Super rap ontvangen

Beste In 1 dag ontvangen goeie service top

Snel, en precies geleverd wat ik besteld had

Mooie producten tegen een zeeer goede prijs.

Hey Margo, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Het doet ons goed als bedrijf zijnde om te lezen dat je tevreden bent over onze producten:). Verder wens ik je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar nog in de toekomst. Groetjes Krijn

Product, levering echt perfect, geen aanmerkingen hier op. Vind alleen de portokosten aan de hoge kant.

Hi Mieke, Goed om te horen dat je tevreden bent over zowel onze producten als onze service :)! Verder bedankt voor het delen van jouw ervaring en nog een hele fijne dag toegewenst! Groetjes Krijn

Toplevering

Toelevering mooi verpakt jammer dat er geen gebruiksbeschijving bij zit

Hey Cas, Dankjewel voor je revieuw! Goed om te zien dat mijn collega je betselling goed heeft ingepakt veel schoonmaak plezier met de zeef! Groetjes Dewi

Next time open news order

Very nice produkt is good

Hii Marcin, Thank You for your 10! Nice to see that you are satisfied. Have fun with it. Greetings Dewi

Prima.

Goedemiddag Will, Dankjewel voor je beoordeling! Hier zijn we blij mee. Goed dat je tevreden bent. Groetjes Dewi

Zwembad kopen is geweldig Met op sturen en aanleveren Had alleen de pech dat de post het 3 dagen later pas kon brengen maar verder goede site om te bestelen

Hey Conny, Bedankt voor je goede beoordeling! Dit vinden we leuk om te zien. Wat vervelend dat de post niet mee zat maar fijn om te zien dat je tevreden bent. Veel plezier er mee. Groetjes Dewi

Prima producten, snel geleverd

Prima Producten, Concurrerende prijzen. Snel geleverd. Helaas zijn de verzendkosten 2 euro meer als bij de concurrent, vandaar een 8 en geen 9.

Hallo Frank, Dankjewel voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je zwembad snel bij je was. Veel plezier er mee deze warme dagen :) Groetjes Dewi

Snel en goede service

Besteld om 14 u een ik mocht het opha om 17.30 uur. Mochten wachten leggen wat te drinken. Leuk team mensen

Hey marieke, Dankjewel voor je revieuw! Wat fijn om te zien dat mijn collegas je goed geholpen hebben bij het ophalen van je bestelling. Veel zwem plezier. Groetjes Dewi

Goedemiddag Eduard, Bedankt voor je beoordeling! Hier zijn wij enorm blij mee. Fijn dat je tevreden bent. Groetjes Demi :)

Voordat alle zwembaden weg zijn, heb ik alvast mijn zwembad ingekocht! :) Nu nog wachten op goed weer... Snelle levering, heel fijn. Ook goed op de hoogte gehouden hiervan. Ik heb nog geen feedback over het zwembad, is me nog te koud om deze al op te zetten, maar zal vast ook goed zijn!

Hey Helmi, Inderdaad slim dat je er op tijd bij bent geweest! Bedankt voor de goede beoordeling en veel plezier van het zwembad! :) Groetjes Demi

Super goede website

De opblaasartikelen kwamen snel binnen en zien er super leuk uit!

Goedemiddag Lyla, Superleuk om te horen dat je zo tevreden bent over de levertijd en de producten! Bedankt voor de beoordeling. Groetjes Demi

Snel en correct geleverd

Hi Miranda, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat je bestelling goed is geleverd. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog een keer van dienst zijn :) Groetjes Zoë

Duidelijke website, voldoende info mbt bestelling en levering.

Hi Trees, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je onze website duidelijk vindt :) Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens van zwem-essentials voorzien. Groetjes Zoë

Heerlijk zwembad!

Jammer dat er een wat onduidelijke beschrijving bij zit, zeker wat betreft de filterpomp. En bij de aanschaf van de schoonmaakset ontbraken de chloortabletten. Misschien handig om er bij zetten dat deze er niet bij ingrepen zitten. Nu moesten we die nog los bij bestellende achteraf.

Hi Ingrid, Bedankt voor de review! We gaan dit neerleggen bij bestway zodat de gebruiksaanwijzing in het gevolg duidelijker kan worden. Mocht je nog vragen hebben over de werking van producten kun je altijd contact met ons opnemen. Chloortabletten zitten inderdaad niet inbegrepen, deze staan ook niet vermeld bij het artikel. Wellicht heb je hier perongelijk overheen gelezen. Hopelijk heb je verder wel plezier van de artikelen! Groetjes Zoë

helemaal super.

prijs kwaliteit super snelle levering.

Hoi Joost, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze prijs- kwaliteit verhouding! Groetjes Zoë

geweldige service

geweldige super snelle levering, netjes verpakt

Hoi Robert, Dankjewel voor de 10! Fijn dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren :) Groetjes Zoë

De goedkoopste die ik kon vinden, met ook nog eens een super service!

Na wat rondstruinen op Google kwam ik Zwembad Kopen tegen waar ze het artikel wat ik zocht als veruit de goedkoopste aanboden. Omdat ik er nog wat vragen over had heb ik ze een mail gestuurd en binnen 10min een reactie en hele perfecte opvolging hiervan. Ik schrijf niet vaak reviews maar een dergelijke behandeling/service verdient er een!

Hey Frank Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat mijn collega's je goed hebben kunnen helpen :) Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens van zwembad producten voorzien. Groetjes Zoë

Super snel

Aankopen goed van kwaliteit en snelle levering.

Hi Ineke, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je zwembad essentials van goede kwaliteit zijn :) Groetjes Zoë

Sneller levering en goede service

Ik had een zwembadhoes besteld. Deze werd de volgende dag geleverd. Helaas was per ongeluk een te grote hoes verstuurd. Kan gebeuren natuurlijk. Mijn mailtje werd snel beantwoord en ik kon de verkeerde maat makkelijk retourneren en ik kreeg de goede maat snel toegestuurd. Goede service.

Hi Frans, Dankjewel voor de review! Vervelend dat je eerst de verkeerde hoes had ontvangen maar fijn dat je er zo sportief mee om gaat :) Goed om te horen dat mijn collega's je snel hebben kunnen helpen zodat je alsnog tijdig de juiste zwembadhoes binnen had! Groetjes Zoë

Hoi Arno, Dankjewel voor de review! Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens aan zwembad benodigdheden helpen! Groetjes Zoë

Snelle service, mooi groot fijn zwembad

Prima.

Hi L, Bedankt voor de 10! Hopelijk ga je deze zomer nog veel plezier hebben van het zwembad :) Groetjes Zoë

Goede producten en super snelle levering

Goede prijs en binnen 1 werkdag geleverd!!

Hi Joep, Bedankt voor de review. Goed om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren! Groetjes Zoë

Super snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis klopt hier helemaal! Beter gaat het niet.

Snel geleverd en top ding

Hoi Robin, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat je tevreden bent over je zwembad :) Hopelijk heb je er van kunnen genieten tijdens de warme dagen. Groetjes Zoë