vervoer firma niet betrouwbaar (UPS)

De levering ging gebeuren op mijn adres in De Haan Belgie, hiervoor werd ook 9,0 euro betaald. Maar het werd geleverd op een afhaalpunt, dit was niet afgesproken.

Beste meneer Jonckheere, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de recente levering via UPS. We begrijpen volledig hoe belangrijk het is dat uw zending op de juiste manier wordt afgehandeld en bezorgd. Het spijt ons ten zeerste dat de levering niet verliep zoals u had verwacht en dat het pakket naar een afhaalpunt is gestuurd. Dit was duidelijk niet de service die we beogen te bieden. We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en stappen ondernemen om te begrijpen wat er is misgegaan in dit specifieke geval. Nogmaals onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ervaren met deze levering en dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Zeer snel geholpen aan speciaal gereedschap!

Voor Tsjechische monteurs met een grote klus in Nederland eerst stad en land afgezocht naar een specifiek onderdeel van een speciale momentsleutel, tevergeefs.. Bij speciaalzaken niet op voorraad, bestellen zou 3 weken duren etc... Toen dit onderdeel besteld via superhandig - binnen 2 werkdagen was het bezorgd!

Goede en snelle afhandeling

Product naar wens

goede service

goede koop geweest en misschien wat meer in toekomst

Bestelling gedaan , echter bleek de verkeerde producten geleverd te zijn. Meteen nieuwe verstuurd en verkeerde weer opgehaald

Ok

Zeer goede service

Produkt voldoet aan de omschrijving, snel geleverd

Kwaliteit en super snel e-mail verkeer Retourneren geen probleem

DE doos waarin de twee snelspanmoeren verpakt waren, was wel heel erg overdreven groot: een enveloppe zou goedkoper en millieuvriendelijker geweest zijn.

Ik had de bestelling snel nodig. Snelle levering. Binnen één dag na bestelling. De bestelkosten leken me wat aan de hoge kant, maar er is geleverd vanuit Duitsland. 5 sterren dik verdiend voor deze bestelling.

Goede prijs en snel verzonden

Goede prijs en snel verzonden. Alleen jammer dat de levering via UPS totaal verkeerd gelopen is. Het pakket werd niet op de firma geleverd maar wel in een afhaalpunt. Er werd geen briefje in de bus gestoken en ook geen mail gestuurd. Ik wist dus niet dat het pakket elders werd geleverd. Het is omdat ik na lang wachten op de track&trace ging kijken dat ik zag dat het pakket elders werd afgeleverd. Van SuperHandig.nl tevreden, van UPS totaal niet!

Heel snel geleverd

We hebben een setje besteld en dit is in perfecte staat geleverd. Dit werd de dag nadien al geleverd. Heel tevreden.

Goede communicatie en snel

Alles ging vlot behalve de leverancier zelf maar daar superhandig niets aan doen

Snel geleverd en top gereedschap

Top gereedschap en snel geleverd

uitstekend

De bestelling was snel geleverd en het bestelde artikel voldeed aan al mijn wensen.

Super zaken doen met ze te doen

Word heel goed geholpen

De service was prima alleen de levering wel een week vertraagd, maarjah dat kan gebeuren.

Duidelijke site en snelle levering.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Duidelijke site, voorraden en levertijden staan aangegeven en de volgende dag geleverd. Enig nadeel van de vervoerder UPC, ik had de sleutel niet snel bij de hand en het pakket is in Reeuwijk geleverd waar ik het pas de volgende dag na 16:00 uur kon ophalen.

Voor 17:00 besteld maar een dag te laat ontvangen.

snel

Snelle levering na bestelling geplaatst te hebben. Zeer tevreden

Gewoon goed

snelle afhandeling

super

snelle levering, product volgens verwachting

Super bedrijf !

Ik heb besteld,de volgende dag voor 12.00 gaat ik mijn bestelling binnen !

Bedrijfsgegevens

Derpsestraat 37

5751 KB Deurne

085 060 6099

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.