Zeer veelzijdige BBQ met zeer goed te controleren temperatuur.

De DTB Grill 3 weken geleden aangeschaft voor professionele doeleinden en sindsdien enorm genoten van de sappigheid en heerlijke bbq smaak die het vlees kreeg. Door het handige takel systeem van de mand waar de kolen in komen kan ik de temperatuur perfect regelen waardoor al het vlees en groenten een mooie goudbruine kleur kreeg met die ongelooflijke heerlijke bbq smaak. Geen verbrand vlees meer doordat je makkelijk indirect kunt grillen maar tevens een steak heerlijk kunt bereiden recht boven de gloeiende kolen. Deze DTB Grill is aan te bevelen voor zowel privé- als professioneel gebruik!!

Fijne samenwerking

Prettige ervaring gehad met Dave, weet waar hij het over heeft en veel verstand van zaken. Accuraat en snel reageren, zeer fijn ervaren!

Top BBQ

DTB Grill nu ruim 2 weken in bezit: in één woord TOP aankoop! - Demonstratie van Dave was erg duidelijk en overtuigend - DTB Grill is makkelijk in elkaar te zetten en snel gebruiksklaar - Sterke, stevige BBQ waaraan je aan alles merkt dat er over is nagedacht - Door het in hoogte kunnen verstellen van het vuur een uitstekende controle over de temperatuur in de BBQ.

TOP BBQ

Deze DTB grill is duidelijk ontworpen door mensen met bbq kennis en passie. Ikzelf ben er na 3 sessies volledig van overtuigd dat dit een top grill is waar ik nog veel plezier zal aan beleven. Reeds bbq gedaan voor 16 pers zonder problemen/stress De controle over het vuur is gewoon SUPER! Ik kan iedereen dit product aanraden.

Goedemorgen Miguel, Hartelijk dank voor uw mooie review wij zijn daar erg blij mee . Ook vinden wij het super fijn dat u tevreden bent met de DTB Grill. Dit is de beste reclame die we kunnen krijgen. Groet Ton DTB Grill

Goeie levering en top-product!Zaakvoerders zeer begaan met de klant!Heel tevreden!Een belgische klant.

Hartelijk dank Mario voor deze leuke reactie. Fijn om te horen dat de BBQ zo goed bevalt.

Pragmatisches edles unzerstörbares funktionales Design

Der DTB-Grill ist ein leistungsstarkes und vielseitiges Grillgerät, das alles bietet, was man sich von einem Grill wünschen kann. Das interne Liftsystem und die präzise Temperaturkontrolle ermöglichen es, das Grillgut genau nach meinen Wünschen zuzubereiten. Der Kohlekorb ist geteilt, so dass man nur die Hälfte des Korbs verwenden kann, wenn man nur eine kleine Menge an Grillgut zubereiten möchte, oder man kann den ganzen Korb für eine größere Grillparty nutzen. Der Grill ist aus robustem 3 mm dickem Stahl gefertigt und ist auch für den professionellen Einsatz geeignet. Er lässt sich leicht reinigen und durch die 2 Räder auch einfach bewegen. Lediglich die Arretierung des Drehrades könnte etwas stärker ausgelegt sein, aber das ist Jammern auf hohem Niveau. Insgesamt ein tolles Grillgerät welches ich sehr empfehlen kann.

Herzlichen Dank für diese schöne Bewertung. Wir hoffen auf viele schöne grill Tage. Team DTB Grill

Top grill en snel geleverd

Uitstekende bbq/gril . Goede kwaliteit en heel gebruiksvriendelijk

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling . veel grill plezier.

Wat een beest!

Beste aankoop dit jaar! Wat een geweldige BBQ: door het draaimechanisme kan je echt op iedere gewenste temperatuur grillen, roken en langzaam garen. Dikke aanrader!

Zeer tevreden met mijn nieuwe barbecue

Ik heb de barbecue pas één keer gebruikt, maar het was meteen een daverend succes. Het is heel gemakkelijk om de temperatuur te reguleren, waardoor ik zonder veel moeite mijn biefstukjes en hamburgers goed heet dicht kon schroeien, mijn groente mooi geleidelijk kon grillen en een porchetta schijf lekker langzaam uit kon bakken. Precies zoals beloofd. Zeer tevreden.

Fantastische barbecue voor ons gezin

Afgelopen week de DTB Grill geleverd gekregen na het bijwonen van een workshop. Het gebruik is echt net zo eenvoudig als wat ik gezien had. Het verstellen van de kolenmand is heel makkelijk. Wij bevelen deze barbecue zeker aan.

Bedankt voor de leuke beoordeling.

Dit is een BBQ waar ik mee kan vinden

Niks moet dan regel van de temperatuur en de hoogte van de vuurkorf . Een top BBQ . En de contact met de Dave en Tom is ook prima .

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Mijn ervaring met Dtbgrill, is vanaf het begin fantastisch verlopen, na wat wikken en wegen uiteindelijk voor de Dtbgrill gekozen omdat je de hitte van de grill makkelijk met de in hoogte verstelbare vuurkorf kunt regelen! Het contact met Dave en Ton was ook super!! Na wat mailtjes besteld, en binnen 7dgn de grill in Portugal ontvangen!! Top! Dan de grill, lekker zwaar, van kwaliteit materiaal gemaakt, en zeer makkelijk te gebruiken! Als chef heb ik al veel grills/joder/ open pit koken gedaan , maar ben nu al verkocht aan de Dtbgrill! Dave en Ton zijn zelfs nog bij mij langs gekomen in de Algarve. Om me het een en ander uit te leggen!!! Nou dat noem ik nou service! Jongens fantastisch product!

Top Dat de BBQ bevalt in uw restaurant

Super apparaat!

Deze grill is heel erg veelzijdig! Low & Slow, grillen, alles is mogelijk.

Ronduit fantastisch

De DTB Grill is bijzonder makkelijk te gebruiken, heeft heel veel opties om zowel direct als indirect te grillen, mogelijkheden te roken en een verstelbare kolenmand. Nooit meer verbrand vlees dus. Heb hem nu een poosje en ben er erg blij mee. Niet alleen is hij goed te gebruiken ook al ben je geen ervaren bbq-er, hij ziet er ook nog eens fantastisch uit. Werd snel en in goede verpakking thuisbezorgd. Aanrader!

Top BBQ in het hoge segment.

Zat te twijfelen tussen meerdere barbecues. Helemaal tevreden over de services van DTB Grill . Hartelijk dank Dave voor de snelle levering. BBQ is uiterst gemakkelijk in gebruik en goed in hoogte te verstellen . Stukje vakwerk .