1x push-fit fitting stuk. Direct een nieuwe op gestuurd gekregen. Top

Bijzonder

Alle spullen makkelijk kunnen bestellen. Daarna bleef het stil… gebeld echter geen gehoor gekregen. 4 werkdagen later stond de bestelling zonder berichtgeving of belletje van de bezorger pontificaal midden op de oprit. Was daar echt niet blij mee. En nu 3,5 maand later een mail dat de bestelling is afgerond en of ik even een review wil schrijven. twee keer. Voor aanbevelen nee gekozen. Producten zijn prima maar de bezorging en communicatie kan beter

Top ik werd goed geholpen

Ze weten waar over ze hebben en geeft de juiste advies. En niet te vergeten de juiste onderdelen. Ik ben tevreden en zal zeker aanbevolen.

slechte communicatie

Ruim een maand op een product moeten wachten, terwijl het product gewoon op voorraad was. Diverse keren gebeld en gemaild, helaas zit terugbellen en mailen er niet in… Uiteindelijk de order geannuleerd en dan kan het product opeens wel geleverd worden. Omdat het toch is gelukt om een pakket te verzenden, hierbij 2 sterren.

een ramp voor service. ee A++++ voor materiaal

Bij de vraag om een factuur krijg ik geen enkel antwoord. Na 4 maanden krijg ik toch eindelijk een factuur. Bij een aankoopbedrag boven een bepaald bedrag was het transport gratis. Telefonisch is dit ook bevestigd. In de praktijk kan men alleen bestellen mits betalen van 15 euro transportkosten. Eenmaal uw telnr bij hun bekend is,wordt er niet meer opgenomen . Dus qua service: 0/10 Materiaal is uitmuntend en goed geprijsd. Verbeter de service AUB.

Mijn unit was kapot gegaan bij de transporteur. Niks van gemerkt. Ging gelijk terug naar de winkel. Ik werd gebeld met een top oplossing omdat de mijne niet meer op voorraad was. Toppertje!

Meedenkend in oplossingen en afspraken nakomen

Ik bestelde een reparatiekoppeling die normaal met 1 dag geleverd zou worden maar door onvoorziene omstandigheden lukte dit niet en toen ik belde stelde men voor om “‘s avonds een servicemonteur langs te sturen. Deze monteur Andre had binnen 10 minuten de koppeling geplaatst met een perstang en ik kon direct de vloerverwarming weer gebruiken. Ik hoefde daar niets voor te betalen. Wat een service!

Geweldige service!

Ik had mijn bestelling snel nodig vanwege de geplande datum dat het zandcement gestort zou worden. Het contact kwam wat moeizaam op gang, maar toen ik eenmaal contact had, was de service perfect. ‘Belofte maakt schuld’ was het credo en daar werd ook naar gehandeld. Ik kreeg mijn bestelling op de beloofde datum, in het weekend. Heel fijn!

geven ook raad wat bij anderen achterwegen blijft

Niet te vertrouwen

Bestelling geleverd op en ander adres volgens hun,beloofd dat komt in orde de volgende dag,volgende dag ze claimen dat de ik heb ontvangen de bestelling,terwijl ze kunnen niet traceren de colli, ik heb gevraagd mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen en nu ze antwoorden niet meer op mijn mails.

mooi op tijd geleverd.prima shop

Maandag gebeld en had uiteindelijk dinsdag nodig,was op tijd binnen zoals ze hadden gezegd. Top werk van de shop. Bedankt en tot volgende keer

Had electrische vloerverwarmingsmat besteld maar er zat een wit bedieningspaneel bij wij wilden een zwarte. Contact opgenomen was geen probleem werd een zwarte opgestuurd en meteen een verzendcode om de witte gratis te retourneren.

Doen wat ze zeggen!!

slechte noppenplaat

De noppenplaat is van slechte kwaliteit, Er zijn betere noppenplaten op de markt. Als je er overheen loopt (wat nodig is) dan knappen de noppen. rest van het materiaal is zoals gewenbd weer goed.

Niet best

Ik heb 3 keer de verkeerde verdeler ontvangen, en heb nog steeds niet de juiste, terwijl van de week de vloer word gestort.

Snel en goed alleen weinig communicatie over status

Prima geregeld, snel verzonden. Alleen kreeg ik geen melding dat spullen ook daadwerkelijk verstuurd waren.

Geheel naar wens.

Mooi set netjes verpakt verzonden en dit alles voor een mooie prijs.

hele fijne service en snelle levering

Wij hadden per abuis 3 van de 4 pompen naar de verkeerde zijde besteld (rechts ipv links). Na een belletje, heel vriendelijk te woord gestaan door Dimitri, kon ik de pompen terugsturen en hebben zij direct de juiste geleverd. Super!

perfect

goed product, scherpe prijs en snelle bezorging

Keurig op tijd en volgens bestelling geleverd.

Alles naar wens gegaan.

Prima. Volgens afspraak geleverd

Prima. Volgens afspraak geleverd

Perfect verlopen bestelling.

Vloerverwarmingslang besteld en tegen een concurrerende prijs twee dagen later thuis bezorgd gekregen. Geheel naar wens verlopen!

snelle service

tevreden klant

goed geregeld, netjes geleverd, goed verpakt geheel compleet volgende keer zou ik zo weer bestellen.