Hele fijne hulp gekregen van de klantenservice. Bestelde artikelen ook heel blij mee!

Kleding is echt super mooi en snel in huis, wij zijn weer blij :)

Ik had schoenen besteld en de verkeerde maat geleverd gekregen. Na veel mailcontact heb ik de juiste maat toegestuurd gekregen en de andere kosteloos retour mogen sturen

Mooi handgemaakte kleding wat helaas kleiner uitgevallen is

Helemaal verliefd op de samengestelde setjes die ik heb laten maken. Ik heb express wat groter besteld zodat mijn dochter er in kan groeien, maar het past haar precies. Ik heb het idee dat de maat die ik besteld heb, waarvan ik dacht dat het nog te groot zou zijn, wat klein uitvalt. Dat is het enige puntje, want vind het allemaal ontzettend mooi en leuk er uit zien en het staat haar fantastisch. Ga zeker vaker bestellen, alleen dan nog groter.

Mooi handgemaakt broekje

Super mooi handgemaakt broekje. Leuk voor de feestdagen!

Prima service!

Goede communicatie. Goede service.

Geleverd met liefde

Top webshop, snelle verzending, goede communicatie en verpakt met liefde, op alle details is gelet.

Heel blij met het product

Snelle levering voor een persoonlijk product. Product ziet er netjes uit en was goed verpakt.

Supersnel geleverd en erg mooie kleding in goede.kwaliteit.

Super leuke doll bunny pink besteld

precies zoals verwacht! En hartstikke lekker zacht.

Super kwaliteit

Nog geen ervaring daar de baby nog geboren moet worden maar het ziet er geweldig uit

Fantastisch. Netjes , schoon , hele mooie kleding voor kids .

Hele goede service en snelle reactie!

Er zat een knoop los op de trui. Dit is gelijk geregeld en ik kreeg een nieuwe opgestuurd. Heel fijn en snel contact. Bedankt!

Top webshop!

Geweldige service en snel in huis! Wij zijn blij met de ontvangen kleding, allemaal zo mooi.

Goede informatie en top verpakt. Mooie shirtjes en haarstrikjes

Eerste bestelling

Zeer tevreden! Er zullen zeker nog bestellingen volgen!

Bedankt voor je positieve review en veel plezier van je bestelling :) Liefs, Mi Toetie

Geweldige winkel en service

Hele mooie kleding van prachtige kwaliteit. Het is ook nog eens heel mooi verpakt tezamen met een leuk presentje! Zal zeker vaker komen winkelen bij jullie ☺️

Wat fijn om te horen Leanne dat alles naar wens is, daar doen we het voor! Liefs, Mi Toetie

Alles geweldig geweldig

Ik heb meerdere keren bij jullie besteld en altijd zeer tevreden …met producten met beleefdheid en levering. Dank je.

Fijn om te horen van een vaste klant :) Wederom weer veel plezier van je aankoop! Liefs, Mi Toetie

Geweldig.

Super leuke dingetjes.

Bedankt voor je compliment Paul!

Spannend afwachten…

Ziet er mooi uit, voelt heel aangenaam… Nu nog wachten tot onze kleinzoon wordt geboren maar het zal hem prachtig staan !

Fijn om te horen dat alles naar wens is Nancy, veel plezier van je aankoop en geniet van je kleinzoon zodra hij geboren is :) Liefs, Mi Toetie

Heel mooi product en goede communicatie

Zie hierboven

Leuk om te horen Inge, dankjewel! Groet, Mi Toetie

Product laat ontvangen

Product werd in eerste instantie niet geleverd. via meerdere kanalen contact gezocht zonder resultaat. Via Instagramchat uiteindelijk goed en vriendelijk geholpen. Product daardoor ontvangen.

Vond wel wat lang duren voor het binnen had. Maar dan heb je wel wat

Super tevreden

Snelle levering en mooi en qualitatief materiaal!

Fijn om te horen dat je tevreden bent Lisa, wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groet, Mi Toetie

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ info@mi-toetie.nl ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna