Super service en snelle levering!

Ik had een mail gestuurd met een vraag over de levertijd, binnen 30 minuten al een reactie. Daarna direct besteld en de volgende dag al in huis! Super tevreden.

Hey Evi, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat mijn collega's je snel te woord hebben kunnen staan en dat je levering netjes de volgende dag in huis was. Groetjes Zoë

toppie

Ik had mijn zwembad de volgende dag in huis en de kwaliteit is top. Daar gaan wij deze zomer veel plezier van hebben!!

Hoi Isa, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en de kwaliteit van onze producten. Hopelijk heb je al veel plezier gehad van je zwembad! Groetjes Zoë

Leuk assortiment, snel geleverd!

Deze site heeft net een wat leuker assortiment dan de andere online shops. Levering zoals belofte op de site. Verder geen bijzonderheden, gewoon goed!

Hi Bastiaan, Dankjewel voor de review! Leuk om te horen dat je ons assortiment leuk vindt :) Groetjes Zoë

Zwembad was snel in huis, nu even wachten op goed weer zodat ik hem kan gebruiken. ❤️

Hey Ellemynn, Bedankt voor jouw revieuw! Wat fijn dat je zwembad snel in huis was hopelijk werkt het weer snel mee ;) Groetjes, Dewi

Boogershof 6-8 5298 MN Liempde