wij hadden een kapot artikel ontvangen en heb gebeld hierover en foto's gestuurd en het werd vlot geregeld en we hebben nu een nieuwe gekregen.

Beste Jan Frans, Bedankt voor uw review. Fijn dat uw nieuwe deksel goed en vlot is aangekomen. Wij wensen u nog vele mooie thee momenten toe met uw Bredemeijer theepot! We zien u graag weer terug via onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Uitstekend!

Goede kwalitatieve producten en een snelle service.

Beste Jolanda, Dank voor de positieve beoordeling op onze site. Hopelijk zien wij je nog eens terug in onze webshop. Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

Mooie design kopjes

Beste Edwin, Bedankt voor je positieve review Edwin. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design van onze kopjes en ons ook aanbeveelt. Veel plezier met de kopjes. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

goede en snelle bezorging en goede service

Als zeer goed

Beste Ria, Bedankt voor je positieve review, Ria. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons ook aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup BV

Soepel bestelproces, snelle levering, geen overbodige communicatie

Wij gebruiken de dubbelwandige theepotten van Bredemeijer al jaren en zijn er fan van. Ik heb ze al meerdere keren cadeau gedaan, zo ook nu weer. De ontvangers zijn er al net zo enthousiast over. Goed merk, goede bestelservice, zonder meer aan te bevelen.

Beste Sabine, Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie al jaren trouwe fan zijn van onze Bredemeijer theepotten en onze theepotten ook als cadeau weggeven worden door jullie. Hartelijk dank voor je enthousiaste en mooie review, Sabine. Heel fijn dat je ons met een 10 aanbeveelt en zo tevreden bent over onze producten en service. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group.

Geen schroefjes bij de knopjes

Knopjes besteld, zijn er geen schroefjes bij geleverd. Stond niet vermeld op de site . Snel en goed opgelost door alsnog toegestuurde schroefjes! Top service !

Beste Alex, Bedankt voor je positieve review, Alex. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en wij je doormiddel van het naleveren van de schroefjes hebben kunnen helpen met het probleem op te lossen. Service en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group.

Super snelle verzending en communicatie

Mijn pakketten kwamen mooi optijd voor de kerst. Ondanks dat de zending uit 2 aparte pakketten bestond kwamen ze achter elkaar binnen. Mooi actie op de site zorgde ervoor dat ik het rechtstreeks besteld had i.v.p. Een tussen partij. Bedankt voor de service

Beste Bas, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Bas. Bedankt voor je positieve review. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group.

TOP !

Een gemakkelijke bestelling en een vlugge levering met niet te veel mails. Love it ! Fijne feestdagen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering en het bestelproces en ons met een 10 aanbeveelt, hartelijk dank daarvoor. We zien u graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group B.V.

Correcte aflevering, op tijd, veilig verpakt, mooi artikel

Mooi artikel, goede prijs, correcte levering

Beste Diane, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat het artikel naar wens is, de prijs goed was en het op tijd is afgeleverd. We zien u graag weer terug op onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Ik stootte het oor van mijn binnenpot kapot en dacht dat ik een compleet nieuwe theepot moest kopen totdat bleek dat jullie ook aparte binnenpotten verkochten. Geweldig toch! Jammer alleen dat de pot zo kwetsbaar is dat bij het stoten het oor gedeeltelijk afbrak maar dat doet niets af aan jullie webshop..

Beste Paul & Mieke, Dank jullie wel voor de mooie review! Wij hopen jullie nog eens terug te zien op onze webshop. Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

mijn pakket werd nog niet geleverd

mijn bestelling zit nog steeds in transit,kan dus niet beoordelen

Geachte heer, mevrouw, Helaas zal dit door de Kerst drukte komen bij onze vervoerder. Daar hebben wij als Bredemeijer Group geen invloed op. Volgens onze vervoerder GLS is het pakket geleverd om 11.23 u vandaag. Wel goed om dit bij ons aan te geven zodat wij dit ook bij de GLS kunnen melden daar zij voor ons de pakketten vervoeren en wij ook hun levering performance zeker in de gaten houden. Wij hopen dat u tevreden bent met de bestelde items en hopen u nog eens terug te zien op onze site. Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

Uitstekend!

Prima online service en pakket snel verstuurd!

Geachte heer/mevrouw Karsten, Wat leuk en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons en dat je ons ook met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. We zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas

De service voor het leveren van onderdelen ( relatief niet goedkoop door bijkomende kosten) hebben we zeer gewaardeerd. Al met al zijn we tevreden.

Beste Jacobus, Allereerst dank voor je positieve review, Jacobus. Fijn te lezen dat je tevreden bent en ons ook aanbeveelt. In het kader van duurzaamheid hebben wij van veel van onze artikelen/theepotten losse onderdelen, dus fijn dat wij je hieraan hebben kunnen helpen. Porto/handlingkosten is helaas iets waar wij ook aan gebonden zijn. We hebben handling van het samenstellen van het pakketje, inpakken en daarbij komen ook de portokosten ondanks dat het een klein onderdeeltje is om te versturen. Wij versturen altijd alles via een vervoerder zodat het pakketje te traceren is. Maar heel goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, wij gaan overleggen met ons verzendmagazijn of wij bepaalde kleine onderdelen op een goedkopere manier kunnen gaan verzenden. Wij zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup b.v.

Mooie spullen,

Snelle verzending

Beste Cisca, Bedankt voor je positieve review, Cisca, Wat leuk en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons en dat je ons ook met een 10 aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. We zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Mooi producten snel geleverd

Zie boven

Beste Hans, Dank voor je positieve reactie. Wij zien je graag nog eens terug op onze webshop. Gr. Bart Boer Bredemeijer Group bv

Perfecte en zeer snelle service. Top.

Perfecte en zeer snelle service. Top.

Beste Henri, Bedankt voor je positieve review, Henri, Leuk en fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en fijn dat je ons ook aanbeveelt. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Zeer positief

Besteld op de site en keurig afgeleverd op de afgesproken plek.

Beste Ciska, Wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Ciska. En ook bedankt voor je mooie review en dat je ons aanbeveelt bij anderen. We zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier toegewenst met de aangeschafte artikelen. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Ziet er super mooi uit

Beste Gemma, Bedankt voor je positieve review, Gemma, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons en dat je ons ook met een 10 aanbeveelt. We zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Goed advies

Goed advies en snel bericht gehad.

Geachte heer, mevrouw, Dank voor de mooie review! Wij hopen u nog eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

Fijn dat de deksel van de theepot kan worden besteld en ook snel wordt geleverd.

Goedemiddag Sytske, Dank voor de positieve reactie en wij hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

slecht

beste, ik heb een bevestigende mail voor de levering van mijn pakje van het couriersbedrijf GLS ontvangen maar helaas heb ik het pakje "niet" ontvangen, we waren de ganse dag thuis. Mvg vera van den Eynde

Geachte mevrouw van den Eynde, Volgen onze vervoerder GLS is het pakket geleverd om 12.16 u de 22 november j.l. Er is getekend met Vera. Misschien is het een idee om bij de buren navraag te doen. Wij horen graag of het pakketje alsnog terecht is. En dan de review te herzien. Helaas is dit een fout van onze vervoerder. Daar hebben wij als Bredemeijer Group geen invloed op. Wel goed om dit bij ons aan te geven zodat wij dit ook bij de GLS kunnen melden daar zij voor ons de pakketten vervoeren en wij ook hun levering performance zeker in de gaten houden. Een update , vandaag 24 november stuur ik u een vervangende deksel toe onder garantie. Hoor graag of u deze nu wel ontvangt Groet, Bart Boer Bredemeijer Group bv

Precies wat ik zocht

Klein assortiment maar precies het vervangende onderdeel dat ik nodig had. Duidelijke foto erbij welke maat ik moest selecteren.

Beste Kees, Bedankt voor uw reactie op de Thuiswinkel review website. Wij vinden het leuk om te horen dat het juiste onderdeel voor handen was en dat het duidelijk was welke maat u moest selecteren. Wij zien u graag terug op onze webshop, en voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Mijn klacht over een levering werd snel en opgepakt, telefonisch kreeg ik uitleg en werd een oplossing aangeboden. Zonder extra kosten kreeg ik nieuw item opgestuurd. Perfect !

Geachte mevrouw Beenker, Hartelijke dank voor de positieve review over ons bedrijf en dat u ons aanbeveelt. Fijn dat we u hebben kunnen helpen door een extra viltset op te sturen en hiermee het probleem verholpen is. Wij wensen u nog veel "thee" plezier met uw theepot toe.. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Fijn dat onderdelen zijn bij te bestellen.

Deksel van theepot bij kunnen bestellen. Past helemaal in deze tijd. Repareren in plaats van weggooien. Dank

Beste Walter, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bestelling, Walter Van veel van onze theepotten verkopen wij idd losse onderdelen in het kader van duurzaamheid dus fijn dat je nu ook weer jaren vooruit kunt met de theepot door de aanschaf van de nieuwe losse deksel. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

heel goed

Beste Mies, Hartelijk dank voor je positieve review, Mies Wat fijn en leuk te lezen dat je ons aanbeveelt. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup