goede service

goede koop geweest en misschien wat meer in toekomst

Bestelling gedaan , echter bleek de verkeerde producten geleverd te zijn. Meteen nieuwe verstuurd en verkeerde weer opgehaald

Ok

Zeer goede service

Produkt voldoet aan de omschrijving, snel geleverd

Kwaliteit en super snel e-mail verkeer Retourneren geen probleem

DE doos waarin de twee snelspanmoeren verpakt waren, was wel heel erg overdreven groot: een enveloppe zou goedkoper en millieuvriendelijker geweest zijn.

Ik had de bestelling snel nodig. Snelle levering. Binnen één dag na bestelling. De bestelkosten leken me wat aan de hoge kant, maar er is geleverd vanuit Duitsland. 5 sterren dik verdiend voor deze bestelling.

Goede prijs en snel verzonden

Goede prijs en snel verzonden. Alleen jammer dat de levering via UPS totaal verkeerd gelopen is. Het pakket werd niet op de firma geleverd maar wel in een afhaalpunt. Er werd geen briefje in de bus gestoken en ook geen mail gestuurd. Ik wist dus niet dat het pakket elders werd geleverd. Het is omdat ik na lang wachten op de track&trace ging kijken dat ik zag dat het pakket elders werd afgeleverd. Van SuperHandig.nl tevreden, van UPS totaal niet!

Heel snel geleverd

We hebben een setje besteld en dit is in perfecte staat geleverd. Dit werd de dag nadien al geleverd. Heel tevreden.

Goede communicatie en snel

Alles ging vlot behalve de leverancier zelf maar daar superhandig niets aan doen

Snel geleverd en top gereedschap

Top gereedschap en snel geleverd

uitstekend

De bestelling was snel geleverd en het bestelde artikel voldeed aan al mijn wensen.

Super zaken doen met ze te doen

Word heel goed geholpen

De service was prima alleen de levering wel een week vertraagd, maarjah dat kan gebeuren.

Duidelijke site en snelle levering.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Duidelijke site, voorraden en levertijden staan aangegeven en de volgende dag geleverd. Enig nadeel van de vervoerder UPC, ik had de sleutel niet snel bij de hand en het pakket is in Reeuwijk geleverd waar ik het pas de volgende dag na 16:00 uur kon ophalen.

Voor 17:00 besteld maar een dag te laat ontvangen.

snel

Snelle levering na bestelling geplaatst te hebben. Zeer tevreden

Gewoon goed

snelle afhandeling

super

snelle levering, product volgens verwachting

Super bedrijf !

Ik heb besteld,de volgende dag voor 12.00 gaat ik mijn bestelling binnen !

Via hen als particulier aan enkelstuks prof. schuurpads kunnen komen bij Primex

Ik zocht naar schuurbanden en pads met het moderne 'wonderslijpmiddel' Actirox dat ongelofelijk snel veel afneemt en koel slijpt, ook voor harde materialen als staal. Het gaat voor mij om hier een test mee te kunnen doen of dit voor mijn toepassing zou werken, dus niet meteen 50 stuks. Een klein aantal bedrijven verkopen dit materiaal, maar alleen als je een BTW nummer hebt en ook bij minimaal 50 stuks afname. Eén van die bedrijven verwees naar Superhandig.nl die je op de site van Primex uit laten komen (thnx!) en Primex verkoopt wel per stuk aan particulieren, waardoor testen dus mogelijk wordt.

Hele snelle levering en prima gereedschap

Hele snelle levering en prima gereedschap voor een concurrerende prijs. Ik ben helemaal tevreden...

Derpsestraat 37 5751 KB Deurne