De review is gevraagd voordat de kopjes geleverd werden

28 maart: Vorige week besteld, ik zit nog te wachten, de koffie is koud. 3 april: Verder zijn het fantastische kopjes. Het is alleen super stom om om een review te vragen voordat het product bezorgd is.

Beste Bert, Wat vervelend dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij de GLS. U heeft bij ons op 27 maart jl. uw bestelling geplaatst die ook direct door ons verzonden is op 28 maart jl. Wij versturen onze pakketten per GLS en deze is ook op donderdag 28 maart bij ons direct opgehaald door GLS. Ik heb het voor u nagevraagd bij de GLS en het pakket heeft helaas 1 dag vertraging opgelopen mede ook door de paasdagen. Dit is iets waar wij GEEN invloed op hebben. GLS heeft ons aangegeven dat het pakket op 2 april jl. bij u afgeleverd is. Indien u vragen over leveringen of andere vragen heeft, kunt u beter eerst een e-mail sturen naar [email protected] zodat wij het direct voor u kunnen nakijken in plaats van op deze manier uw ongenoegen te uiten. Mocht u verder nog vragen hebben over uw levering dan horen wij dit graag van u. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Mijn eerste pakketje was zoekgeraakt bij het postorder bedrijf. Contact opgenomen en er werd direct een nieuw pakket opgestuurd. De dag erna meteen ontvangen. Super service!

Goedemiddag Michelle, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de service van ons bedrijf, Michelle. Goed dat je contact met ons opgenomen zodat wij een nieuw pakket naar je konden opsturen en wij weer een tevreden klant hebben. Wij wensen je veel plezier met het artikel toe en zien je graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Beste Lisan, Dank je wel voor je mooie review , Lisan. Wat leuk en fijn te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling in onze webshop. Veel plezier met de producten toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group/Leopold Vienna

Fijn dat je het glas apart kan kopen, het is ook wat dikker glas.

Goed product Abel geleverd

Precies wat Ik nodig heb. Vriendelijke antwoord telefonisch contact. Snel geleverd.

Savannahweg 59 3542 AW Utrecht