Filters

10

Alles volgens planning

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed gereedschap voor een leuke prijs

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles op correcte wijze verlopen

Goede ervaring alleen bij bestelling geen melding over datum/dag van levering

  • Aanbevelen? Ja
2

25jan. Bested, nog altijd niet ontvangen

De eerste keer dat ik bij jullie bestel, dus zener geen goede ervaring

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Georges, Dank u voor het delen van uw ervaring. Op basis van uw Track & Trace-gegevens blijkt dat er niemand aanwezig was op het moment van levering. Daarom is uw bestelling afgeleverd bij een UPS-afhaalpunt bij u in de buurt. Via de mail hebben wij u zojuist voorzien van alle aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

5

De winkelervaring is prima. De bezorgervaring (UPS) is slecht

De bezorging UPS meldt, volkomen onterecht: niet af kunnen geven en dus naar het afhaalpunt gebracht. De winkel verontschuldigt zich hiervoor, maar het is een terugkerende, ergelijke vorm van ‘gemakzucht’ van UPS. Ik beveel de winkel wel aan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hebt ondervonden met de levering van uw bestelling via UPS. We streven ernaar om al onze klanten tevreden te houden en doen ons best om problemen met leveringen tot een minimum te beperken. Het is echter spijtig te horen dat u herhaaldelijk problemen hebt ondervonden met UPS. We erkennen dat er af en toe situaties ontstaan waarbij leveringen niet vlekkeloos verlopen, en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Helaas betekent een overstap naar een andere vervoerder niet automatisch dat vergelijkbare situaties volledig vermeden zullen worden. We willen u verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en dat we dit met UPS zullen bespreken om verbeteringen aan te moedigen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

10

Superhandig!

Kukko lagertrekkers bevallen erg goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Product was niet op voorraad. Na telefonisch contact is er via een andere leverancier als nog heel snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

duidelijke website

3 boortjes geleverd in een grote verpakking, had ook een brievenbuspakket kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Niks op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, bijna ongeloofwaardig goedkoop Kukko gereedschap

Had snel trekkerset nodig, betaalde hier minder dan de helft dan bij onze vaste leverancier, voor een identieke set. En nog sneller geleverd ook

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en netjes geleverd

Als ik nog iets nodig zou hebben wordt het bij superhandig besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

vlotte afhandeling

goede prijs / kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Snelle levering, goed ontvangen. Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Uitstekend geholpen bij klein probleempje !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en prima levering.

Keurige en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

niets binnen!!

ik heb nog niets binnen en dan wordt mij om de ervaring gevraagd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer van de Weijer, We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat u nog steeds op uw pakket wachtte toen u werd gevraagd naar uw ervaring. Na een grondig onderzoek blijkt dat uw pakket volgens planning is verzonden. Helaas heeft het onderweg vertraging opgelopen als gevolg van een sorteerfout bij UPS. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We zijn echter verheugd te kunnen melden dat uw pakket gisteren met succes is afgeleverd. We hopen dat de inhoud aan uw verwachtingen voldoet en dat we u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Superhandig.nl

9

Snelle levering, goed verpakt

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geleverd

fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks op aan te merken

Snelle levering tegen een eerlijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelling is snel verzonden

De bestelling is snel verzonden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverde kwaliteits producten

Zie bovenstaande.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie geprijsd en snelle levering

Makkelijk bestel en betaalproces. Verpakking kan kleiner.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Prima service en goed bereikbare klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
6

Product prima, bezorgd dienst kut

Product prima, bezorgd dienst kut

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Derpsestraat 37

5751 KB Deurne

085 060 6099

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.