Snelle levering en communicatie

Makkelijke site met veel producten

Product nog steeds niet ontvanegn

Ik heb een gereedschap set besteld die ik afgelopen week nodig had. Helaas heb ik het product direct betaald maar nog steeds niet mogen ontvangen. Niet echt een geweldige eerste ervaring.

Alles prima en correct

Levering en tijd ok

Komen afspraken na

Na de bestelling geplaatst te hebben, werd de pakket 2 keer niet goed bezorgd, na enkele emails en telefoontjes zijn we erachter gekomen wat de probleem was. En hebben ze kosteloos, nog een keer de product verstuurd en ditmaal wel met succes. Ben er blij mee !

Mooi materiaal

Geleverd in goede staat en correct

besteld en snel geleverd

Top, op rekening en snel geleverd uit vrrd!

Supersnel

Beste, Superhandig is supersnel. In mijn geval had ik informatie nodig via telefoon, en dat verliep zeer goed, ik kreeg duidelijke informatie, waardoor ik mijn bestelling heb doorgegeven. Mvg, Avci

Slechte levering

Iemand de hele dag thuis laten blijven voor de levering exhter word er tegen ups gezegt door de ring waar bewijs van is dat diegene eraan komt. Hij wacht 5 sec en loopt gewoon weg. Vandaag door dit honden weer op de fiets naar de mall of netherlands geweest, omdat je daar niet heen kan met de auto. Verwacht ik eerlijk gezegt een compensatie. Mvg Den Gardens

Prima zaak

Producten zoals besteld, snel geleverd, goed verpakt.

Alles volgens planning

Prima ervaring

Goed gereedschap voor een leuke prijs

Alles op correcte wijze verlopen

Goede ervaring alleen bij bestelling geen melding over datum/dag van levering

25jan. Bested, nog altijd niet ontvangen

De eerste keer dat ik bij jullie bestel, dus zener geen goede ervaring

De winkelervaring is prima. De bezorgervaring (UPS) is slecht

De bezorging UPS meldt, volkomen onterecht: niet af kunnen geven en dus naar het afhaalpunt gebracht. De winkel verontschuldigt zich hiervoor, maar het is een terugkerende, ergelijke vorm van ‘gemakzucht’ van UPS. Ik beveel de winkel wel aan.

Superhandig!

Kukko lagertrekkers bevallen erg goed!

Product was niet op voorraad. Na telefonisch contact is er via een andere leverancier als nog heel snel geleverd!

duidelijke website

3 boortjes geleverd in een grote verpakking, had ook een brievenbuspakket kunnen zijn.

Niks op aan te merken!

Snel geleverd, bijna ongeloofwaardig goedkoop Kukko gereedschap

Had snel trekkerset nodig, betaalde hier minder dan de helft dan bij onze vaste leverancier, voor een identieke set. En nog sneller geleverd ook

Top en netjes geleverd

Als ik nog iets nodig zou hebben wordt het bij superhandig besteld.

vlotte afhandeling

goede prijs / kwaliteit

Snelle levering, goed ontvangen. Dank jullie wel!

Uitstekend geholpen bij klein probleempje !

Snel en prima levering.

Keurige en snelle levering