Via hen als particulier aan enkelstuks prof. schuurpads kunnen komen bij Primex

Ik zocht naar schuurbanden en pads met het moderne 'wonderslijpmiddel' Actirox dat ongelofelijk snel veel afneemt en koel slijpt, ook voor harde materialen als staal. Het gaat voor mij om hier een test mee te kunnen doen of dit voor mijn toepassing zou werken, dus niet meteen 50 stuks. Een klein aantal bedrijven verkopen dit materiaal, maar alleen als je een BTW nummer hebt en ook bij minimaal 50 stuks afname. Eén van die bedrijven verwees naar Superhandig.nl die je op de site van Primex uit laten komen (thnx!) en Primex verkoopt wel per stuk aan particulieren, waardoor testen dus mogelijk wordt.

Hele snelle levering en prima gereedschap

Hele snelle levering en prima gereedschap voor een concurrerende prijs. Ik ben helemaal tevreden...

Super!!

Staan je snel te woord bij een vraag. Snelle levering superhandig is ook supergeweldig

snel geleverd

goede service

goede service, snelle levering.

Snelle en correcte levering! Vriendelijke contactpersoon!

Prima het was okee

Goede kwaliteit sleutels van Hazet aan een relatief gunstige prijs. Mooi. En snel geleverd helaas geen track en trace code gehad.

De naam zegt veel

Besteld en vlot aangekomen, goede kwaliteit

Goede service,enkel versturen kan sneller

Ik zou er nog bestellen. Maar heb maar 1 opmerking en dat is snelheid van de levering

Kies uit een ruim assortiment, met scherpe prijzen en snelle levering

Choose from a wide range, with competitive prices and fast delivery... Thanks allot !

Één van de beste service

Ben te vereerde over mijn bestelling snelle levering goede service.

Vlotte afhandeling.

Oké.

Goed ervaring

Snelle levering , correcte goederen

Bestelling goed ontvangen!

Beste meneer Manbodh, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Superhandig.nl! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Uit ons prettig gesprek bleek, dat u ons per ongeluk had verward met een ander bedrijf. Met andere woorden, gelukkig heeft u onze bestelling wel degelijk netjes volgens planning ontvangen. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Maikel van Superhandig.nl

Snel en eenvoudig

Snel gevonden Eenvoudig bestelt Snel geleverd

Goede service, snel en goed

super

top top pakje perfect geleverd

Snelle levering en goed contact

Snelle levering en telefonisch goed te bereiken en fijn contact.

Zeer snelle en keurige verzending

Winnaars wat betreft snelle en keurige verzending. Verbterepunt is de zoekfunctie op de website: valt soms niet mee. Voor de rest winnaars wat betreft snelle en zorgvuldige verzending

Zo snel en correct / Goed materiaal

Eerste aankoop en is een winner

Snelle levering en goed product voor de juiste prijs

Defect aan nieuwe ratel die ik gekoçht had. Zonder miserie en spoedig nieuwe gekregen onder garantie. Top.

Derpsestraat 37

5751 KB Deurne