zeer snelle levering.

echter de bestelbevestiging kwam in mijn spam-map terecht en kon ik niet vinden.

snel, geleverd, goed verpakt, goede prijs.

snel, geleverd, goed verpakt, goede prijs

Super.

Bestelling geplaatst en enkele dagen erna het pakket ontvangen.

Zeer tevreden met het geleverde producten!

Op tijd geleverd, product zeer goed en goed verpakt, top!!

Goede webshop omgeving, snelle levering

De webshop omgeving heeft filters en geeft productvariaties aan (voor het onderdeel dat ik nodig had). Bestelling en levering ging snel.

Pakketje is spoorloos door ups

Pakket is geleverd bij ophaalpunt en daar blijkt het dan toch niet te liggen. Ups heeft bevestigt dat het afgeleverd was bij ophaalpunt. Wat nu te doen?

Beste Jesse, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Superhandig.nl! We zijn opgelucht te horen dat u uw pakket inmiddels heeft ontvangen. Zoals u zelf aangaf in uw latere e-mail, blijkt achteraf dat uw pakket bij uw eerste bezoek al aanwezig was, maar doordat het aan de achterzijde van de winkel was afgeleverd, was het nog niet door de winkel gescand. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Alles was ok.

Mijn bestelling was in orde en mooie op tijd geleverd.

Niet waterdicht

Bij hevige regen word je echt kletsnat door de pakken heen. Jammer genoeg gelijk 3 stuks gekocht voor het personeel, en alle 3 gebruikt dus retour is niet meer mogelijk.

Te laat en op afhaalpunt.

Als ik chat met één van uw medewerkers over levertermijn, dan heb ik graag dat hij de juiste informatie geeft. Dinsdag of woensdag leveren op mijn thuisadres, betekent niet dat ik het pas donderdag kan gaan halen op een afhaalpunt.

Beste Gert, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Superhandig.nl! Jammer om te horen, aangezien uw bestelling netjes volgens planning is verzonden. Op basis van uw Track & Tracé gegevens blijkt, dat er niemand aanwezig was op moment van levering. Uw bestelling is daarom afgeleverd bij een UPS Access Point (afhaalpunt). Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Ik wacht nog altijd op mijn levering ! Nog niets ontvangen .

Als ik mijn levering heb ontvangen dan pas kan ik een beoordeling geven . Gelieve dit na te willen kijken !

Beste meneer Vlaeminck, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Superhandig.nl! Jammer om te horen, aangezien uw bestelling netjes volgens planning is verzonden. Op basis van uw Track & Tracé gegevens blijkt, dat er niemand aanwezig was op moment van levering. Uw bestelling is daarom afgeleverd bij onderstaand UPS Access Point (afhaalpunt): 't Baguettje Emiel Hertecantlaan 24 9290 Berlare Voor vragen of meer informatie, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Slecht verpakt snel geleverd

Inox nietjes zijn al duur en het doosje waar ze in verpakt zijn was niet eens dicht geplakt met tape dat ze eruit gekomen zijn in het postpakket die ook nog eens veel te groot was voor het doosje nietjes en zijn voor meer als de helft volledig uiteen gevallen en onbruikbaar geworden. Ben zeer teleurgesteld in deze verkoper voor niet de voorzorg te nemen bij deze dure nietjes.

Beste Yf, Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent over de staat waarin uw bestelling is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Normaal gesproken besteden we veel zorg aan het inpakken en verzenden van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen. Graag zouden we meer details ontvangen over deze specifieke situatie, met name een foto van het ontvangen pakket, zodat we dit intern verder kunnen onderzoeken. U ontvangt hierover een e-mail. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw feedback! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Mooi product en snel geleverd

Klote

Nog steeds mijn bestelling niet gehad

Beste meneer Toeter, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Superhandig.nl! Jammer om te horen, aangezien uw bestelling netjes volgens planning is verzonden. Op basis van uw Track & Tracé gegevens blijkt, dat er niemand aanwezig was op moment van levering. Uw bestelling is daarom afgeleverd bij onderstaand UPS Access Point (afhaalpunt): Smart Kiosk Poststraat 15 8232 VN Lelystad Voor vragen of meer informatie, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

onbekend met de site, maar de enige die mijn product aanbood. Beetje bevreesd, maar goede levering en snel

Goed, snelle levering

Opmerking verpakking; veel te groot, besteld product had in een envelop verstuurd kunnen worden, zat nu in een grote doos.

Snelle levering en communicatie

Makkelijke site met veel producten

Product nog steeds niet ontvanegn

Ik heb een gereedschap set besteld die ik afgelopen week nodig had. Helaas heb ik het product direct betaald maar nog steeds niet mogen ontvangen. Niet echt een geweldige eerste ervaring.

Beste Joris, Dank u voor het delen van uw ervaring. Volgens de Track & Trace-gegevens is uw bestelling afgelopen maandag netjes afgeleverd. Het lijkt erop dat deze door een medewerker in ontvangst is genomen. Graag willen wij u vragen om dit intern te controleren bij uw collega's. Indien dit niet het geval is, zullen wij samen met UPS een onderzoek starten om de situatie te verhelderen. Wij zien uw reactie graag tegemoet op de e-mail die u afgelopen woensdag van ons heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Alles prima en correct

Levering en tijd ok

Komen afspraken na

Na de bestelling geplaatst te hebben, werd de pakket 2 keer niet goed bezorgd, na enkele emails en telefoontjes zijn we erachter gekomen wat de probleem was. En hebben ze kosteloos, nog een keer de product verstuurd en ditmaal wel met succes. Ben er blij mee !

Mooi materiaal

Geleverd in goede staat en correct

besteld en snel geleverd

Top, op rekening en snel geleverd uit vrrd!

Supersnel

Beste, Superhandig is supersnel. In mijn geval had ik informatie nodig via telefoon, en dat verliep zeer goed, ik kreeg duidelijke informatie, waardoor ik mijn bestelling heb doorgegeven. Mvg, Avci

Slechte levering

Iemand de hele dag thuis laten blijven voor de levering exhter word er tegen ups gezegt door de ring waar bewijs van is dat diegene eraan komt. Hij wacht 5 sec en loopt gewoon weg. Vandaag door dit honden weer op de fiets naar de mall of netherlands geweest, omdat je daar niet heen kan met de auto. Verwacht ik eerlijk gezegt een compensatie. Mvg Den Gardens

Beste Dennis, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hebt ondervonden met de levering van uw bestelling via UPS. We streven ernaar om al onze klanten tevreden te houden en doen ons best om problemen met leveringen tot een minimum te beperken. Het is echter spijtig te horen dat u problemen hebt ondervonden met UPS. We erkennen dat er af en toe situaties ontstaan waarbij leveringen niet vlekkeloos verlopen, en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We willen u verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en dat we dit met UPS zullen bespreken om verbeteringen aan te moedigen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Derpsestraat 37

5751 KB Deurne