Super snel

Tevreden klant

Redelijk snel geleverd artikel voldoet aan verwachting. Jammer dat verzendkosten zo hoog zijn ,artikel had makkelijk in envelop verstuurd kunnen worden ipv groet doos

Online besteld, snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Mooie kwaliteit product

Ik ga het TZT gebruiken

Kwalitatief goed product. Voldoet aan de verwachtingen

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Producten zijn super snel in goede verpakking geleverd

over de prijs valt te twisten...je doet het of je gaat ergens anders heen

Superhandig dat jullie in 2 dagen de metaalzaagbladen voor mijn verstekzaag konden leveren !

Geen enkele bouwmarkt in de buurt kon reserve zaagbladen voor mijn verstekzaag (metaal ) leveren. Superhandig stuurde ze op in 2 dagen. Superhandig dat ik de aluminium tuinpalen netjes in verstek kon zagen. ; )

prima bedrijf

inbus sleutel werken goed

Groot assortiment, snelle levering

Stipte levering van het gevraagde artikel

Stipte levering van het gevraagde artikel

Kwaliteit/prijsverhouding accuraat

In een woord goed

Slechte bezorging

Zeer goed alleen bezorgijg van ups is slecht.Zouden vrijdagmiddag bezorgen waren gewoon thuis niemand geweest geen kaartje in de bus niks.moesten later kijken in de track trace waarin stond afgegeven bij het ups ophaal punt terwijl er eerst stond in de track en trace stond vrijdagmiddag wordt u paktje bezorgd waar we ook voor hadden gekkzen.

Prima, niks mis mee. Behalve. .

Het pakje is met UPS naar mij verzonden UPS melde dat ze aan de deur zijn geweest, en dat er niemand was. Per mail ik bericht dat het bij een afhaalpunt is afgeleverd. Dat ik niet thuis was is een grote leugen want ik werk thuis en als ik al weg moet zorg ik dat er iemand anders aanwezig is. De verzenders moet dit niet pikken.

Mooie set snel geleverd

snelle verzending

maar dure verzendkosten

Had verkeerde maat bij onderverdeler Bol.Com besteld, na contact met Supperhandig is dit snel opgelost

ok

ok!

vervoer firma niet betrouwbaar (UPS)

De levering ging gebeuren op mijn adres in De Haan Belgie, hiervoor werd ook 9,0 euro betaald. Maar het werd geleverd op een afhaalpunt, dit was niet afgesproken.

Beste meneer Jonckheere, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de recente levering via UPS. We begrijpen volledig hoe belangrijk het is dat uw zending op de juiste manier wordt afgehandeld en bezorgd. Het spijt ons ten zeerste dat de levering niet verliep zoals u had verwacht en dat het pakket naar een afhaalpunt is gestuurd. Dit was duidelijk niet de service die we beogen te bieden. We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en stappen ondernemen om te begrijpen wat er is misgegaan in dit specifieke geval. Nogmaals onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ervaren met deze levering en dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Zeer snel geholpen aan speciaal gereedschap!

Voor Tsjechische monteurs met een grote klus in Nederland eerst stad en land afgezocht naar een specifiek onderdeel van een speciale momentsleutel, tevergeefs.. Bij speciaalzaken niet op voorraad, bestellen zou 3 weken duren etc... Toen dit onderdeel besteld via superhandig - binnen 2 werkdagen was het bezorgd!

Goede en snelle afhandeling

Product naar wens

goede service

goede koop geweest en misschien wat meer in toekomst

Bestelling gedaan , echter bleek de verkeerde producten geleverd te zijn. Meteen nieuwe verstuurd en verkeerde weer opgehaald

Ok