Heel blij met de bestelling

Snelle service & goede kwaliteit!

Prachtige kleertjes en een hele goeie service!

Een hele mooie collectie baby kleertjes, heel mooie kwaliteit en een super service!

Snelle levering en mooie kleding

Mooie kleding setjes! Goede prijs kwaliteitsverhouding. Was niet bekend met deze winkel maar ga hier zeker vaker bestellen!

Fantastisch!

De prachtige items werden snel en goed verzonden, onwijs veel leuke spullen. Ik ga zeker nog eens bestellen!

Snel bezorgd en erg tevreden

Het was snel bezorgd netjes verwacht en het broekje deed aan de verwachtingen kortom erg blij mee

Schattig pakje

De broekjes waren heel mooi Contact gehad kon wat niet voor elkaar krijgen Ben uitstekend geholpen

Pakket snel ontvangen, leuk verpakt en mooie kwaliteit kleding. Kortom helemaal blij mee!

Hele leuk webshop

Leuke kleertjes en uniek dat het handgemaakt is

Prachtig!

De geboortekist is prachtig, echt een aanrader !

Geweldige website!

Ik heb een hele goede ervaring bij jullie. Ik had een leuke trui besteld met de opdruk Daddy's Boy. De kleur die ik had besteld, komt helemaal overheen zoals het bij jullie op de foto's van de site eruit ziet. Het is leuk dat je zelf de kleuren van de kleren / tekst zelf kan kiezen! Zo kan je op je eigen manier een variatie naar je eigen smaak en keuze maken. De prijzen vallen ook allemaal reuze mee, zeker omdat het een goede kwaliteit kleding is! De verzending duurde niet zo heel erg lang, ik had verwacht dat het juist wat langer zou duren. Want goed werk heeft even de tijd nodig natuurlijk. Kort om! Super toffe webshop! En ik ga zeker meer bij jullie bestellen! Tevreden klant voor jullie erbij! Groetjes :)

Mooie kwaliteit en leuke kleding

Het is een mooie kwaliteit en erg leuke kleren voor de kleintjes.

Meerdere bestellingen ondertussen geplaatst en zeer tevreden over levering. Komt netjes optijd aan en zit goed verpakt. Het product zelf is prima kwaliteit en precies zoals op de afbeelding te zien is.

Mooie kwaliteit.

Duidelijk in levering. Mooie kwaliteit.

Prima geregeld!

Mooie kwaliteit kleding voor baby's! Duidelijke mailtjes over de bestelling/levering. Vlotte levering. Snel in huis! Retour sturen is ook mogelijk. Verzendkosten wel voor eigen rekening.

Dankjewel Elise :)

Geweldige ervaring

Ik ben zo blij met mijn recente aankoop bij Mi Toetie! De kwaliteit van de babykleding overtrof mijn verwachtingen en de service was uitstekend. De website was gemakkelijk te navigeren en ik vond het assortiment aan schattige babykleding echt geweldig. De bestelprocedure verliep soepel en mijn pakketje arriveerde snel en keurig verpakt. Toen ik de kledingstukken ontving, was ik aangenaam verrast door de zachtheid van de stoffen en de aandacht voor detail in het ontwerp. De kleintjes van mijn nichten zien er absoluut schattig uit in zijn nieuwe outfits! Ik waardeer de zorg en toewijding die duidelijk in elk stuk is gestoken. Ik zal zeker terugkeren naar Mi Toetie voor toekomstige aankopen en zou het ten zeerste aanbevelen aan andere ouders die op zoek zijn naar hoogwaardige babykleding. Bedankt, Mi Toetie voor een geweldige winkelervaring!

Wat leuk om te horen Fatma :) Dankjewel voor je mooie review!

Mooie kwaliteit

Mooie kleding, goede kwaliteit en snel verzonden

Een super leuk setje gekocht voor mijn dochter. Erg mooi, goede kwaliteit en snel verzonden. Ik ben er helemaal blij mee!

Super schattige baby kleding!

Mooie kleding van goede kwaliteit met snelle levering!

Veel plezier met je bestelling en bedankt voor de leuke review!

slechte communicatie

Een broekje via de insta sale gekocht + een webshop bestelling. Uiteraard eerst netjes gevraagd op voorhand of deze samen konden opgestuurd worden. Dit was geen probleem. Na 5 werkdagen nog geen pakketje of verzendbevestiging. Zelf de bevraging gedaan wanneer ik mijn pakketje mocht ontvangen. Kreeg ik als reactie dat ze me een berichtje op Instagram hadden gestuurd maar het nooit is aangekomen?! Het broekje dat ik had gekocht was er blijkbaar niet meer. Maandag zouden ze nog een keertje nakijken of er toch niet nog een broekje was. Na drie dagen wachten en maandag namiddag zelf opnieuw contact te hebben opgenomen, geen reactie gekregen. Dinsdag dan maar een terugbetaling gevraagd. Moest ik nog een mail sturen ook, want blijkbaar is het contact via Instagram dan weer niet voldoende. Maar een klant op de hoogte brengen van een fout in de stock via Instagram is dan wel goed genoeg? En opvolging wanneer ze geen reactie terug krijgen, dat is blijkbaar ook niet van deze tijd. Aangezien ik dan toch enorm veel tijd heb gestoken in een order die ik niet kan ontvangen, steek ik graag nog extra tijd in het waarschuwen van anderen. Mij zien jullie zeker niet opnieuw als klant.

Beste Sarah, wij vinden het vervelend dat het broekje wat je via onze Instagram sale gekocht hebt alsnog niet voorradig bleek. Het vest wat je gekocht hebt via onze winkel was wel gewoon op voorraad maar deze wilde je ook niet meer ontvangen. Wij hebben je maandagavond laten weten dat we helaas niet nog een 2e exemplaar op voorraad hadden en hebben je aangeboden om een ander broekje (veel duurder als 10,-) van hetzelfde merk uit te zoeken. Dit wilde je niet en reageerde ook ineens heel erg fel op onze chat, wij vragen ons nu nog af waarom? Wij hebben je uitgelegd waarom we maandag overdag je niet hebben kunnen contacten. Ook na deze uitleg en alles wat we hebben aangeboden ter compensatie, wilde je niets meer weten en reageerde je steeds agressiever, zelfs met dreigementen richting onze kant. Wij vonden dit zelf eigenlijk een beetje onnodig en ergens absurd. Een foutje kan altijd gebeuren maar als je vervolgens onze excuses en compensaties niet wil aannemen dan kunnen wij je verder niet veel meer bieden. Uiteraard ontvang je netjes je aankoopbedrag binnen de wettelijke termijn weer terug.

Zeer tevreden.

Het pakket werd snel en netjes bezorgd en de kleding zag er goed uit en is kwalitatief goed in orde.

Fijn om te horen dat je tevreden bent Jaimlee :) Veel plezier van je bestelling.

Leuke kleding, goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Geweldig enthousiast

Goeie kwaliteit van kleding . En binnen leverings tijd gewoon in huis .

Bedankt voor je positieve review Daisy :)

Snelle levering, producten lijken op voorbeeld

Ik ben heel tevreden, je krijgt wat ze beloven en is snel geleverd.

Product zoals verwacht

Ik heb de schattige spaakversiering gekocht en het product is snel verzonden. De versiering ziet er super mooi uit op de fiets. Echt een aanrader.

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna