heel goed

Beste Mies, Hartelijk dank voor je positieve review, Mies Wat fijn en leuk te lezen dat je ons aanbeveelt. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup

Theepot deksel snel geleverd.

Theepot deksel snel geleverd toen het eenmaal op voorraad was.

Hartelijk dank voor je positieve review, Mart Wat fijn en leuk te lezen dat je ons aanbeveelt Wij zijn erg blij met je positieve review. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup

Mooie producten

Dubbelwandige theeglazen gekocht maar bij twee van de vijf is er water gekomen tussen de wanden als je ze in de vaatwasser zet. Deze kun je dus na hele korte tijd weggooien en daar zijn ze eigenlijk te duur voor.

Beste Monique, Allereerst dank voor je positieve review, Monique. Wat vervelend dat er bij 2 van de 5 glazen water tussen de wanden is gekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling bij dit soort glazen. Wilt je s.v.p. een e-mail met foto's sturen naar ons emailadres: [email protected] met eventueel een kopie van het aanschafbewijs zodat wij kunnen bekijken of deze nog in onze garantietermijn vallen en wij nog wat voor u kunnen betekenen. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V,.

Snelle levering,fijn en goede service

Snelle levering,op tijd

Beste Silvia, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bestelling er vlot was. We hopen ook dat het product naar wens is! We zien u graag nog een keer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Niet echt positief

1ste verzending niet toegekomen. Aankoopprijs terug ontvangen, maar kosten leveren niet. GLS geeft niet thuis. 2de verzending aangekomen (kon gewoon in brievenbus). Meegeleverde vijs bij het nieuwe handvat te kort. Dan maar zelf vijs gaan kopen, maar oogt minder mooi.

Goedemorgen Stefaan, Bedankt voor uw recensie via de Thuiswinkel review page. Jammer dat u ons niet echt aanbeveelt. Dat willen we rechtzetten want we proberen onze klanten optimaal te bedienen. Vervelend dat in eerste instantie het pakket niet aan u was aangeleverd. Daar hebben wij helaas geen invloed op gehad. Na beter onderzoek te hebben gedaan, is dat pakket bij ons retour gekomen. Bij ons was niet duidelijk waarom dit retour was gekomen en dan worden er kosten voor retour sturen in rekening gebracht. Maar in uw geval is dit niet terecht geweest en dat gaan we rechtzetten. Dit bedrag zullen wij alsnog aan u crediteren. Excuus hiervoor. M.b.t. de schroef zouden wij graag van u een afbeelding willen zien van uw theepot en de onderzijde. Zou u mij hiervan een afbeelding kunnen sturen en zullen wij kosteloos een juiste schroef toe sturen. We zien het graag van u tegemoet. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Is een dikke voldoende

Een dikke voldoende.

Beste Pierre, Hartelijk dank voor je positieve review , Pierre. Wat leuk en fijn te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling en ons aanbeveelt. We zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier met het aangeschafte product. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Simpel, vlot, perfect

De tittel zegt het helemaal.

Beste Patrick, Allereerst bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Patrick, We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

Retour product(nog) niet gecrediteerd!

De Bredemeijer theepot online besteld bleek de kleine pot te zijn.. Opnieuw online de grote pot besteld en betaald; inmiddels gearriveerd. De kleine pot naar u geretourneerd met de belofte van uw kant dat creditering onmiddellijk zou volgen! Daar blijkt geen sprake van te zijn. Hoe zit dat? Alle vertrouwen dat het zsm zal gebeuren; de contacten tot nog toe alle zeer prettig en behulpzaam; de late creditering blijkt een vakantiegevalletje te zijn en een ongeduldige bestellen ( ik )

Geachte heer Vente, Wij hebben elkaar zojuist ook al even telefonisch gesproken. Uw retour gezonden theepot is idd deze week bij ons magazijn afgeleverd en uiteraard zorgen wij ervoor dat u uw geld voor deze pot teruggestort krijgt. Ik ga ervoor zorgen dat onze boekhouding dit gelijk voor u in orde gaat maken, zoals door mij beloofd. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop en voor meer informatie over de theepotten of andere artikelen kunt u vanzelfsprekend weer contact met mij opnemen. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Snelle levering en product ziet er goed uit.

Goed.

Beste Debbie, Allereerst bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Debbie. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

Product goed en snel geleverd

Wat wel jammer is, is dat deze theepot een (hele) losse deksel heeft. In de warmhouder is dat geen probleem, maar als je hem eruit haalt, moet je erg oppassen dat die deksel niet kapot valt. De vorige theepot had een deksel die je vast kon zetten door hem wat te draaien.

Beste Tineke, Dank voor uw positieve review. In veel van onze dekseltjes zitten inkepingen die versteld kunnen worden zodat de deksel strakker op de pot komt te zitten. Nu weet ik niet welke theepot u heeft aangeschaft, maar wellicht is dat nog een optie. U dient dan de inkepingen iets te verstellen en naar buiten te buigen, waardoor de deksel strakker op de pot komt te zitten. Bij glazen dekseltjes is dit uiteraard niet mogelijk. Wij wensen u nog veel thee plezier met uw theepot toe en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u vanzelfsprekend een mail sturen naar: info@ bredemeijergroup.com Hartelijke groet, Leonie van Waas

Heel fijn dat het mogelijk is een los deksel te kunnen bestellen.

Beste Carla Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bestelling. Van veel van onze theepotten verkopen wij idd losse onderdelen in het kader van duurzaamheid dus fijn dat je nu ook weer jaren vooruit kunt met de theepot door de aanschaf van de nieuwe losse deksel. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Snel besteld en snel bezorgd heel blij mee

Beste Jennifer, Allereerst bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Jennifer We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

U heeft mij goed geholpen

Dat ik de firma Bredemeijr aan familie en bekenden zal aanbevelen.

Beste Anton, Allereerst bedankt voor je zeer positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons en wat leuk dat je ons gaat aanbevelen bij familie en bekenden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

slechte communicatie

Er werd aangegeven, dat mijn pakket zou worden bezorgd in Almere op een specifiek adres. Ik verzocht mensen om daar op een gegeven moment naar toe te gaan om te pakket op te halen, nadat ik een bericht zou hebben ontvangen dat het daar was aangekomen. Een bericht heb ik nooit ontvangen. Toen ik mijn schoondochter excuus aanbod op haar verjaardag met de aankondiging dat haar cadeautjes later zouden komen, stuurde ze me een foto van die cadeautjes. Ze waren bij de buren bezorgd!!?? Dat kan toch niet!

Geachte heer, mevrouw Van Dijk, Wat vervelend om te lezen dat de aflevering van het pakket vertraging heeft opgelopen en dat de GLS het pakket bij de buren heeft afgeleverd van uw schoondochter. Helaas is dit een fout van onze vervoerder. Daar hebben wij als Bredemeijer Group geen invloed op. Wel goed om dit bij ons aan te geven zodat wij dit ook bij de GLS kunnen melden daar zij voor ons de pakketten vervoeren en wij ook hun levering performance zeker in de gaten houden. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Great service

Ordered a replacement lid for my teapot and even though the lid which arrived was smaller (probably because I selected the wrong size or perhaps due to a shipping error), I was sent a replacement free of charge the next day. I appreciate such customer centricity and speedy service.

Dear madam/sir, Thank you very much for your positive review. It makes us happy that you like our service and that you gave positive feedback on our shipment and delivery. We hope to see you again in our webshop. Kind regards, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Duidelijk en correct

Goede informatie op de site . En verzending als vermeld Mooie kwaliteit Aziatische theepotjes

Beste Marjon, Hartelijk dank voor je positieve review, Marjon, Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. Wij wensen je veel "thee" plezier met het gietijzeren theepotje toe en zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

geweldig

zeer goede service

Geachte heer Crezee, beste Arie, Bedankt voor uw bericht en uw review. Vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat u uw pakket geleverd heeft gekregen. Wij hebben uw bestelling de 27e gekregen ook dezelfde dag verwerkt en verzonden. Helaas had het pakket net de eerste aansluiting gemist, en is door een fout van onze vervoerder nogmaals uitgesteld. Daar hebben wij als Bredemeijer Group geen invloed op. Ik zag dat het pakket vandaag is aangeleverd en hoop dat het product naar wens is. Wij wensen dat u nog vele jaren veel thee plezier toe met u hernieuwde theepot. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group

Correct!

Op mijn commentaar op de te hoge verzendkosten heb ik een begrijpelijk antwoord gekregen en daarom verander ik mijn beoordeling Met vriendelijke groet Cleo.

Beste Cleo, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Helaas kunnen wij deze porseleinen deksel niet in een enveloppe toesturen. Portokosten is iets waar wij ook aan gebonden zijn. We hebben handling van het samenstellen van het pakketje, inpakken en daarbij komen ook de portokosten. Wij versturen altijd alles via een vervoerder zodat het pakketje te traceren is. Wij hopen wel dat de deksel in goede orde is ontvangen en u nog vele jaren met veel plezier gebruik kan maken van uw complete theepot. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group

Mooi product. Goed berpakt

Helaas werd de bestelling niet op de aangegeven datum en tijd bezorgd, maar 2 dagen later.

Beste Vera, Dank voor uw positieve review, Vera. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met het aangeschafte product. Ik heb het even voor u nagekeken maar de bestelling is direct ( 21 september jl. ) door ons magazijn verzonden per GLS. Helaas hebben wij geen invloed op de route van de GLS en is er in dit geval iets vertraging ontstaan door GLS. Wij wensen u veel plezier met het aangeschafte product toe en zien u graag nog eens terug in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Świetna jakość

Produkt zgodny z opisem, świetna jakość. Szybka wysyłka.

Op tijd bezorgd

Beste Cock, Allereerst bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Cock. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

Geweldige retour en ruil service

Verkeerd deel van de theepot besteld Geen probleem Snel en deskundig het probleem voor mij opgelost

Beste Hanneke, Bedankt voor deze mooie positieve review. Fijn dat we uw probleem zo snel hebben kunnen oplossen en dat u erg tevreden bent over de service die wij aan onze klanten verlenen. Dat staat bij ons bedrijf ook hoog in het vaandel, dus erg fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze artikelen dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup

Topervaring!

Fantastische service! gewoon bellen en iemand te spreken krijgen die mijn probleem kon oplossen!

Geachte heer/mevrouw Postma, Bedankt voor deze mooie positieve review. Fijn dat we uw probleem zo snel hebben kunnen oplossen en dat u erg tevreden bent over de service die wij aan onze klanten verlenen. Dat staat bij ons bedrijf ook hoog in het vaandel, dus erg fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze artikelen dan kunt u vanzelfsprekend weer contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup

Perfect en snel.

Perfect en snel!

Beste Miel, Bedankt voor positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Miel. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas van Bredemeijer Group.

Belachelijke prijs voor verzendkosten

We hebben online een knopje voor het deksel van een theepot gekocht, omdat dit knopje kapot was gegaan. Knopje kostte € 6,95, maar verzendkosten waren € 7,50 !!!! Belachelijk, want het verzenden had ook prima in een enveloppe per post kunnen gaan, zo klein was dit knopje.

Beste Nanette, Bedankt voor je review, Nanette. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Portokosten is iets waar wij ook aan gebonden zijn. We hebben handling van het samenstellen van het pakketje, inpakken en daarbij komen ook de portokosten ondanks dat het een klein onderdeeltje is om te versturen. Wij versturen altijd alles via een vervoerder zodat het pakketje te traceren is. Maar heel goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, wij zullen het gaan overleggen met ons verzendmagazijn of wij onderdelen op een goedkopere manier kunnen gaan verzenden, dus gewoon per post. Hartelijke groet, Leonie van Waas, namens de Bredemeijer Group

Savannahweg 59 3542 AW Utrecht