Heel goed ervaring

Ik had het verkeerde artikel besteld. De medewerker heeft dit op een heel prettige manier opgelost

Geachte mevrouw Van Brakel, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling bij ons in de webshop en dat we u snel hebben kunnen helpen met het oplossen d.m.v. het toesturen van de juiste maat deksel. Wij wensen u nog veel "thee" plezier met uw theepot toe. Graag zien we u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Opgelost

Het was fijn een enkele deksel te kunnen bestellen. Helaas blijkt mijn model theepot verouderd. Dus de deksel paste niet. Na overleg kon ik mijn deksel retourneren en krijg ik mijn geld terug. Snel antwoord en goede service. Nu maar over gaan op een hele nieuwe pot.

Beste Annemiek, Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben en de gelegenheid hebben gehad om dit misverstand op te helderen. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als er geen reactie op een e-mail van ons zou zijn gekomen. Graag willen we verduidelijken dat het telefoonnummer nog steeds in gebruik is (behalve in het weekend, want dan zijn we gesloten) en dat we uw e-mail wel degelijk hebben beantwoord en opgelost is maar dat deze in uw SPAM e-mail terecht is gekomen. Mocht u verder nog verdere vragen hebben over onze artikelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen tijdens kantooruren op tel. 088-7302900 of via [email protected] Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Geweldig.

Snel en een goede service!

Beste Marian, Bedankt voor je positieve review, Marian Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Er was wat gedoe, maar dat is goedgekomen :-)

Het was niet zo eenvoudig om het juiste zeefje te vinden voor de 0,9 kiter Cosy theepot, maar dat is na enige hulp van de vriendelijke mevrouw van de klantenservice allemaal goedgekomen. Dank!

Bestelling en levering verliepen vlot

Op de website was onderdeel makkelijke te vinden en binnen 3 dagen lag het onderdeel van de theepot in de brievenbus

uitstekende service, kwaliteitsproducten!

snelle en veilige bezorging, stijlvolle producten

Beste Tonia, Hartelijk dank voor je positieve review, Tonia Fijn te lezen dat je ons aanbeveelt en zo tevreden bent over de bestelling en de snelle levering van het aangeschafte artikel. En ook bedankt voor je compliment over onze producten, heel leuk om te lezen! Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Theepot weer veilig.

Handvat van onze theepot gebarsten en dus onveilig. Handvat als onderdeel besteld via de website en de volgende dag geleverd als complete set incl. schroef. Snel gemonteerd en theepot is weer veilig vast te pakken. Toppie.

Uitstekende klantenservice

Ik had iets verkeerds besteld maar dat werd prima opgelost door de klantenservice.

Beste Edwin, Dank voor je positieve review, Edwin. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en ons ook met een 10 aanbeveelt. Uiteraard doen wij hier met z'n allen ons best voor want klantgerichtheid en servicegerichtheid naar onze klanten toe vinden wij zeer belangrijk. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst en graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Eenvoudig en snel

Het is geweldig wanneer een bedrijf reserve onderdelen aanbiedt. Het bestellen ging eenvoudig en was snel geleverd.

Snel en accuraat!

Het theefilter van onze theepot moest worden vervangen. Het voorradig hebben van dit soort ‘reserve onderdelen’ is fantastische service. Volgende dag al in huis.

Helaas een klein deukje in één van de blikjes ondanks de goede verpakking. Zat er waarschijnlijk al in toen het ingepakt werd. Had dan gezien moeten worden.

Beste Liesbeth, Allereerst bedankt voor je positieve review, Liesbeth. Fijn dat je ons aanbeveelt met een 7. Maar vervelend dat er een deukje in één van de blikjes zit. Waarschijnlijk is dat over het hoofd gezien bij het verpakken van de blikjes in de theedoos. Maar wil je ons even een foto van het blikje en het artikelnummervan de theedoos doorgeven. Wij hebben nl. ook reserveonderdelen van deze theeblikjes. Wij zullen er dan voor zorgen dat er een nieuw ongedeukt blikje naar je opgestuurd wordt. Je kunt de e-mail met foto sturen naar: [email protected]. Graag zien wij je e-mail tegemoet zodat wij een nieuw blikje kunnen opsturen. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Prachtig product! Efficiënte levering.

Ik woon in Italië en heb de theepot binnen een week ontvangen in perfecte conditie.

Beste Ilona, Bedankt voor je positieve review, Ilona Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. En wat leuk dat je een Bredemeijer theepot hebt gekocht die helemaal afgereisd is naar Italië ;-) Wij wensen je in ieder geval heel veel gezellige "thee" momenten met de theepot toe. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Onvoldoende

Vrij late en incomplete levering. Gemaild over ontbrekende item, (nog) geen reactie gehad!

Beste Ron, Fijn dat we elkaar zojuist ook even telefonisch hebben gesproken hebben. Helaas hebben wij jouw e-mail niet ontvangen, dus deze zal wel per abuis naar ons SPAM filter verplaatst zijn. Onze excuses daarvoor. Ik heb idd gezien dat 1 artikel in backorder gevallen is. Zoals besproken gaan wij dit artikel begin juni uiteraard nog porto vrij naleveren. Door een voorraadverschil is dit artikel per abuis zichtbaar gebleven in onze webshop, waardoor deze wel gewoon te bestellen was. Normaal gesproken is nl alles wat in de webshop zichtbaar is ook op voorraad. Voor verdere informatie kunt u mij altijd rechtstreeks mailen op [email protected]. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Handige mooie theepot

Het nieuwe model Duet Narvik staat stabiel, heeft een handig handvat en het zeefje zit binnenin en steekt dus niet lelijk boven de theepot uit zoals bij andere modellen het geval is. De thee blijft redelijk lang warm. Het model is mooi strak. Wij zijn er tot nu toe erg blij mee.

Beste Corinne, Hartelijk dank voor uw positieve review en de leuke reactie over de aangeschafte theepot model Narvik. Daar zijn we erg blij mee en ook dat u ons aanbeveelt met een 10. Wij wensen u nog veel gezellige en leuke thee momenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Twee keer slecht product ontvangen

Twee keer een slecht/beschadigd product ontvangen. Retourneren zelf betalen, erg jammer want de verhalen over het algemeen zijn goed. Ter aanvulling: de service n.a.v. deze review en mijn e-mails was zeer goed. Nette en vriendelijke mensen die ons prettig hebben geholpen.

Hai Jetske, Wat vervelend dat er 2x een beschadigd product ontvangen is. Zoals zojuist al telefonisch besproken zullen wij vandaag een nieuw product naar u opsturen. Uiteraard vinden wij het ook vervelend dat het product beschadigd is aangekomen en zullen wij de komende zending goed laten controleren door ons magazijn. Mocht er iets niet goed zending aan deze zending, dan kunt u vanzelfsprekend contact met mij opnemen. Mijn emailadres is: [email protected] Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Prima. Echter; Aflevering door SGL? echter op onduidelijke plek geplast waar het ook nat kon worden. Vervangende deksel besteld vanwege breuk, deksel nl te strak. Tip: in gebruiksaanwijzing vermelden dat deksel bij te stellen is. Niet allen bij FAQ. Ik dacht nl dat het een “ maandag” product was vanwege prijs € 43 en met ING punten.

Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review, Maria. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent en ons ook aanbeveelt. Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vervoeren onze pakketten met de GLS dus wij zullen uw opmerking betreffende uw levering doorgeven aan het hoofdkantoor van de GLS. Helaas hebben wij geen invloed op de uitlevering van onze pakketten door de diverse chauffeurs van de GLS maar het is zeker goed om dit aan ons door te geven zodat wij dit kunnen melden bij de GLS. En voor wat betreft uw opmerking betreffende het stellen van de deksel, dank voor deze tip. Ik heb deze informatie doorgegeven aan onze afdeling die de gebruiksaanwijzing voor onze theepotten maakt. Wij wensen u veel leuke en gezellige thee momenten met uw aangeschafte theepot toe. Wij zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Replace of broken item

I received a broken filter the first time and the team has been responsive to resend it without any additional cost.

Goedemorgen Luca, Er is reeds een los vervangend filter naar u verzonden. Ik verwacht dat deze vandaag bij u wordt afgeleverd. Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben en dat het hierbij opgelost is. Vanzelfsprekend hebben wij het gebroken filter voor u vervangen. Voor verdere vragen of inlichtingen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Ik wens u veel thee plezier met uw theepot toe. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V. Tel. 088-7302900

Gewoon goed

Beste Fred, Bedankt voor uw perfecte score en dat u ons aanbeveelt! We doen hier met z'n allen ons best voor. Wij wensen u heel veel plezier met het aangeschafte artikel en zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Prima om losse theepotdeksels te verkopen. Spaart het milieu!

Hartelijk dank voor je mooie review, Marijke, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze theepotten losse onderdelen. Fijn dat wij d.m.v. een losse deksel je theepot weer compleet hebben kunnen maken. Wij wensen je nog veel gezellige thee momenten met je theepot toe. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Ik heb een deksel gekocht helaas die past niet op de theepot. Het omhulsel gaat kan niet sluiten. De reden is dat ik nog steeds de theepot van mijn ouders gebruik en die is heel oud maar nog wel goed. De huidige theepotten zijn van een andere fabriek. Die van ons is van sfinx dus wel erg oud maar nog goed. Dat zegt toch iets van de kwaliteit van Bredemeijer.

Beste Christiaan, Bedankt voor je positieve score, Christiaan. Fijn dat je ons aanbeveelt. Mijn collega heeft ook al contact met u opgenomen of wij u verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, maar begreep dat het verder opgelost is. Voor verdere vragen horen wij graag van u of als wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard ook graag van u. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas

N.v.t.

Beste Gijsbert, Bedankt voor uw perfecte score en dat u ons aanbeveelt! We doen hier met z'n allen ons best voor. Wij wensen u heel veel plezier met het aangeschafte artikel en zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Na dat onze bestelde glazen filter het transport met DPL niet had overleefd, één telefoontje en een nieuwe werd opgestuurd, keurig aangekomen. Prima service dus.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Vanzelfsprekend hebben wij het filter gelijk vervangen die gebroken aangekomen was. Dat is iets wat wij uiteraard heel vervelend vinden en daarom hebben wij het gebroken filter ook gelijk vervangen. Wij wensen u nog veel gezellige theemomenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Niets op aan te merken. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Fijn dat ik een los onderdeel kon bestellen. In dit geval een deksel van de theepot. Heel fijn

Beste Annemieke, Hartelijk dank voor je mooie en positieve review, Annemieke. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Top! In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze theepotten losse onderdelen. Fijn dat wij d.m.v. een losse deksel je theepot weer compleet hebben kunnen maken. Wij wensen je nog veel gezellige thee momenten met je theepot toe. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Makkelijk bestellen, vlot geleverd!

Beste Daniel, Dank voor je review en de mooie score, Daniel. Wij vinden het fijn om te horen dat het artikel makkelijk te bestellen was en dat het snel geleverd is. Heel veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

Bedrijfsgegevens

Savannahweg 59

3542 AW Utrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.