Snel en prima levering.

Keurige en snelle levering

niets binnen!!

ik heb nog niets binnen en dan wordt mij om de ervaring gevraagd

Beste meneer van de Weijer, We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat u nog steeds op uw pakket wachtte toen u werd gevraagd naar uw ervaring. Na een grondig onderzoek blijkt dat uw pakket volgens planning is verzonden. Helaas heeft het onderweg vertraging opgelopen als gevolg van een sorteerfout bij UPS. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We zijn echter verheugd te kunnen melden dat uw pakket gisteren met succes is afgeleverd. We hopen dat de inhoud aan uw verwachtingen voldoet en dat we u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Superhandig.nl

Snelle levering, goed verpakt

snel geleverd

fijne service

Niks op aan te merken

Snelle levering tegen een eerlijke prijs

De bestelling is snel verzonden

De bestelling is snel verzonden

Snel geleverde kwaliteits producten

Zie bovenstaande.

Mooie geprijsd en snelle levering

Makkelijk bestel en betaalproces. Verpakking kan kleiner.

Prima service en goed bereikbare klantenservice

Goed en snel

Goed en snel

Product prima, bezorgd dienst kut

Product prima, bezorgd dienst kut

Bestelling netjes uitgevoerd.

Een abuis bij mijn bestelling kon ik de andere morgen moeiteloos aanpassen.

Prima levering, prima product

Alles soepel verlopen

Snelle reactie via whatsapp en snelle levering!

OK

Snelle levering, prijs en kwaliteit ok.

Goede communicatie en snelle levering

In mijn nopjes met de geleverde goederen

Nadat de bestelling in eerste instantie niet aankwam, even contact opgenomen. Vervolgens werd het keurig afgehandeld.

Verkeerde product, maar opgelost

Ik heb een product gekocht. Toen het bezorgd werd zag ik dat het niet het juiste was. Nadat er contact was geweest is het netjes opgelost. Goede service

Beste Anton, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent met uw recente aankoop en de opvolging van onze klantenservice. Het verrast ons echter enigszins dat u aangeeft dat onze klantenservice niet oplossingsgericht was. Wij herinneren ons namelijk onze telefonische afspraak waarin we hebben afgesproken om het juiste product vóór 20 november, uw deadline, te leveren. Onze oprechte excuses als er vertraging is opgetreden. We willen u echter geruststellen dat het juiste product, met de correcte maatvoering, vandaag is verzonden. Hiermee komen we onze belofte na en hopen we uw vertrouwen te herstellen. Nogmaals dank voor uw waardevolle feedback en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Goed geregeld

Snel geregeld en product is goed voor de prijs

Goed.

Goede prijs, snelle levering en goed gereedschap

Snelle levering, goede prijs, minder puntje: de verpakking mocht iets beter gefixeerd zijn geweest, nu kon het product in de doos rondslingeren wat mogelijks beschadigen kan op leveren

Goede snelle levering

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Gemakkelijk en snel

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Product zag er totaal anders uit dan op de website

Product zag er totaal anders uit dan op de website

Beste Adriaan, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat het product dat u hebt ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed en dat het er anders uitzag dan op onze website. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Om te beginnen willen we benadrukken dat we de productbeschrijvingen en afbeeldingen op onze website zeer serieus nemen. We streven ernaar om onze klanten nauwkeurige en gedetailleerde informatie te bieden, zodat ze weloverwogen aankoopbeslissingen kunnen nemen. Het is duidelijk dat er iets is misgegaan in dit geval, en we zullen dit intern onderzoeken om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. We willen graag de gelegenheid krijgen om dit probleem voor u op te lossen. Onze klantenservice zal rechtstreeks contact met u opnemen om mogelijke oplossingen te bespreken, zoals retourneren of ruilen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Geen probleem met bestellen en niet te lang moeten wachten op mijn bestelling das echt heel fijn en super service