Schöner Urlaub und die Kommunikation war gut

Wir haben einen schönen Urlaub gehabt. Die Übergabe und Kommunikation waren unkompliziert. Das Boot war gut in Schuss, wenn auch hier und da Mängel vorhanden waren (nicht ganz sauber, ein paar Defekte in der Inneneinrichtung, beschädigte Persenning). Aber alles in allem waren die zwei Wochen auf dem Boot schön und wir waren zufrieden. Einzig die kurzfristige Platzänderung von Warns nach Lemmer war für uns umständlich und ärgerlich. Die nachfolgende Kommunikation war aber freundlich und unsere zusätzlichen Fahrtkosten wurden ohne Probleme erstattet.

Danke für Ihre Reaktion und Ihr Verständnis

Bisher gute Erfahrung mit Own-ship bei der Yachtcharter.

Siehe oben.

Vielen Dank

Sehr gute Kundenbetreuung!

Gute Informationen, immer zeitgerecht via E-Mail.

Dankeschön

Alles vlot geregeld, duidelijk mailverkeer, goede afspraken

Graag had ik de borgsom laten verzekeren. Dit is niet gelukt. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag en kon niet doorklikken op het aanbod dat werd gedaan.

Bedankt voor je reactie. Wat de waarborgverzekering betreft, heb je gelijk. De email is via Unigarant bij ons binnen gekomen en hebben we helaas over het hoofd gezien. Onze excuses hiervoor.

Boot Valreep was nogal vies. Geannuleerd

Bij aankomst hebben we de boot geinspecteerd, buitenkant was ok, binnenkant niet: matrassen en kussens waren niet vlekvrij, hing een erg rare lucht, keukentje was erg oud, beschadigd en een rommeltje. Waarschijnlijk een prima boot om te zeilen, maar voor ons zeer onvoldoende om in te verblijven. Met veel moeite geannuleerd, waarbij we er 200 euro bij inschoten. Geen fijne ervaring met ownship

Gelukkig hebben we elkaar nog gesproken en hebben we het naar ieders tevredenheid op kunnen lossen. Maar we gaan hier zeker mee aan de slag.

Redelijk

Eerst wordt gezegd dat borg van 700K contant moet worden betaald en dat later helemaal niet zo te zijn. Is dus niet duidelijk en tegenstrijdig. Heel veel stukken aanleveren en ook huurcontract tekenen. Veel gedoe.

Bedankt voor je reactie. Excuses voor de verwarring betreft de borg, maar de boeking kwam 3 dagen voor afvaart. Al de jachten zijn verzekerd voor verhuur, maar de verzekering heeft in geval van schade wel een aantal documenten nodig, dus moeten deze wel in orde zijn voordat een eigenaar de verhuur door kan laten gaan.

Geweldige service agv niet nakomen afspraken/verwachtingen

Gedurende de huurperiode bleek dat het schip niet aan de afspraken voldeed. Navigatieverlichting was defect. Bilge was defect, waardoor de acculader kortsluiting veroorzaakte. Verhuurder heeft alle schade snel laten herstellen en huurder zeer billijk gecompenseerd. Als huurder zijn wij daarom bijzonder tevreden. Juist de wijze waarop de schade is hersteld, verdient alle lof. Geen discussie, maar direct handelen. Ook de samenwerking en communicatie verliep erg plezierig. Er gaat altijd wel iets defect, ook bij eigen bezit. Het gaat dan om de garantie. Gaat deze verder dan de voordeur? Wij huren al vele jaren zeilschepen en zijn voor ‘t eerst bij Own Ship. Wij komen zeker terug vanwege de verleende service van de eigenaar die haar schepen bij Own Ship in de verhuur heeft!

Bedankt voor deze positieve reactie en heel fijn dat jullie het zo goed oppakken.

Leider ungenügend !

Defekt am Boot wurde nicht behoben . Wir mussten die Reparatur selber durchführen um weiter fahren zu können , Werkzeug am Boot nicht vorhanden , mussten wir selber erst selbst kaufen . Auch hier wurde uns Erstattung versprochen aber nicht eingehalten !

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ich buche sehr gerne über Own Ship!

Sehr gute Webseite, sehr gute Boote, sehr einfache und schnelle Abwicklung, sehr netter Kontakt

Wat een heerlijk schip en vertrouwde eigenaar

Wij voeren met Kobbe ipv Pjotter.

We hebben een heerlijke zeilweek gehad met een prachtige Bavaria 35. De boot was prima verzorgd en zeer comfortabel. De service bij het afhalen en inleveren was prima. Heel veel dank!

Vermieter war sehr freundlich und angenehm unkompliziert!

Alles ganz prima gelaufen!

Wie immer problemlos abgewickelt

Ich chartere das dritte Mal bei Own-Ship und wie immer hat alles perfekt funktioniert.

Goede service en leuke bood om te zeilen

We hebben een hele leuke week gehad met de boot ‘t Tolhuijs. De boot zeilde goed en was goed manoeuvreerbaar in de havens. Ook was er een grote binnenruimte en een prima gas stel. Echter, de boot was wel een beetje oud met een aantal mankementen (e.g., buitentafel viel uit elkaar en gootsteen lekte). Ook was de slaapcabine erg claustrofobisch. Maar voor de rest een prima ervaring.

Dank je voor je reactie, hier gaan we zeker iets mee doen.

Soms wat chaotisch maar alles komt goed

Onze eerste keer wat betreft een boot huren via ownship. Het verliep prima en is allemaal duidelijk. Er is alleen een moment verwarring ontstaan war vooral bij de vsrhuurder lag volgens mij. Dit maakte het voor ownship ook niet makkelijker. Maar was wel chaotisch voor ons

Bedankt voor je reactie, excuses voor dat het wat chaotisch was.

Keurige boot en een keurig op orde administratie.

We zijn netjes ontvangen en hebben een goede uitleg gehad. De boot beviel prima. We hadden wat aandachtspunten betreffende het onderhoud. Die doorgegeven en deze werden serieus genomen.

Bedankt voor je reactie.

Angenehmer Umgang mit voller Flexibilität

Das Chartern bei Kees war wie immer angenehm. Auch eine frühere Abreise war kein Problem. Gerne immer wieder! Aber das nächste Mal bitte mit besserem Wetter.

Danke für Ihre Antwort, leider können wir nichts gegen das Wetter tun.

Alles hat gut funktioniert

Gute Abwicklung, gute Kommunikation

Vielen Dank

Es hat alles einwandfrei funktioniert

Es hat alles wunderbar und völlig unkompliziert funktioniert. Sehr netter Kontakt vor Ort der alle unsere Fragen beantworten konnte (sogar in deutsch). Kontakt war auch noch abends telefonisch erreichbar und hat sich um uns gekümmert. Die Kaution wurde umgehend nach der Reise wieder überwiesen. Absolut empfehlenswert.

Ich danke Ihnen für diese nette Antwort. Wir tun immer unser Bestes.

Guter Segeltörn auf einem alten Boot

Dir generelle Abwicklung des Charterns lief gut, es waren immer alle Informationen vorhanden und alle Fragen wurden beantwortet.

Dankeschön

Insgesamt gute Abwicklung der Buchung, rechtzeitige ausführliche Informationen

Angaben zum vercharterten Boot sind nicht richtig, es wird Ausrüstung versprochen, die es nicht gibt: Autopilot, Main-Drop-System, elektrische Bilgenpumpe nicht vorhanden oder defekt. Endreinigung wird vorher bezahlt, findet aber offensichtlich nicht statt, Boot war bei Übernahme in der Kajüte und Küche nicht sauber.

Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir werden dies auf jeden Fall mit dem Eigentümer besprechen.

Günstiges Boot ideal für Familien

Die typischen Macken beim Charter Boot sind mit dabei... Sonst ein einfaches Boot, welches schon ein paar Jahre und Crews gesehen hat... Bei starkem Regen sind leider die Fenster nicht mehr so richtig dicht... Dafür gab es neue Batterien und einen kalten Kühlschrank...

Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir werden es dem Eigentümer mitteilen.

Everything worked very well, very convenient. I can fully recommend using the Own Ship service.

Super happy with the whole experience.

Thank you very much

Alles hat wieder prima funktioniert

Ich habe schon öfters bei Own Ship ein Boot gechartert. Immer hat alles sehr gut funktioniert. Habe noch nie Probleme gehabt.

Duidelijke informatie en communicatie

Alles rond het boeken ging goed.

Hartelijk dank

Van Heeswijkstraat 4 5262 XG Vught

Over Own Ship

Own Ship bemiddelt vanaf 1993 bij de verhuur van particuliere zeilboten en motorboten in Nederland en bij de verhuur van boten van charterbedrijven in Nederland en in het buitenland. Wil je een zeilboot of motorboot huren? Dan kun je bij ons terecht. Wij hanteren een persoonlijke service zodat jij de perfecte zeilboot of motorboot huren kunt voor jouw zeilvakantie of vaarweekend!