Wow zo leuk

Hele mooie kleding, goed afgewerkt en mooie stoffen,ben benieuwd als mijn kleindochtertje het aan heeft.zal zeker nog wel een keer bestellen

Ge-wel-dig

Sinds onze zoon geboren is 3 jaar leden besteld ik spullen bij Mi toeti! Mijn favoriet: zijn leren jasje met zijn naam achter op! Nu we ook een dochter hebben kan ik van alles mee proeven en vind Mi toeti geweldig. Vriendin van mij is zwanger momenteel en samen zitten we vaak de website af te scrollen! Ik voor peuter en dreumes kleertjes en zij de newborn ZO schattig! Ze hebben van alles wat en het blijft lang mooi!

Heel blij mee.

Mooie stofjes en snelle levering! Heel blij mee.

Perfect!

We hadden een geboortepakje met naam en een bijpassend mutsje besteld. Deze is helemaal perfect. Het pakje is van hele fijne stof, de naam is mooi geworden (niet te groot, mooi lettertype, goed leesbaar) en de levering was precies op tijd. Helemaal super!

Helemaal toppie om bij jullie wat te kopen

Het was al weer lang geleden dat ik wat besteld had. Maar zoals eerder, was het bestelde echt om blij van te worden. Ook al de duidelijke uitleg wanneer je wat besteld. Hoe lang het kan duren en de uitleg daarbij waarom het dan wat langer kan duren. Ik kan alleen maar zeggen dat het erg fijn en heel leuk is om wat bij jullie te bestellen. Inderdaad een trendy iets waar niet heel Nederland mee loopt. Ga zo door zou ik zeggen.

Prima ervaring als snel geleverd en opgelost

Ik had twee dezelfde artikelen besteld en maar 1 gekregen Contact opgenomen en de volgende dag was het tweede artikel Ook binnen dus zeer tevreden en snel opgelost en de artikelen waren Precies zoals bedoeld

Supergaaf pakje

Ik kwam jullie site per ongeluk tegen toen ik op zoek was naar een origineel kraamcadeau voor mijn collega,het pakje met naam is echt geweldig en ook mijn collega was er enorm blij mee. In augustus word ik voor het eerst OMA,ik kan niet wachten om voor mijn kleinzoon pakjes te bestellen….maar moet nog even wachten voor de naam haha.

Hele mooi haarspeldjes

Hele mooie kwaliteit van haarspeldjes. Het setje past heel mooi bij elkaar.

Blijft een stoer en leuk jacky

Enige 2 aanmerkingen zijn, dat stiksels waren niet goed afgewerkt. De jack stinkt enorm. Dat laatste kunnen jullie waarschijnlijk niks aan doen.

Was de eerste keer dat ik bestelde. Super leuk jasje en goede kwaliteit Ons elana stond er heel mooi mee

Shirt goed, bezorging slecht

Het shirt is goed, wel veel geld. Er staat omdat het bedrukt moet worden dat het langer kan duren, maar zo lang lijkt mij niet nodig.

Hallo Geranda, je hebt bij ons een handbedrukt artikel besteld, waarbij netjes vermeld staat dat de levertijd gemiddeld 5-7 werkdagen is. Je hebt de order geplaatst op vrijdag 29 maart, je hebt het shirtje ontvangen op 8/4, dit houdt dus in dat je het netjes binnen de vooraf vermelde levertijd hebt ontvangen. Maandag 1 april was het Pasen en werd er niks verzonden, maar je hebt je order op werkdag 5 netjes mogen ontvangen. Dus ik begrijp deze recensie niet helemaal? Liefs, Mi Toetie

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel tevreden over de bestelling, super mooi.

Mooie kleren

Snelle levering Mooie pakjes en zo schattige stukjes Ik ga zeker terug bestellen bij jullie.

Super snelle levering, vriendelijk contact

Ik had wat artikelen besteld waaronder ook iets uit de sale. Helaas was niet alles meer op voorraad. Hier werd ik per app over benaderd, met mogelijke alternatieven. Hierdoor kon de bestelling alsnog snel verstuurd worden en ontving ik deze de volgende dag incl. een heerlijk cadeautje. De kwaliteit van de producten was als omschreven. Ik zal hier zeker nog vaker bestellend

Goed geholpen via mail

Vlot, geen gedoe!

Vlotte levering

Helemaal tevreden!

Wat zijn de bakken prachtig. Binnen de aangegeven tijd bij ons thuis geleverd. Zo blij dat ik uiteindelijk besloten heb om deze te bestellen. De fotoafdrukken erop zijn erg mooi geworden. Verder heb ik de grote kist gekozen, waardoor er lekker veel in kan. Dit worden waardevolle kisten voor onze jongens later. Bedankt dat jullie dit leveren, echt helemaal blij mee.

Ze hebben hele leuke dingen voor leuke prijs wat niet overal verkocht word

Hele leuke kleding wat je eigenlijk nergens tegen komt heb me kleindochter er mee verwend en nu voor me kleinzoon die over paar weekjes word geboren . Je moet alleen wel een beetje geduld hebben het is niet andere dag in huis maar daar hou je rekening mee

Mooie kleding en zwemspullen

Mooie kleding en goede pasvorm. Ook zijn de zwembandjes mooi en passen perfect

Super leuke website met mooie producten!

Snelle levering, mooie kleding en goede kwaliteit! Ik bestel zeker vaker !! Zeker een echte aanrader, mijn favoriete website !!

Goede kwaliteit kleren

Hele goede kwaliteit en snelle levering. Super tevreden met mijn aankoop.

Ik vind het altijd heel fijn om bij jullie te bestellen, prima service en als er een keer iets mis is, wordt dit goed opgepakt . Complimenten

Altijd leuke kleding en goede kwaliteit en levertijd altijd perfect Super tevreden

Altijd super leuke producten! Goede service en snelle levering! Wij zijn fan van mi toeti!

Wit rompertje en wit broekje super mooi En licht groen rompertje met broekje Mooie kwaliteit En super snel geleverd

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna