Super blij

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling, de kleuren komen overeen en de kleding is zoals op de site heel mooi! Kijk ernaar uit onze kleine baby erin te zien.

Ik heb 2 ballen met naam opdruk besteld. Wat zijn ze gaaf zeg. Een kraamcadeau waar de ontvangers razend enthousiast over zijn. De bestellingprocedure verliep op rolletjes. Ik werd keurig op de hoogte gebracht waar het pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Top producten!

Super mooie spullen. De gepersonaliseerde en handgemaakte zijn favoriet. De levering was ook snel.

Lieve kleding

Voor het eerst besteld hier. Echt lieve kleding voor mijn kleine meisje. Leuke stijl. De kleding vind je niet ergens anders. En dat maakt het extra leuk. Mooie stoffen.

Super leuk

Snel bezorgd en super leuke kleding!

Zeer tevreden en blij

Ik bestel al vijf jaar kleding bij mitoetie. Zowel bij mijn zoon als nu voor mijn dochter. De kwaliteit is erg goed en het blijft mooi. Daardoor heb je er lang plezier van. Het is ook nog eens modieus:)

Super leuke baby en kinderkleding voor een mooie prijs.

Al diverse keren babykleding besteld voor mijn toekomstige kleindochter. Kleding is van mooi zacht materiaal en lust voor het oog. Regelmatig krijg je een mail met een update en de afspraken worden nagekomen . Twijfel niet om wat te bestellen. Ik kan niet wachten om mijn kleindochter in de mooie outfits te zien

Leuke site, leuke produkten en leuk verpakt!

2 armbandjes gekocht, veel keus en de bestelling was snel in huis! Er zat een leuke kleine attentie bij als dank voor de bestelling, aanrader deze site!

Super Lotte service en mooi product

Ik vergat mijn huisnummer te vermelden en werd meteen gecontacteerd hierover. Pet met naam werd snel gemaakt. En geleverd. Mooi materiaal.fijn verpakt! Aan te raden hier te bestellen!

Gewoon super

Super leuke kleertjes voor een betaalbare prijs en de kwaliteit is ook nog uitstekend

Heel leuk geboorte pakje besteld, goeie communicatie en snelle levering. Ik ben super tevreden

Super fijn!!

Mooie kleding!

Bedankt voor de snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering

Ik heb nu voor het eerst bij jullie besteld en ben zeer tevreden. Pyama van mooie kwaliteit en ondanks dat het bedrukt moest worden een snelle levering. Top!

Heel tevreden

Ik was echt positief verrast van de mooie kwaliteit , ons toekomstig kleinkindje zal stralen in de mooie babykleding van Mi Toetie

Duidelijke site. Snelle verzending. Helemaal blij met m'n nieuwe luiertas!

Mooi product maar lange levertijd!

Vond 2 weken wachten voordat t verstuurd werd en toen nog 4 dagen voordat t bezorgd werd , heel lang!

Hoi Ulla, en wij vinden het zeer jammer dat je helemaal niets vermeld in je recensie over de extra gratis cap t.w.v. 21,95 welke wij met de naam Dean extra hebben toegevoegd aan het pakket uit coulance dat je iets langer (3 werkdagen) moest wachten dan de aangegeven 7 werkdagen. Hopelijk heeft Dean veel plezier van zijn 2 caps :)

Echt superleuke sandaaltjes

Wat een mega schattige sandaaltjes. Ik heb ze een maatje groter gekocht maat door de verstelbare gespjes heeft ze er nu maar straks ook de hele zomer nog plezier van!

Super blij met mijn bestelling!

Mijn dochter is zwanger van een meisje en mocht van ons een 'geboorte pakje' uitzoeken Na veel sites bezocht te hebben kwam ze steeds terug op het panterpakje van Mi Toeti Ik heb maatje 44 besteld en de stof, de print het ontwerp is ontzettend mooi! De kleine meid zal er super schattig uitzien in haar eerste pakje met bijpassend mutsje Dank jullie wel! Groetjes, Sandra Maassen

Ik vind het een Fantastische site met ontzettend mooie kleding !

Ik ben heel erg tevreden over de kleding, het ziet er allemaal echt super mooi uit ! Ze hebben echt allemaal hele leuke dingen.

Ik heb voor mijn 2 kleinzoons en 1 kleinzoon onderweg een geweldig leuk setje besteld … kan niet wachten om ze er alledrie in te zien voor de fotoshoot die uiteraard na de geboorte van de kleine man gemaakt gaat worden… dank je wel voor de goede service ❤️

Super kleding en snel geleverd

Kleding voor mijn kleinzoon en kleindochter besteld super tevreden en goede kwaliteit en snelle sevice

Prachtige gepersonaliseerde pet van goede kwaliteit!

Dit is al de tweede pet die we voor ons zoontje hier hebben besteld. De petten zijn mooi en stoer om te zien, van goede kwaliteit en ze zijn heel strak afgewerkt. En ze worden ook nog eens snel verzonden! We krijgen altijd alleen maar complimenten als ons zoontje één van deze petten draagt en we bevelen Mi Toetie dan ook zeker aan!

Heel snel en product is zoals verwacht

Ik had op woensdagavond besteld en ik kreeg het al op zaterdag ochtend. Aangezien ik een gepersonaliseerd leren jasje had besteld had ik het niet zo snel verwacht. Was er wel heel blij mee want heb het daardoor gelijk bij het kraambezoek kunnen geven! Product was precies zoals verwacht, het leren jasje is echt heel schattig en een leuk stoer ontwerp en ziet er heel leuk met de naam van de baby achterop! Ruikt wel een beetje chemisch maar ik denk dat je dat altijd houdt bij nepleer.

Service gecomibineerd met vakkundigheid!

Er stond dat de levering (3 stuks speenkoord besteld) soms wat langer kan duren echter niets van gemerkt! Website is duidelijk, bevestigingen zijn duidelijk met alle info kortom, top-service en top kwaliteit. Aanrader zou ik zeggen!

Platanenstraat 46

5382 KB Vinkel

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending vanaf € 70,- ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna