Goeie service!

Heel tevreden van de bestelling

Voor de eerste keer super goed

Ben blij met de kwaliteit en de vlugge levering van jullie site . Ik ga zeker nog bij jullie bestellen as ik iets zie voor jongens maatje 104 Sportief Super blij en bedankt grtjs

Prachtige kwaliteit, mooie producten!

Al een paar jaar bestel ik petjes met naam bij mi-toetie. Voor mijn eigen kinderen, maar ook als verjaardagscadeau voor kinderen van vriendinnen. Altijd een grote hit, het is prachtige stevige kwaliteit met een stevige bedrukking.

Waar voor je geld

Kleren zien eruit zoals op de plaatjes afgebeeld. Ook is de kwaliteit van de kleren stevig en niet makkelijk kapot.

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

Echt hele goede kwaliteit, fijn stofje! Levering was super snel! Dankjewel!

Heb een mooi jasje besteld voor mijn kleinzoon met naam heel mooi gemaakt.goede service zou er zo weer wat bestellen.

Eerste pakje via mi toetie besteld, ben er heel blij mee, mooie kwaliteit en bijpassend haarbandje

Ik heb al vaak besteld hier en was altijd perfect in orde! Top kwaliteit!

Ontzettend mooi

Het zes deling geboorte pakje met bloemen wij hebben besteld is zo mooi, schattig en wij zijn heel blij met dit pakje. Het voelt heel fijn en de kwaliteit is erg mooi. Ons prinsesje gaat dit aan krijgen na de geboorte .

Mijn bestelling zonder problemen en snel afgehandeld.

Prachtige collectie van mi-toetie

Goede service en super kwaliteit van mi-toetie, en de naam zegt het al, voor je eigen toetie prachtige mode voor je allerkleinste

Ontzettend leuke kleren

Ze verkopen zo veel leuke dingen! Al regelmatig bij ze besteld. Altijd volgens levertijd binnen. Goede kwaliteit, lekkere stofjes, leuke printjes. En ook met deze bestelling weer mega te vreden

Kwaliteit, top levering, super artikelen

Zo een leuke site met super leuke artikelen en daarbij een top levering

Prachtige kwaliteit babykleding

Mi-toeti heeft mij verrast met leuke en unieke babykleding voor een schappelijke prijs. De communicatie voor de levertijd is zeer transparant zodat je weet waar je aan toe bent. En ze komen hun afspraken na. Mooie stof en afwerking. Ik zal zeker nogmaals bestellen.

Wow zo leuk

Hele mooie kleding, goed afgewerkt en mooie stoffen,ben benieuwd als mijn kleindochtertje het aan heeft.zal zeker nog wel een keer bestellen

Ge-wel-dig

Sinds onze zoon geboren is 3 jaar leden besteld ik spullen bij Mi toeti! Mijn favoriet: zijn leren jasje met zijn naam achter op! Nu we ook een dochter hebben kan ik van alles mee proeven en vind Mi toeti geweldig. Vriendin van mij is zwanger momenteel en samen zitten we vaak de website af te scrollen! Ik voor peuter en dreumes kleertjes en zij de newborn ZO schattig! Ze hebben van alles wat en het blijft lang mooi!

Heel blij mee.

Mooie stofjes en snelle levering! Heel blij mee.

Perfect!

We hadden een geboortepakje met naam en een bijpassend mutsje besteld. Deze is helemaal perfect. Het pakje is van hele fijne stof, de naam is mooi geworden (niet te groot, mooi lettertype, goed leesbaar) en de levering was precies op tijd. Helemaal super!

Helemaal toppie om bij jullie wat te kopen

Het was al weer lang geleden dat ik wat besteld had. Maar zoals eerder, was het bestelde echt om blij van te worden. Ook al de duidelijke uitleg wanneer je wat besteld. Hoe lang het kan duren en de uitleg daarbij waarom het dan wat langer kan duren. Ik kan alleen maar zeggen dat het erg fijn en heel leuk is om wat bij jullie te bestellen. Inderdaad een trendy iets waar niet heel Nederland mee loopt. Ga zo door zou ik zeggen.

Prima ervaring als snel geleverd en opgelost

Ik had twee dezelfde artikelen besteld en maar 1 gekregen Contact opgenomen en de volgende dag was het tweede artikel Ook binnen dus zeer tevreden en snel opgelost en de artikelen waren Precies zoals bedoeld

Supergaaf pakje

Ik kwam jullie site per ongeluk tegen toen ik op zoek was naar een origineel kraamcadeau voor mijn collega,het pakje met naam is echt geweldig en ook mijn collega was er enorm blij mee. In augustus word ik voor het eerst OMA,ik kan niet wachten om voor mijn kleinzoon pakjes te bestellen….maar moet nog even wachten voor de naam haha.

Hele mooi haarspeldjes

Hele mooie kwaliteit van haarspeldjes. Het setje past heel mooi bij elkaar.

Blijft een stoer en leuk jacky

Enige 2 aanmerkingen zijn, dat stiksels waren niet goed afgewerkt. De jack stinkt enorm. Dat laatste kunnen jullie waarschijnlijk niks aan doen.

Was de eerste keer dat ik bestelde. Super leuk jasje en goede kwaliteit Ons elana stond er heel mooi mee

Shirt goed, bezorging slecht

Het shirt is goed, wel veel geld. Er staat omdat het bedrukt moet worden dat het langer kan duren, maar zo lang lijkt mij niet nodig.

Hallo Geranda, je hebt bij ons een handbedrukt artikel besteld, waarbij netjes vermeld staat dat de levertijd gemiddeld 5-7 werkdagen is. Je hebt de order geplaatst op vrijdag 29 maart, je hebt het shirtje ontvangen op 8/4, dit houdt dus in dat je het netjes binnen de vooraf vermelde levertijd hebt ontvangen. Maandag 1 april was het Pasen en werd er niks verzonden, maar je hebt je order op werkdag 5 netjes mogen ontvangen. Dus ik begrijp deze recensie niet helemaal? Liefs, Mi Toetie

Bedrijfsgegevens

Platanenstraat 46

5382 KB Vinkel

[email protected]

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.