar hebben wij geen invloed op. Wij hopen naar aanleiding van uw ervaring met de Bredemeijer Group en het ontvangen onderdeel uw beoordeling kan herzien. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Droevig

De meegeleverde bout was te kort. Van de oude bout was de kop te groot. Na enig geknutsel kon ik met een zelf afgekorte bout de handel monteren. Misschien had ik de verkeerde handel besteld. Maar de geleverde komt echter perfect overeen met de oude. Wat een klusje van 2 minuten had moeten zijn werd een fietstocht naar de ijzerwinkel.

Beste Peter, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering. Zo op deze manier hebben we u ook niet kunnen helpen, indien u even contact met onze serviceafdeling had opgenomen dan hadden wij het graag voor u in orde gemaakt, want op deze manier een handel monteren voor u is natuurlijk niet de bedoeling. Jammer dat u op deze manier gelijk ons met een 1 aanbeveelt en niet eerst even met ons contact heeft opgenomen via tel of een e-mail heeft gestuurd naar [email protected] zodat wij u hadden kunnen helpen met het monteren van de handel. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat uiteraard graag van u. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Vlot geregeld

Fijn dat er reservedelen verkrijgbaar zijn voor mijn theepot.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie review, Hans Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze artikelen losse onderdelen, dus fijn dat wij je hebben kunnen helpen aan een reserveonderdeel. Veel "thee" plezier weer met de theepot toegewenst. Hartelijk groet, Leonie van Waas

Dankbaar

Dankbaar voor de snelle service en dat ik de theepot als onderdeel kon bestellen. Er is 1 maar. Het dekseltje van de theepot is bijna niet vast te pakken. Het grijpgedeelte is tekort. Gelukkig was het dekseltje van de gevallen theepot nog heel en kon ik die gebruiken. Verder tevreden

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor je review, Ingrid Fijn te lezen dat je ons aanbeveelt. In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze artikelen losse onderdelen, dus fijn dat wij je hebben kunnen helpen aan een nieuwe theepot. Ik weet niet om welk dekseltje het gaat waarvan je het grijpgedeelte te kort vindt? Je mag ons altijd een mail sturen naar info@bredemeijergroup,com, zodat wij je misschien nog wat tips kunnen geven om het dekseltje anders te gebruiken of te stellen? Veel plezier weer met de theepot toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Heel snel in huis!

Mooie theepot besteld zoals mijn moeder ook had, snel in huis en ben er heel happy mee.

Beste Sjoerd, Bedankt voor je positieve review, Sjoerd. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Veel plezier en gezellige thee momenten met de aangeschafte theepot toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Mooie theepot, maar deksel is wat onpassend

Ik had de theepot besteld en viel voor de aanbieding van het extra theezeefje. Ik betaalde 69,95. Op bol.com kostte de pot 51,00 euro. Een groot verschil. Toen ik de pot kreeg paste de zeef niet goed. Het deksel is ook wat groot. Niet alleen voor de zeef maar ook voor de pot. Ik overweeg om terug te sturen maar mijn man had hem al in de vaatwasser gedaan om hem te kunnen gebruiken. We hebben voor de derde keer dezelfde pot maar deze keer zijn we minder tevreden.

Beste Nathalie, Bedankt voor uw review. Doordat onze theepotten door meerdere partners worden aangeboden kan de prijs fluctueren. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. M.b.t. uw filter en deksel vinden wij heel vervelend. Dat zou niet mogen. Dit willen wij graag met u oplossen! Zou u ons een mail kunnen sturen naar [email protected]? Graag zien wij van u een afbeelding van uw theepot, zeef en deksel. Dan zullen we samen kijken hoe we dit het beste voor u kunnen oplossen. We zien het graag van u tegemoet. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Na beschadigd ontvangen, direct een nieuwe toegestuurd krijgen

Voor glazen theepot een nieuwe losse deksel aangeschaft. Echter bij ontvangst lag de deksel in scherven. Na telefoontje direct een nieuwe toegestuurd, bedankt voor de snelle en goede service.

Beste Sonja, Hartelijk dank voor je mooie review, Sonja, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze artikelen losse onderdelen, dus fijn dat wij je hebben kunnen helpen aan een nieuwe deksel voor je theepot. Vanzelfsprekend hebben wij de kapotte deksel gelijk vervangen. Wij wensen je nog heel veel gezellige thee momenten met je theepot toe. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup b.v.

Heel goede ervaring. Heel snel bezorgd.

Voor de tweede keer iets besteld. Zeer tevreden.

Beste Marij, Dank voor je mooie review, Marij, Wat leuk om te lezen dat je ons met een 10 aanbeveelt en al voor een tweede keer bij ons iets besteld hebt. En wat fijn dat je zo tevreden bent met onze artikelen en service. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst en hopelijk tot ziens weer bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Veilige levering

Heel zorgvuldige levering van een breekbaar voorwerp. Houdt tevens in dat er wel ontzettend veel ondersteunings inpakmateriaal voor is gebruikt en dat is dan weer jammer. Maar ik ben blij met de pot want het is een topper!

Beste Rens, Bedankt voor uw mooie score! Fijn dat de levering snel was. Wij wensen u veel gezellige en leuke thee momenten met uw theepot toe. En mocht er een onderdeel van uw theepot breken, stuur ons gerust een mailtje, dan kunnen wij bekijken of wij van dit onderdeel ook losse onderdelen hebben liggen. Wij verkopen van veel van onze theepotten nl. losse onderdelen in het kader van duurzaamheid. Voor verdere vragen helpen wij graag verder en we zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

viltset voor theepot Cosy past perfect

Ik ben heel blij met de vervangende viltset voor mijn prachtige theepot die ik 20 jaar geleden op Koninginnedag kocht. Nu kan hij weer jaren mee!

Snelle en correcte levering en behandeling

Beste Ad, Bedankt voor uw mooie score! Fijn dat de levering snel was. Wij hopen dat u nog vele jaren met veel plezier gebruik kunt maken van uw prachtige Bredemeijer theepot. Voor verdere vragen helpen wij graag verder en we zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Fantastisch product……

Mooi product. Goede levering. Veilig ingepakt. Echt heel erg blij mee.

Beste Corrie, Bedankt voor uw mooie score! Dat zien we graag. We wensen u nog heel veel thee plezier toe! Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.