Mooie producten

Hele mooie producten en goede kwaliteit

Prachtig kleding

Prachtig kleding. Goed geholpen en mooi bijzonder pakje.

Snelle levering. Netjes ingepakt

Positief. Mooi aanbod. Cadeau bon gekozen. Leuk dat degene het zelf uit kan kiezen

Goeie kwaliteit en zeker geen spijt!

Altijd wat terughoudend bij truien met bedrukking maar heel mooi afgewerkt! Maat was ook perfect, degelijke kwaliteit en letter en naam precies zoals verwacht. Aanrader!

Leuk en origineel!

Twee bedrukte shirts besteld. Ze zijn super en de kwaliteit is goed.

Netjes verpakt, goede prijs & kwaliteit !

Bestelde artikel Kwam Snel en netjes binnen Kwaliteit is goed tav prijs

Bestel regelmatig bij Mi Toetie, en is altijd de volgende dag in huis. Toen mijn pakket er nu naar 5 dagen nog niet was, even een mail gestuurd... pakket stond nog steeds op depot DHL. Er is meteen een nieuw pakket gestuurd & volgende dag binnen! Mi Toetie kon hier niets aan doen, maar perfect opgelost. Dank hiervoor! En..... zooooooveel leuke spullen!

Hele leuke en mooi kleding van goede kwaliteit

Super leuke kleding voor zowel jongens en meisjes en voor klein en groot. Stoer maar ook heel schattig met bloemetjes en roesjes! Ook heel fijn dat er veel keuze is in neutrale kleurtjes.

Mooie product

Me kinderen vonden het heel mooi Goede kwaliteit ook

Fijne, overzichtelijke webshop met snelle service!

Ik bestel met enige regelmaat iets bij MiToetie voor onze 2 kleine kindjes, maar ook vaak als cadeautje voor anderen. Heb deze aankopen als positief ervaren en werd blij van de eenvoudige en snelle afhandeling.

Hippe, mooie kleertjes van goede kwaliteit

Voor alle drie mijn kinderen heb ik kleertjes gekocht, ik ben altijd tevreden

Ik was heel enthousiast om te bestellen en nog enthousiaster om te ontvangen! Zalige spullen !

Super kwaliteit

De muts met naam is echt te schattig. Mooie kwaliteit.

Snelle levering van kwaliteit kleding!

Mi-Toetie is simpelweg een betrouwbare, kwalitatieve en betaalbare website waarin de keuze aan babykleding ontzettend groot is. Ik ben zo ontzettend blij met mijn bestelling van Mi-Toetie! Ik raad het daadwerkelijk iedere mama - mama to be aan om aankopen te doen via Mi-Toetie.

Super kwaliteit en service!

In februari verwachten wij ons eerste kindje, een meisje. Ik kende de website al en kon niet wachten om een bestelling te plaatsen als ikzelf in verwachting zou zijn. Ik kocht 3 ensembles namelijk; het boxpakje met panterprint, het boxpakje met hartjes mokka en het boxpakje met rib lichtroze. Alle 3 uiteraard met bijpassende haarband want dit maakt het helemaal af! Het plaatsen van de bestelling, het verzenden tot de communicatie via mail verliepen allemaal heel vlot. De pakjes voldoen allemaal aan de verwachtingen en ik kan niet wachten om ze te laten dragen door ons meisje!❤️ Ik was al fan maar nu is het toch wel mijn nieuwe favoriete website geworden!

Dag Carla, bedankt voor je leuke en uitgebreide recensie! Wij wensen je heel veel plezier van de kleding en zien je graag weer eens terug :) Groet, Mi Toetie

Stoere kledij en een vlotte levering

Een stoer setje gekocht , een pull met jeans broekje en ons ventje staat er heel mooi en stoer mee .

Hallo Mathys, bedankt voor je positieve recensie over onze kinderkleding! We zijn blij om te horen dat de kleding in de smaak valt. Ons team streeft er altijd naar om kwalitatieve en stijlvolle items aan te bieden voor de kleintjes. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Liefs, Mi Toetie

Vaak besteld voor mijn zoontje echt top kwaliteit en zeer netjes ingepakt , ga zeker vaker bestellen!

Dag Priscilla, bedankt voor de positieve recensie! We zijn verheugd te horen dat jouw zoontje blij is met onze kinderkleding. Onze missie is om comfortabele en stijlvolle kleding aan te bieden, en het doet ons goed te weten dat we aan jullie verwachtingen voldoen. We kijken ernaar uit jullie in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.

Altijd tevreden van de kledij!

De kledij ziet er steeds uit als op foto, Goede kwaliteit en snelle levering

Hallo Delphine, dank je wel voor je positieve recensie! We zijn verheugd te horen dat de kinderkleding aan je verwachtingen voldoet en er net zo uitziet als op de foto. Ons doel is om hoogwaardige en stijlvolle kleding te leveren die zowel ouders als kinderen blij maakt. We waarderen je steun en hopen dat de kleding bijdraagt aan mooie momenten voor jouw kleintje.

Goeie service en kwaliteit

Leuke stoere kleding voor de kleinste niet zo standaard leuke printjes en gave items deze mama is er altijd blij mee! ♡

Dag Mandy, wat geweldig om te horen dat je blij bent met de leuke prints op onze kinderkleding! We streven ernaar om stijlvolle en vrolijke ontwerpen aan te bieden. Het doet ons extra plezier dat zowel jij als mama tevreden zijn. Bedankt voor je positieve feedback!

Hele leuke kleertjes

Na opzoek te zijn gegaan naar een handgemaakt pakje hier een gevonden met zeeschildpadden! Helemaaal geweldig deze dus ook besteld kon even duren wat logisch is als het handgemaakt word alles stond er netjes bij vermeld.. vorige week het pakje binnen gehad en het is geweldig!!!!! ga hier vaker bestellen

Dag Priscilla, wat fantastisch om te horen dat je zo blij bent met het baby boxpakje met zeeschildpadden! We streven ernaar om hoogwaardige en schattige kledingstukken te leveren, en het feit dat je tevreden bent, betekent veel voor ons. We hopen dat het boxpakje niet alleen comfortabel is, maar ook bijdraagt aan mooie en gedenkwaardige momenten met je kleintje.

Netjes afgeleverd

Keurig geleverd alleen een lange levertijd bijna 2 weken na plaatsten order

Een heel blij neefje

Ik heb voor m’n neefje een nieuw shirt besteld met z’n naam erop omdat de andere te klein was. Zeer prettige site om mee te werken, snelle levering en een hele mooie kwaliteit sweatshirt en print Al met al helemaal top!

Hoi Jennifer, wat geweldig om te horen dat het jongens t-shirt met naam in de smaak is gevallen! We streven altijd naar mooie kwaliteit en zijn blij dat het een perfect cadeau was voor jouw neefje. Bedankt voor de positieve feedback!

Snel en mooi geleverd

Mijn bestelling werd snel geleverd en zat netjes en leuk verpakt. Ben er erg blij mee!

Hallo Marinka, wat geweldig om te horen dat je bestelling snel is aangekomen! We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, en het doet ons plezier te weten dat je tevreden bent met de snelheid van levering. We hopen dat de kinderkleding aan je verwachtingen voldoet en dat je kleintje er stralend uitziet!

Een leuke spijkerjasje besteld voor onze kleine jongen met naam en drie shirts netjes geleverd precies zo als verwacht!! Wij zijn super blij met de bestelde kleding!!

Hallo Eliane, super om te horen dat je zoontje blij is met de spijkerjas en de 3 T-shirts! We streven er altijd naar om kwalitatieve en stijlvolle kleding aan te bieden die voldoet aan jullie verwachtingen. Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen dat je zoontje veel plezier beleeft aan zijn nieuwe kleding!

Ik heb een super ervaring bij dit bedrijf!

Ik ben super tevreden over de de communicatie en tevreden over de producten van dit bedrijf, alles voldeed aan mijn wensen.

Leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt met Mi Toetie! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring. Bedankt voor je vertrouwen in ons en veel plezier met je aankoop!

Platanenstraat 46

5382 KB Vinkel

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending boven € 50,00 ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna