Super schattige baby kleding!

Mooie kleding van goede kwaliteit met snelle levering!

Veel plezier met je bestelling en bedankt voor de leuke review!

slechte communicatie

Een broekje via de insta sale gekocht + een webshop bestelling. Uiteraard eerst netjes gevraagd op voorhand of deze samen konden opgestuurd worden. Dit was geen probleem. Na 5 werkdagen nog geen pakketje of verzendbevestiging. Zelf de bevraging gedaan wanneer ik mijn pakketje mocht ontvangen. Kreeg ik als reactie dat ze me een berichtje op Instagram hadden gestuurd maar het nooit is aangekomen?! Het broekje dat ik had gekocht was er blijkbaar niet meer. Maandag zouden ze nog een keertje nakijken of er toch niet nog een broekje was. Na drie dagen wachten en maandag namiddag zelf opnieuw contact te hebben opgenomen, geen reactie gekregen. Dinsdag dan maar een terugbetaling gevraagd. Moest ik nog een mail sturen ook, want blijkbaar is het contact via Instagram dan weer niet voldoende. Maar een klant op de hoogte brengen van een fout in de stock via Instagram is dan wel goed genoeg? En opvolging wanneer ze geen reactie terug krijgen, dat is blijkbaar ook niet van deze tijd. Aangezien ik dan toch enorm veel tijd heb gestoken in een order die ik niet kan ontvangen, steek ik graag nog extra tijd in het waarschuwen van anderen. Mij zien jullie zeker niet opnieuw als klant.

Beste Sarah, wij vinden het vervelend dat het broekje wat je via onze Instagram sale gekocht hebt alsnog niet voorradig bleek. Het vest wat je gekocht hebt via onze winkel was wel gewoon op voorraad maar deze wilde je ook niet meer ontvangen. Wij hebben je maandagavond laten weten dat we helaas niet nog een 2e exemplaar op voorraad hadden en hebben je aangeboden om een ander broekje (veel duurder als 10,-) van hetzelfde merk uit te zoeken. Dit wilde je niet en reageerde ook ineens heel erg fel op onze chat, wij vragen ons nu nog af waarom? Wij hebben je uitgelegd waarom we maandag overdag je niet hebben kunnen contacten. Ook na deze uitleg en alles wat we hebben aangeboden ter compensatie, wilde je niets meer weten en reageerde je steeds agressiever, zelfs met dreigementen richting onze kant. Wij vonden dit zelf eigenlijk een beetje onnodig en ergens absurd. Een foutje kan altijd gebeuren maar als je vervolgens onze excuses en compensaties niet wil aannemen dan kunnen wij je verder niet veel meer bieden. Uiteraard ontvang je netjes je aankoopbedrag binnen de wettelijke termijn weer terug.

Zeer tevreden.

Het pakket werd snel en netjes bezorgd en de kleding zag er goed uit en is kwalitatief goed in orde.

Fijn om te horen dat je tevreden bent Jaimlee :) Veel plezier van je bestelling.

Leuke kleding, goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Geweldig enthousiast

Goeie kwaliteit van kleding . En binnen leverings tijd gewoon in huis .

Bedankt voor je positieve review Daisy :)

Snelle levering, producten lijken op voorbeeld

Ik ben heel tevreden, je krijgt wat ze beloven en is snel geleverd.

Product zoals verwacht

Ik heb de schattige spaakversiering gekocht en het product is snel verzonden. De versiering ziet er super mooi uit op de fiets. Echt een aanrader.

Geweldige website

Al vaak iets besteld voor m’n kleinkinderen echt super leuke dingen en goede kwaliteit Levering ook perfect

Mijn beste vriendin

Zo´n mooie poppemieke. En zo snel geleverd !

Zeer lange wachttijd

Pakket besteld op 21/01, ondertussen 15/02 en nog steeds geen pakket mogen ontvangen! Wanneer ik mail krijg ik de melding dat we nog maar wat moeten afwachten. Voor 6,95 euro verzendkosten verwachten wij toch een betere service.

Beste Bo, wij hebben je via de e-mail laten weten en laten zien dat je pakket netjes door ons is verzonden echter door de stakingen in België zijn pakketten vertraagd geweest. Hier kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen. Mvg, Mi Toetie

Super goede service en kwaliteit

Wij hebben al regelmatig bij Mitoetie besteld en wij zijn hier iedere keer super tevreden over geweest. 2 weken geleden hebben we voor het eerst een gepersonaliseerde pet besteld wat was deze mooi en ook super goede kwaliteit iets wat we in de toekomst dus vaker gaan doen. Wij houden van mitoetie

Super mooi!!

Altijd heel tevreden over jullie. Snelle levering en de kids zijn altijd heel blij met de spulletjes van jullie. Heel goede kwaliteit en gaat lang mee.

Kwalitatief goede kleding

De kleding is altijd van hoge kwaliteit. Prijs zit soms aan de hogere kant maar dat is in verhouding met de kwaliteit die je krijgt goed. Snelle levering en netjes verpakt.

Aanrader

Snelle verzending, goed product en vriendelijke medewerkers.

Prachtig en goede kwaliteit

Het is mooi , goede kwaliteit, als er iets verkeerd gaat word het netjes opgelost en je word netjes behandeld. Super.

Blijjjjjjjjjj

Superrrrrrrr blij met de tas voor mijn kleindochter

Snelle bezorging , helemaal blij met het gepersonaliseerde mutsje!

Echt een top product

Makkelijk te bestellen en snelle levering, en dan ook nog eens top kwaliteit. Zal het iedereen aanraden

Super toffe kleding

Super leuke en eigen babykleding een goede prijs kwaliteit verhouding en net even out of the box voor me zoontje leuke collectie gekocht en nu voor me dochtertje die eraan komt ook weer ingeslagen

Super tevreden

Ik heb meerdere producten hier besteld en het is elke keer goed verlopen. De producten zijn precies zoals omschreven en van goed kwaliteit.

Mooie producten

Hele mooie producten en goede kwaliteit

Prachtig kleding

Prachtig kleding. Goed geholpen en mooi bijzonder pakje.

Snelle levering. Netjes ingepakt

Positief. Mooi aanbod. Cadeau bon gekozen. Leuk dat degene het zelf uit kan kiezen

Goeie kwaliteit en zeker geen spijt!

Altijd wat terughoudend bij truien met bedrukking maar heel mooi afgewerkt! Maat was ook perfect, degelijke kwaliteit en letter en naam precies zoals verwacht. Aanrader!

Leuk en origineel!

Twee bedrukte shirts besteld. Ze zijn super en de kwaliteit is goed.

Platanenstraat 46 5382 KB Vinkel

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna