voortreffelijk afgehandeld

zie hierboven

Geachte heer, mevrouw, Wat een mooie review hebben wij van u mogen ontvangen, hartelijk dank daarvoor. Fijn om te lezen dat u met een 10 aanbeveelt, daar doen we het voor! Klantgerichtheid en een servicegerichte instelling staan bij ons hoog in het vaandel dus van dit soort reviews worden wij heel blij. Wij wensen u veel plezier met het aangeschafte artikel en zien u graag nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V

Keurige en snelle levering

Prima, zeer tevreden!

Beste Rietje, Bedankt voor je positieve review, Rietje, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Een correcte afhandeling

Beste George, Bedankt voor je positieve review, George. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop en ons met een 10 aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Kwaliteit en snel.

Beste Theo, Dank je wel voor je positieve review, Theo Wat ontzettend leuk en fijn om te lezen dat je ons beoordeelt met een 10 en ons ook aanbeveelt. Hartelijk dank daarvoor. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens Zilverstad.nl

Mooie producten die voldoen aan mijn wens.

De bestelde producten zijn zorgvuldig verpakt en op korte termijn geleverd.

Netjes geholpen toen er wat mis ging met de bezorging

Goede producten, duidelijke webshop. Bij de klantenservice was er wat verwarring, maar uiteindelijk goed geholpen en netjes vervangend product gekregen.

Beste Marlies, Bedankt voor je positieve review, Marlies Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons in de webshop. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en ons ook aanbeveelt. Veel plezier met het aangeschafte artikel toegewenst. Graag zien we je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Kapot mes

Topje van het mes is afgebroken. Had het kinderbestek setje als kraam cadeau gekregen. Geen bon of zo. Totaal geen discussie gehad gelijk goed geholpen, dag erna ontving ik al een nieuw mesje van het kinderbestek van mijn dochter.

Goedemiddag Karin, Dank voor je positieve reactie! Wij wensen je veel plezier met het complete kinderbestekje en hopen we je nog eens terug te zien op onze webshop. Gr. Bart Boer Zilverstad.nl

Mooie fotolijstjes

Beste Ingrid, Dank je wel voor de mooie review, Ingrid. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de aangeschafte fotolijstjes en dat je ons met een 10 aanbeveelt bij anderen. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Veel plezier met de fotolijsten toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup BV

De geleverde producten waren kwalitatief Ze waren goed beschermd zodat er tijdens het transport geen schade werd aangericht De leveringstermijn was zoals aangegeven

Beste Annelie, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij onze firma, Annelie. Hartelijke dank voor je positieve review en dat je ons met een 10 aanbeveelt bij anderen. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup BV

Mooie lijstjes, (6x9)

Jammer dat de 2 lijstjes van 6x9 in zo’n GROTE doos werden geleverd. Het zou prima als brievenbus pakje verstuurd kunnen worden! De lijstjes zelf zijn prima!

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie op de thuiswinkel review website. Wij waarderen dit enorm. De reden dat wij de fotolijsten in een doos hebben aangeleverd is omdat in de bestelde fotolijsten zit een glas plaatje, dit blijft breuk gevoelig en kan je beter beschermen in een doos dan in een brievenbus pakket. Ook is het voordeliger om 1 pakket te versturen i.p.v. 2 brievenbus pakketten. Wel nemen wij mee in uw feedback dat de doos te groot was en of dit niet in een kleinere doos aangeleverd kan worden. Wij hopen dat in de fotolijsten een mooie herinnering zit en ze een mooie plaats hebben gekregen. We zien u graag weer terug via onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Een keurig bedrijf

Een fijn bedrijf om mee zaken te doen, prachtige producten, goede prijs/kwalteitverhouding. Ik bestel er al jaren en iedere keer dat ik mijn bestelling ontvang ben ik er weer blij mee. Echt een aanrader!

Geachte mevrouw Steinborg, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review. En wat leuk om te lezen dat u al jaren klant van ons bedrijf bent en tevreden bent over de service en levering. Service en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel, dus wij zijn erg blij met uw positieve review. Graag zien wij u nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Kinderbestekje weer compleet

De lepel van het kinderbestekje van onze zoon zijn we helaas verloren. Het was van de oude collectie, dus helaas nergens meer te vinden. We zijn enorm goed geholpen door Bredemeijer Zilverstad. Ze hebben na veel zoeken de ontbrekende lepel gevonden en kostenloos toegestuurd. Superservice! Dankjulliewel!!

Goede en nette levering volgens afspraak.

Goede en nette levering volgens afspraak.

Beste Anja, Hartelijk dank voor je positieve review. Wat fijn en leuk te lezen dat je ons aanbeveelt en je een goede ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Service en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel, dus wij zijn erg blij met je positieve review. Graag zien wij je nog eens terug bij ons de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup BV

Redelijk

Lijstje komt met verzendkosten koper. Helaas verkeerde besteld. Terugsturen heeft geen zin, omdat de kosten voor terugsturen voor rekening koper is.

Geachte heer/mevrouw Smits, Indien u een e-mail stuurt naar [email protected], dan kunnen wij bekijken of wij het voor u op kunnen lossen. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup B.V.

Prachtig product

Makkelijk te bestellen. In het echt nog mooier dan op de foto's. Snel geleverd en goed verpakt

Beste Joep, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Joep. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group B.V.

Na zoeken op internet kwam ik bij u en heb bijzonder goede ervaring met zilverstad. Ik beveel u graag aan bij mijn contacten.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn en leuk te lezen dat u ons aanbeveelt bij uw contacten en u een goede ervaring met ons bedrijf heeft. Service en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel, dus wij zijn erg blij met uw positieve review. Graag zien wij u nog eens terug bij ons de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijergroup

Keurig!!!

De fotolijstjes kwamen volledig overeen met de afbeeldingen op de website. En niet onbelangrijk: de fotolijsten zijn goed en degelijk verpakt verstuurd naar ons. En het ophangsysteem is ook geen probleem geweest.

Beste Frank, Fijn om te horen dat de fotolijsten die u besteld had bevallen. We zien u graag nog eens terug op onze webshop. Voor verdere vragen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group

....

Geweldige service, dochter weer helemaal blij

Muziekdoosje gekocht voor onze dochter. Een half jaar later heeft ze per ongeluk het bijbehorende draaiende ballerina- poppetje afgebroken waarop wij een erg verdrietige dochter hadden. Contact opgenomen met Leonie, prettig gesprek gehad, waarop Leonie op onderzoek is uitgegaan. Het bleek dat er toevallig nog een complete ballerina ergens in het magazijn lag. Deze is kosteloos toegestuurd. Bedankt voor de moeite en deze topservice! Onze kleine meid geniet weer elke dag van haar muziekdoosje.

Goedemorgen Tinie, Bedankt voor je mooie review, Tinie. Van veel van onze artikelen hebben wij reserve onderdelen, zo ook van deze muziekdoos :-) Heel graag gedaan en fijn dat wij op deze manier de ballerina muziekspeeldoos weer compleet hebben kunnen maken en jullie dochter weer blij is met haar goed werkende speeldoos. Veel plezier ermee toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas

Snel geleverd. Erg mooi zoals omschreven

Duidelijke site. Snel geleverd. Tussendoor op de hoogte gehouden

Het lijstje was snel binnen en mooie kwaliteit

Beste Mariska, Dank je wel voor de mooie review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het aangeschafte fotolijstje en de mooie kwaliteit ervan. Graag zien wij je nog eens terug bij ons in de webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup BV

Snel gevonden wat ik zocht, snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit

Goedemiddag Loes, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de artikelen die je bij ons hebt aangeschaft, Loes. Bedankt voor je mooie positieve review over ons bedrijf. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group

prima service!

snel geleverd

Goedemiddag Melle, Dank je wel voor je positieve review. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling in onze webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Producten via GLS laat ontvangen

Lang op pakket moeten wachten. Oorzaak lag bij de bezorgdienst.

Goedemiddag Dieneke, Wat vervelend dat uw pakket tot op heden nog niet geleverd is. Zojuist hebben wij ook al even contact met u opgenomen betreffende uw bestelling en de nog niet afgeleverde artikelen. Wij hebben uw order gelijk maandag laten versturen via de GLS, de artikelen waren vrijdag door u besteld. Helaas heeft GLS de zending niet bij u thuis afgeleverd maar bij een GLS parcelshop in uw woonplaats. Indien u niet in de gelegenheid bent om het daar op te halen, zullen wij u vandaag een nieuw pakket opsturen. Voor meer informatie kunt u mij vanzelfsprekend emailen: [email protected] Ik vertrouw erop uw klacht hier naar tevredenheid te hebben opgelost. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup