prima service!

snel geleverd

Goedemiddag Melle, Dank je wel voor je positieve review. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling in onze webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup B.V.

Producten via GLS laat ontvangen

Lang op pakket moeten wachten. Oorzaak lag bij de bezorgdienst.

Goedemiddag Dieneke, Wat vervelend dat uw pakket tot op heden nog niet geleverd is. Zojuist hebben wij ook al even contact met u opgenomen betreffende uw bestelling en de nog niet afgeleverde artikelen. Wij hebben uw order gelijk maandag laten versturen via de GLS, de artikelen waren vrijdag door u besteld. Helaas heeft GLS de zending niet bij u thuis afgeleverd maar bij een GLS parcelshop in uw woonplaats. Indien u niet in de gelegenheid bent om het daar op te halen, zullen wij u vandaag een nieuw pakket opsturen. Voor meer informatie kunt u mij vanzelfsprekend emailen: [email protected] Ik vertrouw erop uw klacht hier naar tevredenheid te hebben opgelost. Hartelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijergroup

Top, zoals het hoort.

gewoon, makkelijk eenvoudig en vooral probleemloos.

Beste Simone, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Simone. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group.

Mooi en snelle levering

Mooi en snelle levering

Beste Louise, Bedankt voor je positieve review, Louise. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group.

mooie verzilverde fotolijsten, goed verpakt en snelle verzending

Ik vond het makkelijk om de juiste fotolijsten op de website en ook bestellen ging soepel. De gekozen fotolijsten zijn mooi afgewerkt en fijn dat ze behandeld zijn, zodat je ze niet hoeft te poetsen. Ze waren goed verpakt, dus kwamen onbeschadigd aan. Snelle levering.

Beste Carry, Bedankt voor je positieve review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten die je bij ons hebt aangeschaft, Carry.! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Leonie namens de Bredemeijer Group.

dik in orde!

correcte service

Bedankt voor je positieve review en dat je ons aanbeveelt, Melle Wat fijn en goed om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group/Zilverstad

Mooi bestek en snel bezorgd

Wat ik erg jammer vind is dat zo'n klein doosje in zo'n grote doos wordt verzonden..

Beste Marga, Bedankt voor je positieve review, Marga. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering en het bestek wat je via de webshop hebt aangeschaft. En ook goed dat je je ervaring betreffende de verzendverpakking aan ons kenbaar maakt. Wij hebben jouw feedback inmiddels ook doorgegeven aan ons verzend magazijn en bekijken of we de bestekken in een kleinere verzenddoos kunnen gaan versturen. Hartelijke groet, Leonie van Waas, namens Zilverstad.

Bedankt voor je positieve review, Angelique. Wat fijn en goed om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas Bredemeijer Group/Zilverstad

Kras op fotolijstje

Het zijn hele mooie lijstjes maar helaas zit er op 1 lijstje een kras.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat er op 1 fotolijst een kras zit. Graag zouden wij met u in contact willen komen om te bekijken hoe we dit voor u het beste op kunnen lossen. Graag zien wij een afbeelding van de fotolijst met kras tegemoet naar [email protected]. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Wessel Hessing Bredemeijer Group b.v.

Snel en goed product

Prima product. Voldeed aan wat ik had besteld en de volgende dag al in huis.

Beste Arnold, Bedankt voor je positieve review, Arnold. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering en onze producten. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group

Prima levering

Beste Anja, Bedankt voor je positieve review, Anja. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering en onze producten. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas namens de Bredemeijer Group

Prima fotolijstjes, snel geleverd

Prima fotolijstjes, snel geleverd

Bedankt voor je positieve review, Hans. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de fotolijsten die je bij ons aangeschaft hebt en de snelle levering hiervan. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Veel plezier met de fotolijsten toegewenst. Hartelijke groet, Leonie van Waas, namens de Bredemeijer Group

Geweldige lijsten en heel snel geleverd

Super service en hele mooie zilveren lijsten

Beste Albert, Bedankt voor je positieve review, Albert, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Albert. Veel plezier met de fotolijsten toegewenst. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Hartelijke groet, Leonie van Waas, namens de Bredemeijer Group

Erg tevreden

Prima bedrijf.

Bedankt voor je positieve review Monireh. Wat fijn te lezen dat je tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in onze webshop en heel veel plezier met de fotolijsten toegewenst. Met vriendelijke groet, Leonie van Waas van de Bredemeijergroup B.V.

snelle levering en goed verpakt

Zilverkleur fotolijstjes besteld, die je ook in de breedte neer kunt zetten. Top!!

Mooi product met snelle levering en goede service

Netjes en veilig geleverd, mooi kwalitatief lijstje.

Netjes en veilig geleverd. Een mooi en kwalitatief lijstje.

Mooie fotolijsten in een grote diversiteit aan maten

Mooie fotolijsten in een grote diversiteit aan maten

Super mooie lijstjes

Ik was op zoek naar een soort gelijke fotolijsten die ik 25 jaar geleden gekocht had. Deze op internet gevonden en het bleken precies dezelfde te zijn. Zo blij mee. De bestelling en levering liepen vlot. Degelijke en tijdloze mooie lijstjes die je kunt ophangen of neerzetten.