Snelle en correcte levering en behandeling

Beste Ad, Bedankt voor uw mooie score! Fijn dat de levering snel was. Wij hopen dat u nog vele jaren met veel plezier gebruik kunt maken van uw prachtige Bredemeijer theepot. Voor verdere vragen helpen wij graag verder en we zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Fantastisch product……

Mooi product. Goede levering. Veilig ingepakt. Echt heel erg blij mee.

Beste Corrie, Bedankt voor uw mooie score! Dat zien we graag. We wensen u nog heel veel thee plezier toe! Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Alle onderdelen los te bestellen

De site werkt goed en het bestelde onderdeel was er binnen twee werkdagen!

Beste Colette, Wat fijn om te horen dat het bestelde onderdeel er binnen 2 werkdagen bij u geleverd was. Wij hopen dat u nog vele jaren met veel plezier kunt genieten van uw thee momenten met een Bredemeijer theepot. We zien uw graag weer terug op onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Snelle en correcte service -

gemakkelijke website om reserve onderdeel te vinden - leuk en duurzaam dat dit mogelijk is!

Beste Liesbet, Hartelijk dank voor je mooie review, Liesbet, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. In het kader van duurzaamheid verkopen wij idd van veel van onze artikelen losse onderdelen, dus fijn dat wij je hebben kunnen helpen aan een reserveonderdeel op deze manier. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup b.v.

Vlot en vaardig

advies gevraagd, vlot gekregen, snelle verzending. Bravo

Beste Jacqueline, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat de deksel vlot is aangeleverd. Voor verdere vragen horen wij graag van u. We zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group .b.v.

Moeilijk op te zoeken

Op website is het moeilijk om een hulpstuk van een product te vinden. Na contactname met Bredelmeijer en gebruik van de doorgestuurde link is alles ultravlug en correct verlopen. Met dank aan Leonie.

Beste Paul, Dank voor je positieve review Paul. Leuk te lezen. Losse onderdelen hebben wij juist met een los kopje "onderdelen" als bestel mogelijkheid op onze site vermeld, dus ik begrijp niet helemaal waar het moeilijk was om het onderdeel te vinden? Maar heel goed dat je een e-mail naar onze info mail hebt gestuurd zodat ik je snel even de linq kon doorsturen voor het te bestellen onderdeel. Veel plezier weer met de theepot en wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Beste Rebecca, Bedankt voor uw mooie score en fijn dat u ons ook aanbeveelt met een 9 Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

Nette en snelle levering.

Snel geleverd (2 dagen). Helaas was de filter van de theepot gescheurd bij levering. Direkt geneled en gemailed. 2 dagen later kreeg ik een nieuwe filter geleverd. Ik ben super tevreden met de service en de erg mooie theepot. Toppie!

Beste Jeroen, Wat fijn om te lezen dat je super tevreden bent met onze service en ons met een 10 beoordeelt hebt. Dank je wel daarvoor, leuk om te lezen. Vanzelfsprekend hebben wij het beschadigde na jouw melding direct vervangen. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V..

Snelle reactie op bericht

Zeer snel en heel vriendelijk

Hai Monique, Super fijn om te lezen dat je onze service en klantvriendelijkheid met een 10 beoordeeld hebt. Dank je wel daarvoor. Wij hebben ook nog even contact over het geretourneerde artikel waarover wij gemaild en gesproken hebben. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Hoogst betrouwbaar

In alles : kwaliteit en service. Een mooi vormgegeven moderne theepot die goed schenkt , drie kwartier warm houdt.

Beste Marijke, Bedankt voor uw leuke bericht en mooie score! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de aangeschafte dubbelwandige theepot. Nog vele gezellige theemomenten gewenst met uw mooie Bredemeijer theepot. We zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijk groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

Het deksel dat ik besteld had is ietsje te ruim.

Xxxxxxx

Beste Joine, Vervelend dat de deksel die je besteld ietsje te ruim is. Heb je wel de goede maat deksel besteld? Er zijn nl. verschillende maten deksels voor de diverse theepotten in ons assortiment. Indien je ons een e-mail stuurt op [email protected] dan kunnen we bekijken of het de juiste maat deksel is geweest en of we u verder kunnen helpen aan de juiste maat deksel. We zien je reactie graag tegemoet. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop, snelle goed aangekondigde levering

Positief

Positief

Beste Pieter, Dank je wel voor je positieve review, Pieter Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de bestelling en ons met een 10 aanbeveelt. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Snelle levering. Blij dat ik weer thee kon drinken. Dank!

Ik heb de Bredemeijer theepot al ruim 40 jaar, maar als hij dan stuk valt is het fijn zo snel een nieuwe binnenhof te krijgen!,

Beste Jeanne, Bedankt voor uw bericht en mooie score! Fijn dat die snel geleverd was. Nog vele prachtige theemomenten gewenst met uw prachtige Bredemeijer theepot. We zien u graag weer terug op onze webshop. Met vriendelijk groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Klantvriendelijk en juiste expertise

Via telefoon contact, goed geholpen en vriendelijk. Goede service met evt retourneren.

Goedemiddag Yvonne, Bedankt voor uw mooie score, we zien u graag weer terug op onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Alles perfect

Heel erg professioneel en correct

Beste Ingrid, Dank je wel voor je mooie review, Ingrid. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over ons bedrijf en ons met een 10 aanbeveelt. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Fantastische service! Voorbeeld voor veel bedrijven

Fantastische service!

Geachte mevrouw Van Delft, Hartelijk dank voor uw positieve review en het leuke mailtje wat u ons al eerder gezonden heeft om ons te bedanken voor de fantastische service. Daar zijn we erg blij mee en ook dat u ons aanbeveelt met een 10. Wij wensen u nog veel gezellige en leuke thee momenten met uw theepot toe. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Veel keuze

Losse onderdelen moeilijk te vinden op website en verzendkosten voor kleine lichte onderdelen (zeefjes etc.) erg hoog!

Beste Ariën, Hartelijk dank voor je positieve review en ook dat je ons aanbeveelt, Ariën. Losse onderdelen hebben wij juist als een losse bestel mogelijkheid op onze site vermeld, dus ik begrijp niet helemaal waar het voor je moeilijk was om het onderdeel te vinden? Uiteraard is het altijd mogelijk om een mail te sturen naar ons e-mailadres: [email protected] zodat wij u verder kunnen helpen indien iets niet duidelijk is op onze site. Porto/handlingkosten is helaas iets waar wij ook aan gebonden zijn. We hebben handling van het samenstellen van het pakketje, inpakken en daarbij komen ook de portokosten Wij versturen altijd alles via een vervoerder zodat het pakketje te traceren is. Maar heel goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, wij gaan overleggen met ons verzendmagazijn of wij bepaalde kleine onderdelen/artikelen op een goedkopere manier kunnen gaan verzenden. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

snel geleverd.

Snelle levering van deze mooie theepot!

Artikel zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Beste Johanna, Bedankt voor je positieve review, Johanna . Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup BV

Lekker bakkie thee

Na vele jaren trouwe dienst hadden zowel de theepot als de warmhou-der het begeven. Bij de zoektocht naar een vervangend exemplaar op de website van Bredemeijer terecht gekomen en een identieke Cosy-theepot gevonden die zeer snel in een zeer stevige kartonnen doos werd geleverd. Theedrinken is nu weer een feestje.

Beste Henk, Bedankt voor je mooie review en je ons met een 10 aanbeveelt. Wij wensen je nog vele mooie en gezellige thee momenten toe met je Cosy Bredemeijer theepot. Graag zien wij je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group b.v.

Alles correct en op tijd geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice omdat de deksel te groot leek. Goede instructies gekregen en door een schroefje los te draaien en een veer om te draaien paste daarna de nieuwe deksel toch op de oude Cosy pot van 30 jaar oud!

Beste Monic, Hartelijk dank voor je mooie review, Monic Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Nogmaals hartelijk dank daarvoor. In het kader van duurzaamheid verkopen wij van veel van onze theepot losse onderdelen, dus wat fijn dat door de aanschaf van de nieuwe deksel je theepot weer compleet is en weer met veel plezier verder gebruikt kan gaan worden. Veel "thee" plezier nog met je theepot toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup b.v.

Mooie ervaring, snelle service.

Wat ik minder vind is het hoge bedrag voor de verzending.

Beste Marij, Hartelijk dank voor je positieve review, Marij. Fijn dat je ons aanbeveelt. Porto/handlingkosten is helaas iets waar wij ook aan gebonden zijn. We hebben handling van het samenstellen van het pakketje, inpakken en daarbij komen ook de portokosten Wij versturen altijd alles via een vervoerder zodat het pakketje te traceren is. Maar heel goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, wij gaan overleggen met ons verzendmagazijn of wij bepaalde kleine onderdelen/artikelen op een goedkopere manier kunnen gaan verzenden. Wij wensen je veel plezier toe met het aangeschafte artikel. Graag zien wij je nog eens terug in onze webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Tijdige en correcte levering

Duidelijke webshop, betaling ook via creditcard.

Beste Wilhelmina, Bedankt voor je positieve review, Wilhelmina. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup BV

Helemaal top!

Oeps daar ging het deksel van mijn 25 jaar oude theepot. In 100 stukjes kapot gevallen. Fijn die droge handen in de winter. Gelukkig is het deksel te bestellen en een dag erna had ik het al in huis. Helemaal blij mee!

Beste Dorine, Bedankt voor uw mooie review en hoge score! Fijn dat uw deksel zo snel bij u is aangeleverd. Nog heel veel mooie thee momenten toegewenst met deze fijne Bredemeijer theepot. We zien u graag weer terug in onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group